Oliver's P.O.V
Muaji korrik nisi dhe akoma s'mund ta besoja qe lashe pas nje muaj si qershori.E them kete pasi gjate ketij muaji kalova shume gjera..Nje nga gjerat kryesore ishte njohja me nje vajze si Eugenia,puthjet e saj...Okej po e le me kaq se perndryshe do te me fillojne fluturat ne stomak.Nuk dukem si ata djemte super te dashuruar por akoma se kam kuptuar cfare ndjej ne te vertete per Eugenian.Le te themi se ajo eshte gjeja me e bukur qe me ka ndodhur gjate kesaj vere..Kjo vere...Dua te them gjate kesaj periudhe pasi vera s'ka perfunduar ende.Kemi rruge te gjate deri ne vjeshte.Mendoj se kjo vere do te kete dicka te tille,dicka te cuditshme qe ta beje kete vere te jete ndryshe nga te tjerat.Nuk jam nga ata qe vdesin per te shkuar ne plazh por ama kur bej nje plan te tille fluturoj menjehere per te veshur rrobet e banjes.Zakonisht shkoj me Harryn dhe Fizzyn por edhe keto kohe nuk jane dukur dhe aq...Vendosa te shkruaja pak tek grupi.
oliverM18-Guys?Ka ndonje gjalle ketu?
luluharold-Oliver babe...Jam une!
feliss48-Ckemi Ol!Si je?
oliverM18-Mire jam..Cfare ka ndodhur me ju?Kemi shume qe nuk flasim..
feliss48-Eugenia si eshte?Si shkoni ju te dy?
oliverM18-Shume mire...Whatever!Grupi filloi te me ngacmonte me ato momentet e mia me Eugenian qe i tregova dhe nuk ndalonin.E mbylla celularin dhe vendosa te beja nje shetitje.Vesha nje T-shirt te bardhe me menge te shkurtra dhe nje pale pantallona gri te shkurtra.
Kam stil te thjeshte dhe s'eshte e ekzagjeroj..Mendova te shkoja te takoja nje mikun tim qe banon ne plazh.Me ka thene qe prinderit i ka ne sherbim.Trokita dhe hyra.Me mirepriti me buzeqeshje.
"Hey Alan si je?"-pyeta.
"Mire,Ol ti?"
"Mire e un"-u rehatova dhe hapa celularin.Nderkohe qe doja te shkruaja ne grup bie dera.Ishte Harry.Mesa duket do te kemi nje nate cunash.Ne mbremje u shtrime ne divane te tre dhe vume nje film dhe beme ca kokoshka.Hapa celularin per ti shkruar Eugenias.
"Eugen,zemer?"
"CKemi Ol!Ca ben ? Ku je?"
"Jam tek shtepia e nje shoku..Dhe te mendosh qe jemi njohur shume cuditshem por tani jemi shoke shume te mire.."
"Vertet?Me trego si jeni njohur?"
"Mire pra.."
**FLASHBACK**
Eca drejt plazhit dhe kembet filluan te me diqnin sepse hoqa shapkat ...Kthehem serisht ne rrugen time dhe nuk e kuptova pse ndodhi e gjithe kjo.Pse kembet me cuan ne plazh dhe pse u ktheva serish ketu?Ndalova tek nje shtepi dhe hyra brenda.Dera e shtepise ishte e hapur.Hyra pa e ditur qe isha ne shtepine e dikujt tjeter.Perse e kishte lene hapur deren ky tipi?Mos eshte nje familje e madhe?Mos jane vetem dy vajza?Nje djale?Cfare dua une ketu? Kur kthehet per tu larguar dera ishte mbyllur.Le te shpresojme qe e ka mbyllur era ose perndryshe do te filloj te mendoj qe jam pjese e nje filmi fantazi.Shoh perreth dhe ve re qe nuk ka asnjeri.Hap deren e shtepise dhe mendoj te largohem..."Khe,kheem!"-dikush kollet dhe kthehem...Ishte nje djale qe po rrinte duke me pare dhe priste sqarimet e mia.Ai qendronte duarkryq duke pritur qe une te flisja..S'dija c'te thoja kur as vete se dija pse ndodhesha aty.
"Pra,hello?"-foli ai me ne fund.
"Hi?"-ia ktheva une.
"Kush je ti?C'kerkon ne shtepine time?"-tha ai ashper.
"Une jam Oliver,qetesohu!Nuk e di si erdha ketu por..."
"Por cfare?Kembet te sollen ketu...?Gjepura!Kush je ti po te pyes?"-okej ceshtja u be serioze.Ishte njeri shume nevrik por po ta vije re jetonte ne nje shtepi teper luksoze.
"Jam Oliver ta thashe njehere ti si quhesh?"
"Alan!Duhet patjeter ta dish si quhet pronari i shtepise ku ti hyre pa leje?"
"Qetesohu!Mund te gjejme nje zgjidhje tjeter...Pershembull,mund te behemi miq?"
"Haha,gjepura.Si mund te behemi miq?Ti mund te kesh hyre per te vjedhur dicka ku ta di un c'qellime ke"
"Une thjesht dua te kem nje mik ketu ne plazh qe te mund te kaloj veren.."
"Wow shume e besueshme!Cuditerisht ne shtepine time duhet te hyje?Asgje nuk ndodh rastesisht,cdo gje ndodh per nje arsye"
"Si te thuash ti por ama ta dish qe nuk kisha qellime te keqija...Bye!"
"Prit!Hmm di te luash play station?"-me qeshi ai.
"Okej pra,z.Alan.Ke sfiduar njeriun e gabuar sepse do te humbesh!"
"Harroje!ne endrrat e tua..." Vazhduam lojen dhe u prezantuam me njeri-tjetrin..
**END OF FLASHBACK** ****
"Vertet?Wow!Gjithcka paska nisur me nje loje playstation?Bukur!"-shkruajti Eugenia..
"Po,zemer.Eshte shume djale i mire me beso!Ca ben ti?"
"Hic bera ca patate te skuqura tani po ha darke.Ti?"
"Une po shoh nje film..Vetem je?"
"Po,prinderit kane nje takim sot dhe do te vonohen...Me mungon Oliver!"
"Edhe ti mua,Eugenia!"
"Dakord,pra Ol ika se do te mbledh keto dhe do te shtrihem..Te dua!"
"Une me shume EuG!"
TE NESERMEN EUGENIA ZGJOHET ME SHUME MESAZHE...NE GRUP ISHTE NJE PERSON I RI... aalan_97
...
--------------
Pershendetjeeee. E gjithe merita e ketij kapitulli eshte vete DaniStilinski te cilen e falenderoj pa mase. Hm? Protagonisti i dyte u shfaq...Alan. Nje personazh shume interesant por nje njeri shume i mire. Eshte vetem fillimi!! 😉😉😉KejsiGerdeci dhe DaniStilinski
ESTÁS LEYENDO
InstaLove [SHQIP] ✔️
No FicciónKjo histori ben fjale per Eugenian, cila esht shume e fiksuar pas rrjeteve sociale vecanerisht instagramit duke mos lene pas mesimet dhe shkollen perkundrazi ajo shkelqen ne shkolle por mendon se bota pertej internetit eshte thjesht nje bote monoton...