19. InstaJealousy

53 5 7
                                    

Ndonjehere perballemi me njerez te ndryshem, te cilet i kuptojme se cilet jane vetem ne kur gjendemi me ta ne situata te ndryshme jashte te zakonshmes. Kur i pa ty ne menyre "keqkuptuese" prane njeri-tjetrit, Oliver tregoi nje ane te tij Eugenia nuk e kishte ditur. ishte nje ane xhelozie e forte, e akullt dhe pak e frikshme, gje qe beri Eugenian te zhgenjehej, kur e dinte se e gjitha ishte nje loje. Kaq serioze ishte puna?

-Pse ja dhe doren?

-Sepse vete e mori, donte te me mbronte nga Henri. Fundja, cte keqe ka?

-Ca po bente Henri? Spo te hante, por ashtu e ka zakon. Fundja loje ishte.

-Meqe paska qene loje atehere ti nuk duhet te reagoje ashtu kur na pe. Ishte thjesht keqkuptim.

-Pse nuk me thirre meqe "deshe ndihme"? Pse Alan?

-Sepse ti nuk po pergjigjeshe as n private as ne grup. Alan aty u gjend fundja, ai donte te luante dhe ja, mos ishte gje Harry aty apo Noel qe po luante dhe do bente te njejten gje? Oliver ti me duket sikur po tallesh.
-Eugenia... mos nuk me do me?

-Oliver...mos je xheloz? Gjepura! Si mund te arrish ne nje konkluzion te tille, kur pe thjesht dy njerez duke qeshur dhe Alan qe kerkoi te falur qe me mori doren. Ti nuk je keshtu! Si mendon ne kete menyre kaq te ulet? Pse i ben bisht fjaleve te mia kur e di se kam te drejte!? Kush te mbushi kaq mire xhanem?

-Henri.

-Aha!! Henri qenka pergjigjja e te gjitha pyetje tani u morem vesh! Se dija qe vellai yt qenka origjinal sic ma pershkroi Alan, ndonese nuk doja t'i besoja fjaleve te tij pasi ty te besoj me shume. E kupton se nuk arrin gje i nevrikosur dhe kaq keq sa je tani? Oliver, ishte vetem nje loje, dhe ato qe the me lenduan vertet. Me duket sikur te kam perballe dhe nuk te arrij dot...

-Ndoshta do te flasim me vone... me ler.

Pas kesaj, ai nuk foli me per disa ore. Cuditerisht mund te prisnit nje Eugenia qe do te qante, do te zemerohej me veten dhe do ulerinte apo do merzitej, por jo. Eugenia la telefonin ne dhome dhe u mor me punet e shtepise, sic bente cdo dite. Ishte e lenduar, sepse u zhgenjye, por e dinte se kishte te drejte; ajo qe vetem nje loje... por fatkeqesisht ajo nxori shume gjera me vone me ate loje...

Alan i kishte kerkuar te falur, ndonese nuk duhet ta bente sepse nuk ishte faji i tij

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Alan i kishte kerkuar te falur, ndonese nuk duhet ta bente sepse nuk ishte faji i tij. Ai nuk kishte lidhje ne kete mes. Henri iu duk fytyra tashme dhe Eugenia e priste nje reagim te tille. Madje ajo priste dhe mosinteresimin nga shoket e tjere, sepse fundja nuk gjendeshin ne linje dhe nuk kuptuan ndonje gje se cbeme. Kaq gabim ishte te luaje apo natyra e njerezve online con ne keqkuptim dhe me keq ne ndarje miqsh. Eugenia po mendonte shume, por zilja e celularit beri qe ajo te perfundonte shpejt punet dhe te shkonte te lexonte mesazhin e shumepritur. Ishte nga Oliver.

-E di? Gjithe kjo periudhe per mua ka qene shume bezdisese, zenkat me familjen time kane qene shume te medha she nervat une i gjej ti shkarkoj ne nje loje. Im so sorry babe.

Oliver qendronte perballe saj, i penduar dhe Eugenia nuk duroi por e perqafoi fort.

-Mendoja se nuk do te flisnim me kurre... - dhe filloi te qante. Te dy kishin qene ne nerva e siper dhe te dy u qetesuan vetem me njeri tjetrin. Pas nje bisedimi te gjate Eugenia kuptoi se Oliver vertet kishte arsyet e tij qe ishte i merzitur. Nga ana tjeter Oliver kuptoi se ishte e kote kjo sjellje, dashuria per Eugenian mposhtte gjithcka...

--------------------------------------------------------

Nje kapitull pak weird, por qe gjerat dhe karakteret po ecin deri diku. njerezit ndryshojne, por Eugenia nuk do ta kuptoje kurre se ata mund te ndryshojne brenda nje periudhe shume te shkurter..
Shume faleminderit per 500+ reads, ju falenderoj vertet ❤️❤️❤️
KejsiGerdeci

InstaLove [SHQIP] ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora