henrii and belle2000 left the chat
Bisedat me Andrean ishin me te shpeshta se zakonisht, pasi ishte i vetmi qe qendronte me shume online nga te gjithe.
_youruglybadboy_ - Hello? ka njerez gjalle?
euG_98 - Yep, ka si joo!! Hello, si je ti?
_youruglybadboy_ - Te pyes per ty njeher ti si je?
euG_98 - Mire? C'ka ndodhur?
_youruglybadboy_ - Per pak sa nuk mu dogj e gjithe shtepia.
euG_98 - Si!? Po si ndodhi?
------------------------
Ne nje bote paralele (historia e tij e ndodhur, por qe jemi paralelizem ;) )
- Endri, merri pak pleherat dhe hidhi ne kosh. - thirri mamaja teksa isha duke luajtur ne telefon. Shfryva dhe u ngrita per t'i marre.
- Ke dy shtylla femra me te medha se une, mua me gjete o ma!
- Vazhdo, ska fjale.
- okeeejj. - thashe i ngrysur teksa vesha atletet dhe dola jashte. Duke ecur, pasi mbarova pune kthehem dhe shoh shtepine duke u djegur. Si dreqin!? Vrapova per te shpetuar ndokend por fatmiresisht te gjithe kishin dale jashte. Telefonova policine dhe zjarrefiksin, te cilet erdhen ne kohe. Arsyeja ishte nje shkendije elektrike. Nuk na interesonte, rendesi ka te ishim mire... well nje ps4 u dogj por.... jo nuk kishte rendesi. Mami e cila ishte me afer zones ishte djegur pak dhe shkuam menjehere ne spital.
-----------------------------
_youruglybadboy_ - Tani eshte me mire. Uff, cfare situate.
euG_98 - Omg, jeni terrorizuar.
_youruglybadboy_ - Normalisht, tani po rri te Oliveri derisa te gjejme nje shtepi tjeter. Prinderit jane te nje kushurire qe ka nje shtepi te madhe. Mua mu desh te rrija sa me prane shkolles.
euG_98 - EPo gjysma e se keqes,t e pakten jeni mire.
_youruglybadboy_ - Nuk e di pse fillova te qaja me pas, e cuditshme.
euG_98 - Je trembur, ska asgje te keqe. Jam ketu me ty gjithsesi.
- Vertet, faleminderit. - tha Andrea teksa buzeqeshi. Ishte nje djale i adhurueshem. Hej! E them se ishte simpatik, asgje me teper.
- Tani jam edhe vetem s'di cfare te bej. - tha teksa vuri nje maske te zeze ne fytyre. Syte e tij bojeqielli shkelqenin shume. Sikur te hipnotizonin.
- Hej! te thash qe jm ketu hahah. - qesha teksa mendova ta gugulisja. Filluam te dy te qeshnin dhe folem gjate. Ne nje moemnt fillova te merresha me fytyren e tij dhe e pashe perballe.
- Mos u merzitttt - bera nje ze femije duke ulur masken dhe i kapa te dy faqet per te bere nje fytyre te cudishme dhe fillova te qeshja. Ai me pa me simpati dhe thjesht vendosi doren e tj te djathte siper dores sime te majte. Ne moment ndalova dhe e pashe ne sy. Jo, ishte e pamundur. Nuk duhet ta kisha bere,nodshta mund te mendoje ndryshe. Ne moment hoqa doren, dhe ai ne moment e kapi.
- Mos te duket gabim, ne thjesht po luajme.
- Nuk dua te luaj me. - i thashe, pak e trembur. Ai e ndjeu se u frikesova. Qeshi lehte pa djallezi dhe vendosi masken duke bere si femije.
- Eshte gabim te luash me te gjithe djemte? Fundja jemi shoke apo jo?
- Jo, nuk desha te te shprehja kete qendim, sorry hahah. Epo, le te luajme atehere. - buzeqesha pak nervoze, ndoshta ai e kuptoi.
Andrea u ngrit ne kembe - Jo, tani nuk dua une- qeshi dhe filloi te vraponte, une pas tij. Ishte nje mbremje e lezecme.
euG_98 - je hata fare Andre.
_youruglybadboy_ - hahaha edhe tii.
josh19 - ehe, esh esh.
euG_98 - Joshuaaaa hiii si jee. Si esh Felicity??
josh19 - heyy, mire eshte haha! Po ti ca ben?
euG_98 - Mir mo, rehat me pushime. Harrova, te te prezantoj me Andrean.
Andrea nderkohe rrinte pas meje si nje femije qe kishte turp te takonte nje njeri me te rritur.
- O Andrea po dil more takoje se nuk te ha, eshte thjesht 2 vjet me i madh se ty.
-Me fal, thjesht nuk e njoh. Kenaqesi me quajne Andrea. - tha nervoz. Joshua e pa i cuditur dhe tha thjesht.
- Human Toliet?
- Huh, ca thua more? - e pyeta e habitur,
-Human Toilet.
- Jo jo e kam Andrea. - ia ktheu Andrea.
- Human Toilet.
- Ja paska len telefonin ndonje femije- ANDREA MU HIQ SE ME NGELE PAS SHPINE - ulerita kur Andrea kishte frike te dilte para meje. Pastaj fillova te qesh. Edhe Joshua qeshi.
- Bej shaka, quhem Joshua, mund te me therasesh edhe Josh. - buzeqeshi.
- Epo, te pakten nuk me the ndonje gje tjeter. - tha Andrea duke shfryre i lehtesuar. Te re me pas qeshem.
- E shoh se po kaloni mire? - nje ze prishi te qeshurat.
Eh, realiteti shpesh eshte i hidhur...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Cliffhanger, sepse why not! XD Kush te jete zeri valle?
Shpresoj t'ju kete pelqyer!!
Well, shkolla fillon se shpejti dhe publikimet do te jene me te ngadalta. Keshtu fare mire mund te them se libri do te kthehet ne nje status: SLOW UPDATES... ndonese jemi ne perfundim te librit. :(
Suksese kete vit lexues! Ju dua shume, faleminderit per 1.04K reads. Perqaputhje!
KejsiGerdeci
STAI LEGGENDO
InstaLove [SHQIP] ✔️
SaggisticaKjo histori ben fjale per Eugenian, cila esht shume e fiksuar pas rrjeteve sociale vecanerisht instagramit duke mos lene pas mesimet dhe shkollen perkundrazi ajo shkelqen ne shkolle por mendon se bota pertej internetit eshte thjesht nje bote monoton...