Pas Anais, cdo gje ishte teper konfuze, biseda te shkurta dhe asgje me teper. Edhe ne shtepine time cdo gje me dukej awkward, shume ne heshtje. Nuk e di se cpo ndodhte por fundi i kesaj do te ishte jo i mire. Ku filloi te reflektonte kjo?
oliverM_18 - EuG, Loey ka ikur! Nuk eshte me ne shtepi!
euG_98 - Si?
Macja ishte larguar nga shtepia, cudia me e madhe ishte se ajo nuk mund te ecte si te gjithe macet e tjera dhe te largohej nga shtepia isht e pamundur pasi rrinte perhere ne dhomen e Oliver... ta kete marre ndokush?
*nderkohe Henri ndodhej pas deres se Oliver*
-Me vjen keq vella, por ajo mace qe te lidhte aq shume i duhej te largohej pak, shume apasionant pas asaj Eugenie...
* * *
aalan_97 - Anais rri akoma e mbyllur ne dhome, vtm kafe ka pire dhe asgje tjeter.
euG_98 - Beji dicka ti? Nje sandwich apo embelsire? Ndoshta do te jete ndryshe.
aalan_97 - A thua?
euG_98 - Akoma ske ikur? Ik tani! - qesha lehte teksa vete isha duke ngrene. Eh, ushqimi eshte dashuria e pare per cdo njeri.
aalan_97 - Po Loey, moret vesh pse ka ikur?
euG_98 - Jo... dua te iki ta gjej!
aalan_97 - Do dal tani te shoh njeher, ndonese une...
euG_98 - Vertet? Do me benje nje nder shume te madh.
aalan_97 - Akoma nuk me njeh Eug... nejse do te shoh njehere.
*pas 5 min*
aalan_97 - Nuk ishte nevoja as ta kerkoja jo, e kishin lene te dera.
feliss48 - si? Wow, epo ateher ajo nuk ka ikur vete.
euG_98 - Henri.
josh19 - Me siguri, nese vertet ai eshte kaq i ulet...
aalan_97 - Ok tn e gjeta e futa ne shtepi thojini Oliverit ta marre se une mezi e futa.
euG_98 - Pse mezi? Mos me thuaj... kjo ishte ajo qe une nuk dija? XD
aalan_97 - Yep, i urrej kafshet shtepiake, por e futa ne shtepi se me erdhi keq, plus qe esh jotja.. dhe Oliverit.
josh19 - XD kesaj i them sakrifice une!
euG_98 - Oliver sesh gjalle per momentin, nuk pergjigjet....
*Ne nje bote paralele*
- E pse ate nga gjithe gjerat?
- Vella i dashur, duhet te te beja te ditur qe ajo nuk eshte per ty.
- Mos e do gje per vete Taylor?
- Jo vella, po te them hap syte se ne shtepi po behen skeptike shume prinderit, fundja dhe koha ka ardhur.
- Per cfare?
- Do e shikosh vete Johnathan. - ky ishte dhe fjalimi moral i vellait tim, me duhet ta gjeja macen, nese ishte dhurata e fundit nga ajo....
Nje mesazh erdhi nga Eugenia:
euG_98 - Hey, macen e gjeti Alan. E ke ne shtepine e tij.
Eugenia's P.O.V
oliverM_18 - Le te rrije sonte atje, nuk kam mundesi te shkoj. Do t'i them vete se c'te beje, i ka frike dreqi apo jo XD?
euG_98 - yep, i ka. Cfare po ben ti btw?
oliverM_18 - Nje mik i ngushte me ka ardhur ne shtepi dhe po rri me te. Eshte shume funny~!
[Instagram]_justjustin_ was added to Family Group!
Dikush u shtua ne grup? Kush ishte ky? Oh, duhet te jete shoku i Oliver! Nje tjeter mik! :)
euG_98 - Familja po rritet e? XD
_justjustin_ - normalisht Eugenia!
euG_98 - Ma ditke dhe emrin e? Mireseerdhe, rri si ne shtepine tende ;)
_justjustin_ - thanksss
oliverM18 - Epo... na humbi nje mace dhe gjeta nje human pas shume kohesh qe kishte fluturuar ne Europe me pushime! Shyqyr qe erdhe tani ne Gusht se thash se do te te shihja kur te filloje shkolla.
_justjustin_ - Fillon shpejt chico.
euG_98 - Chico? Ditke spanjisht keshtu?
_justjustin_ - Yep. Mund te te mesoj edhe ty XD
josh19 - Welcome Justin, quhem Joshua.
feliss48 - Felicity ketej! ;)
_justjustin_ - Shpresoj t'ja kalojme mire ;)
Epo, edhe nje anetar tjeter u shtua ne Family Group! Ishte pasdite dhe se shpejti do te perendonte. Duke pare nga dritatrja, shikoja te gjithe qytetin q epo behej gati te ishte aktive per koncertet e mbremjes. Mesi i Gushtit nuk eshte asnjehere i qete ne Tirane, sidomos ne mbremje. Aq i bukur sa ishte ai perendim, shpresoj qe edhe shoqeria ime me ta te zgjaste dhe te ishte kaq e bukur... po perse kur e mendova kete, dicka me semboi, sikur donte te me thoshte qe Eugenia... nuk do te shkoje si thua ti....
------------------------------------------------------------------------------------
E di, nje mungese shume e gjate por gjimnazi eshte vertet mbytes. Frymezimi shkon vetem per ide projektesh apo transformohen ne stres per provimet XD. Shpresoj qe ne pushimet e dimrit te postoj me teper. Jemi ne mes te librit. Gjerat sikur... me duket se po zbresin poshte. Korrelacioni negativ nuk eshte zgjidhje, por c'ti bejme, jo gjithmone shoqerite virtuale jane te perjetshme... well, keto qe jane me largesi kaq te medha XD.
Shpresoj t'ju kem acaruar pak me kete kapitull, shume shkembime mesazhesh me njera-tjetren dhe nje anetar i ri. Por Justin si nje happy-virus nuk eshte se do te sjelle shume fat... ;)
Shihemi!
KejsiGerdeci
P.S: Ja edhe Justin - Stephan Amell
STAI LEGGENDO
InstaLove [SHQIP] ✔️
SaggisticaKjo histori ben fjale per Eugenian, cila esht shume e fiksuar pas rrjeteve sociale vecanerisht instagramit duke mos lene pas mesimet dhe shkollen perkundrazi ajo shkelqen ne shkolle por mendon se bota pertej internetit eshte thjesht nje bote monoton...