9. InstaKiss

94 7 12
                                    

Dita e pare e pushimeve ishte mjaft e merzitshme. Te mos them ishte ferr. 

U zgjova heret ne mengjes dhe me vllackon beme nje vrap ne bregdet. Ajri i detit ishte shume tundues dhe me terhoqi pa mase ate mengjes. Destinacioni i ketij viti ishte teper i zgjedhur. Me pas u ulem ne lokal he hengrem mengjes. Shkova ne shtepi dhe u vesha me nje swimsuit blu me ngjyra dhe i kapa floket bisht. Keshtu u nisa per ne plazh. Ishte shume qetesi dhe kjo gje me gezonte, ndonjehere nuk i dua zhurmat. U shtriva ne shezllon dhe vura syzet ne sy. Vendosj kufjet dhe duke degjuar disa balada me zuri gjumi. Isha shume  elodhur, mbreme nuk fjeta as edhe nje ore. Sado u qetesova nga fjalet e Johan, perseri nuk mund te flija. Mund te me quani budallaqe por ate situate une e perjetova shume rende.

Kishin kaluar dy ore kur ndjeva doren e babit ne shpatull. Donte te me nginte. U cova dhe me pas mendova qe pak me vone do te shkoja ne det. Perdora pak kremin e plazhit dhe qendrova per pak qe te bente efekt. Me pas bashke me babin, qe te shpetonim nga rera e nxehte vrapuam me shpejtesi. Me pas duke lagur njeri tjetrin filluam te notonim. Ndihesha me mire, fillova te zhytesha me thelle dhe notova larg. Deti ishte shume i qete dhe i kthjellet. Me pas qendrova siper detit dhe ndenja ashtu per pak. Babi erdhi me afer dhe nuk me hqetesoi aspak, ai e di se une ne ato momente nuk du te me shqetesoje askush, fundja vetem 5 minuta doja. Kthjellova mendjen dhe me pas qendrova ashtu per pak me teper...

Ne mbremje dolen nje shetitje brenda qytezes dhe me tutje, ne qendren e saj. Ishte zhurmuese, plot me njerez, tregtare dhe lokale te hapura. Disa shikonin ndonje ndeshje, kurse te tjere bisedonin me njeri tjetrin. Ne bleme 2 pizza dhe akullore dhe darkuam ne shtepi. PAs shuuuumme kohesh hapa celularin. Me kishte marre malli edhe per foton qe duket sapo e hap. 

Hapa instagramin. Shoh shume mesazhe, ku shumica ishin shqetesimet e komentuesve se kur do te postoja. Por me tepr...ishin mesazhet e grupit. kishin folur shume por bieda e fundit ishte zhdukja e oliver per here te dyte.

-Harry, ku eshte Oliver?

-Eshte zhdukur EuG, pa lene jgurme, eja te shohim.

Ecem gjate por nuk dinim ku te shkonim. Me ne fund thame te shkonim edhe njehere ne parkun e lojerave. Vrapuam he pame shume shenja gjaku...nuk ka mundesi...

-OLIVERR!! KU JEE!??? bertita, por degjiva nje renkim shume afer,ishte i mbeshtetur pas nje muri i gjakosur. Dukej qe ishte vrare nga te tjere. E mora nga krahu dhe e vendosa ne shpatullat e mia, nderkohe harry e mori nga krahu tjeter dhe shkuan ne spital. Atje mori trajtimin e nevojshem dhe mori gjak. Pritem atje dhe me pas e sollem ne shtepi. Harry iku po ashtu sepse i duhej te largohej. E shtriva ne dhomen e gjumit dhe i kurova perseri plaget.

-Si je Oliver?

_Me mire, te themi. Nuk e di pse nuk vdia.

-Pse e thu kete? si ndodhi?

-Nuk ka rendesi!

-Ma Thuaj!!

-I ngacmova une ca veta sese isha i nevrikosur, keshtu u zume, ata ishin 3 une nje i vetem.

Nuk fola, nuk kisha cte thosha. Pasi e ndihmova, i vura batanijen siper dhe pashe nese kishte temperature. Ne ate moment ndodh dicka e papritur...

Ai....me puthi.

--------------------------------------------------------------------

aaaaaa cpo ndodhhhhh. They finally kissseeddddd. E di e lash pergjysme por me pelqen t'ju acaroj pak.

Ndoshta mund ta editoj neser ose pak me vone sepse... @DaniStilinski  deshironte me vraaaappppp updateeee!!! 

Shpresoj t'ju kete pelqyer, ndonese mund te jete paaak boring. Shume situata do te vijne dhe...nese jeni kurioze,...Oliver do te ndryshoje shume. Do te dalin personazhe te rinj. Kjo mbetet ketu hahahahha. Shihemiii

KejsiGerdeci

InstaLove [SHQIP] ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora