CZĘŚĆ 10

666 26 3
                                    

Pierwszy odezwał się RapMonster:

- Może powinnaś coś zjeść?

-Nie jestem głodna, dzięki.-Odparłam nie patrząc się na niego.

Szukałam właśnie odpowiedniej muzyki, mimo to, kątem oka zauważyłam jak Suga i Jimin patrzą na siebie porozumiewawczo, jakby właśnie wyśmiewali mnie w myślach.

Znalazłam wreszcie to czego szukałam. Uruchomiłam najnowszą piosenkę BTS-"DNA". 

-Dobra, przestudiowałam tę choreografię na pamięć.  Przyznaję, jest ona świetna, ale wiem jak może być jeszcze lepsza.- Oznajmiłam wszystkim.

BTS popatrzyło się na mnie z wyczekiwaniem.

Podeszłam do V i stanęłam z nim twarzą w twarz, na co ten się lekko wzdrygnął.

- Taehyung zatańcz swoją partię.-Powiedziałam twardo.

Odsunęłam się i zachęciłam go machnięciem dłoni.

V zaczął tańczyć, a ja przyglądałam się dokładnie jego ruchom.

Kiedy zakończyły się jego zwrotki, zatrzymałam muzykę.

BTS patrzyło się to i na mnie i na V.

-Jesteś zbyt sztywny, ale i tak większość tego nie widzi.- Zwróciłam się do Taehyunga.

-Sztywny?-zapytał się.-Wydaje mi się, że poruszam się raczej luźno.

-No właśnie. "Wydaje Ci się".- Odpowiedziałam mu.

Włączyłam od początku tę część piosenki i ustawiłam się tak, aby wszyscy mnie widzieli.

-Popatrzcie się, a Ty V, spróbuj to później zatańczyć w taki sam sposób jak ja.

-Oo, nareszcie będziesz tańczyć. Pokaż mistrzynio jak to zrobić dobrze.- Rzekł sarkastycznie Suga.

-Dużo mówisz, jak na osobę, która nie ma nic do powiedzenia.- Odparłam mu.

Suga posłał mi zimne spojrzenie, a J-Hope parsknął śmiechem.

Kiedy nikt już nic nie mówił, zaczęłam tańczyć do solówki V.

Pokazałam im trochę trików, dzięki którym taniec solo wyglądają zupełnie inaczej niż...normalnie. W niektórych sekundach zginałam palce u rąk, w innych, ruszałam się bardzo energicznie, a w jeszcze innych, elegancko.

Mimo, że trwało to tylko 20 sekund, to i tak myślę, że udało mi się ulepszyć dużą część  momentu tej solówki.

Kiedy skończyłam tańczyć, odezwałam się:

- I jak? Coś według was się zmieniło?

-Nieźle, myślę, że wygląda to znacznie lepiej.- Powiedział szczęśliwy V.

-Jesteś w tym całkiem dobra, może nasze ruchy naprawdę będą wyglądać znacznie lepiej. Co o tym myślicie chłopaki?- Spytał się reszty Jungkook.

-Jestem bardzo chętny spróbować. -Powiedział J-Hope.

-Ja też! -wykrzyknął Jin i RapMonster jednocześnie.

Zrobiło mi się nagle cieplej na sercu. Nie czułam nigdy czegoś takiego.....

"Może BTS naprawdę nie są takimi samolubnymi dupkami jak myślałam? No...nie licząc niektórych, to myślę, że zaczynam ich lubić i się powoli przyzwyczajać."-Pomyślałam i się uśmiechnęłam.

-Cóż...-zaczął Jimin.-Myślę, że spróbuję. To było całkiem dobre.-Dokończył nieśmiało.

Suga popatrzył na niego, jakby Jimin właśnie go zdradził.

Wszystko się Zmienia || BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz