Ne pergjithesi kam qene nje vajze jo shume komlekse, ne kuptimin e emocioneve. Kam qene nje person i qete, i lumtur, me nje ndenje innocente dhe te delire. Nevrikosem ndodnjehere, por evtem atehere kur eshte mbushur kupa. Por kurre nuk ta mendoja se do te qaja...per nje djale..virtual.
Ditet me rradhe ishin te qeta, me te qeshura fshehurazi duke lexuar bisedat dhe duke i njohur me teper miqte e mi te Instagramit. Cuditerisht edhe aktiviteti im ne Instagram sa vinte dhe shtohej, postime te reja, ide te reja, komente dhe ndjekes te rinj. Mendoja se cdo gje po shkonte per mrekulli dhe pengesa nuk kisha rreth e rrotull. Por dicka ndodhi. Oliver filloi te mos me shkruante me...
Ishte dicka e pazakonte, sepse ai edhe ne 11 te nates shkruan. U bene 2 dite, 3, 4 ai nuk shkroi me. Une..nuk dija si te reagoja. Te mendoja se biseda ishte vetem aq apo te prisja. Shoket e tij me thonin se as ata nuk e dinin. Kjo m eberi shume dyshyese...cte kishte ndodhur valle kaq papritur?
Nje dite shkruaj te grupi:
euG_98 - heyyy njerezzz
luluharold is typing...
feliss48 is typing...
luluharold- hello eugiiiiinnnn. si je?
feliss48 - heyyy
euG_98 - nga eshte Oliver? Skemi folur ka shume kohe.
luluharold- nuk e di as une, nuk eshte dukur nga lagja ka kohe. Sa eshte ora...11:30 pm!?
euG_98- di un? ketu eshte dreke.
luluharold- po shkoj njehere nga shtepia.
pas disa minutash
luluharold- nuk ishte ne shtepi
Aty ngriva, ku te jete valle? Si u zhduk kaq shpejt? Nuk e di por fillova te fajesoja veten. Kot, nuk isha mire, fillova te qaja, vertet. Nuk e di pse 4 dite kaluan dhe ai njeri virtual me mungonte shume, pa asnje motiv te caktuar.
feliss48 - Eugenia, mos u shqeteso, gjithcka do te shkoje mire. Mendoj se mos ka pasur ndonje problem personal dhe nuk ka pasur kohe.
euG_98 - ndoshta, kam pak frike.
luluharold- mendoj te shkoj te parku i lojerave, ndoshta eshte atje. flasim me vone EuG.
euG_98- dakort...
Dicka ishte shume e paqarte... ora 12:00 pm dhe ai jashte..
E lashe telefonin aty prane dhe shkova ne tualet per tu freskuar, se di por ndiohesha shume keq ne ato moment mezi merrja fryme. Nuk e di cme ndodhi per nje shkeputje te tij. Pasi u freskova, mami me lajmeron se do dalim me kushuriren time te vogel 5 vjece. Vesha nje kemishe me lule dhe nje fund ngjure gurkali te hapur, po ashtu edhe kepucet. Floket i lashe te leshuara dhe ja ku isha gati. Kombinim goth dhe girlish...hmm, e di qe flas shume per moden, por insta ben te veten.
Zbrita poshte dhe hodha nje xhakete siper. Pasi takuam kushuriren filluam te ecnim ngadale. une hapa telefonin nga nje mesazh. Ishte Harry
luluharold- E takova Oliverin, nuk e di pse ishte shume i zymte, kishte qare me duket. Pas nje ore foli. Mendoj se... ka dicka per te te thene.
Pas nje ore
Kalova direkt ne private message dhe i shkrova
-Oliver?
pas pak sek ktheu pergjigje
-Po Eugenia.
-Si..si je?
-Mire te themi?
-C...cte ndodhi keshtu..pse..pse nuk ke folur keto kohe? Ka ndodhur dicka?
-Nuk e di...skam si pta pershkruaj Eugen...nuk e di...ndihem shume i vetem..
-Pse e thua kete? Une jam gjithmone ketu..
-E di, e di shume mire. Eugenia..
-Po.
-Perjetojme dicka?
-Patjeter!
---------------------------
Ishim te dy ne nje park, prane nje ure, perballe njeri tjetrit. Filluan te ecnim...te shtonim hapin dhe me pas vrapuam per nje perplasje zemrash aq te forte sa ndodhta mendova se shkaktuam termet. Ishte nje perqafim shume i forte qe na kishte munguar. Ishte virtual por e ndjeja..
-Eugenia....pse je e tille
-hm?
-pse me ben zemren te rrahe si e marre? pse me ben te fluturoj sa here shkruan..
-cdo te thuash?
-nuk e kupton..nuk i kupton ndjenjat e mia?
-s,se di..nu-nuk e kuptoj-
-Te dua..Te dua Eugenia..
Qendruam ashtu te perqafuar, pa bere asnje levizje...
Cfare po ndodhte keshtu me ne??
----------------------------------------------------
Hellooooo ♥♥
e di qe kam ber ca mungesa pa arsye por erdha ti justifikoj ehhehehe
DDC- @DaniStilinski sarangiiiii me fal per vonesen por interneti nuk ishte ne anen time sot hahah. Te dua shume shume.
Shpresoj te te pelqeje. Dhe tju pelqeje, lexuesit e mi me te mire.
VOTE,COMMENT,SHAREEEE
KejsiGerdeci
ESTÁS LEYENDO
InstaLove [SHQIP] ✔️
No FicciónKjo histori ben fjale per Eugenian, cila esht shume e fiksuar pas rrjeteve sociale vecanerisht instagramit duke mos lene pas mesimet dhe shkollen perkundrazi ajo shkelqen ne shkolle por mendon se bota pertej internetit eshte thjesht nje bote monoton...