5. InstaDejaVu?

139 13 17
                                    

ENDERR

Eugenia's P.O.V
Eh.... New York. Gjithmone kam dashur te bej nje udhetim atje.

Author's P.O.V
E vertete! Eugenia gjithmone ka dashur te beje nje udhetim ne New York. Ndaj ajo studioi fort dhe punoi per te fituar sadopak qe te bente endrren e saj realitet.
Ne mature asaj i vjen nje flete nga tezja e mamase per te jetuar atje familjarisht. Ajo u lumturua dhe mundoi ti bindte prinderit e saj qe te pranonin. Dhe ata...me ne fund pranuan. Direkt per pushimet verore do te niseshin.
Eugenia me prinderit e saj shkojne qe me pushime ne New York. Per nje moment ajo harron qe Oliver, djali me te cilen ajo flet ne Instagram jeton po ne kete qytet. Te komunikoje ne gjuhen angleze ajo di shume mire dhe keshtu nuk e ka te veshtire te pershtatet me vendin. Te gjithe e dime se Eugenias i pelqen shume te krijoje gjera dhe ti postoje ne instagram. Ne nje nga ditet e qendrimit te saj ne New York ajo provon te udhetoje me autobus. U ul ne sedilje, e veshur thjesht dhe e shtuar me aksesore si kapele dhe syze. Aty papritur kerkon nje djale i lezecem te ulet. Ajo i thote se vendi nuk eshte i zene keshtu jane ulur te dy. Autobusi kalon ne nje rruge pak te keqe dhe nga nje frenim i forte ajo detyrohet te bjere ne krahet e atij djali. Dritarja ne sediljen e tyre ishte e hapur dhe Eugenias i bie kapelja ne toke, duke nxjerre ne pah fytyren e saj ndaj djalit. Oliver e njohu, ose te pakten mendoi qe ishte ajo. Eugenia nuk reagoi, pasi nuk e dalloi prandaj nuk i shkoi mendja qe djali ne te cilen ajo ishte perplasur ishte Oliver. Zbriti nga autobuzi dhe shkoi te nje dyqan per te blere gjera artistike per dhomen e saj, edhe pse ishte plot tashme....
Eugenia...nuk e kuptove? Djali ishte...

Eugenia's P.O.V
Hapa syte e tmerruar dhe peshperita: Oliver. Djali ishte Oliver! Brofa ne kembe dhe mora telefonin qe ndodhej ne komodinen perballe krevatit. I cova nje mesazh Oliverit duke e pyetur dicka shume te cuditshme.
-A ke udhetuar me autobus sot? 😊
Pas disa min ai ma kthen:
-Une udhetoj cdo dite me autobus. 😂 Per cfare e ke fjalen?
Mu duk dicka absurde, budallallek. Ajo ishte thjesht nje enderr.... Po pse mu duk aq e vertete?

Oliver's P.O.V

Ishte ora 8 e darkes dhe po kthehesha ne shtepi nga kalcetoja. Uff isha lodhur shume, vertet po u kenaqa ama. Vendosa celesat dhe hapa deren, si gjithmone prinderit ishin duke punuar, kurse motra po studionte te dhoma e saj, nderkohe vllai skishte ardhur akoma. Eh, e ka ne terezi jeten ai. Bera nje dush per tu shplodhur dhe me pas u shtriva drejt e ne krevat. Pas disa minutash vjen nje mesazh ne celular. Ishte Eugenia. Po ajo cne zgjuar? Ora atje duhet te ishte 3 e mengjesit tani. 

  -A ke udhetuar me autobus sot? 😊  

U habita, ndoshta kishte par enderr..po me mua? *.* Ia ktheva

  -Une udhetoj cdo dite me autobus. 😂 Per cfare e ke fjalen?  Vertet, edhe tn me autobus sa erdha. 

-Ic, asgje, thjesht pyeta, naten e mire. Flasim neser. 

-Naten. 

E mbylla celularin dhe fillova te mendoja...per cfare te kete enderruar per mua..a thua valle...

----------------------------------------------------

Hello nga une dhe Dani!!!

Shpresoj tju kete pelqyer edhe kjo pjese. Cfare po ndodh me ndjenjat e Oliver...a mund te thuhet se dicka po i fluturon ne stomak? Si do te perfundoje kjo?


DaniStilinski dhe KejsiGerdeci

InstaLove [SHQIP] ✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant