Capitolul 13 Aventuri adolescentine.

1.3K 85 5
                                    


- Hei ce ziceţi de o aventură în vacanţa de paşti, spuse George entuziasmat grupului de prieteni adunaţi într-o cafenea.

- Aventură?, întrabă Cristy.

- Iarna a trecut şi noi parcă am hibernat. Propun să mergem cu trenul până la Bucureşti și înapoi.

- De unde ideea asta adolescentină la tine George?, întreabă Ankita zâmbind. Ai uitat că eşti căsătorit? Delia, trebui să faci ceva cu soţul tău ca să se maturizeze, a trecut demult de vârsta adolescenţei, îşi sfătuieşte Ankita prietena.

- Eu sunt de aceeaşi părere cu soţul meu, fu răspunsul Deliei.

- Uită-te la ei: cu cine te iei ca acela te faci!, spuse Ankita şi întreg grupul izbucnise în râs.

Propunerea făcută a fost primită de întreg grupul şi în curând începură să îşi facă planuri de drum şi de distracţie. Unii erau atât de încântaţi încât de visau deja acolo. Marele oraş aglomerat unde te poţi pierde în mulțime, în care te poți purta prostește pentru că oricum nu te cunoaşte nimeni, sau din potrivă să ai surpriza de a te întâlni cu persoane pe care nu le-ai văzut de un deceniu.

- Eu nu pot să merg, spuse David.

- De ce?, întrabă George curios.

- Plec în SUA pe 1 aprilie.

- Adică peste 3 zile, remarcă Delia.

- Da, şi voi fi acolo până pe 10 mai. Am conferinţe şi mai multe întâlniri de afaceri. Voi fi cu un grup din ţară, dar vor veni oameni de afaceri şi din altă ţară.

- Păcat, tu eşti cel care pierde distracţia.

- Ştiu îmi doresc să fiu cu voi, dar această plecare era programată demult.

.....................

Aventura spre București era pe cale să înceapă. Erau adunaţi pe peron, animați fiind de entuziasmul adolescentin şi gata să se distreze cât mai bine posibil. Cu aparatele foto la îndemână, rucsacele în spate şi banii în buzunare se urcau pe rând în vagonul trenului. Călătoria spre București începuse cu glume, jocuri şi muzică bună.

Grupul vesel atrase în distracțiile lor din călătorie şi alţi pasageri interesaţi de a petrece un timp amuzant pe durata călătoriei. Cei mai învârstă îi priveau zâmbind. Era evident că în ciuda vârstei trecute la unii mult peste 20, totuși păreau niște copii.

- Mai are cineva vre-o veste de la David?

- Nu, a plecat în America şi a uitat de prieteni, spuse George indignat.

- Ba nu a uitat, îi luă apărarea Ankita. Doar că este ocupat şi foarte îndrăgostit.

- Îndrăgostit?!, se mirară toţi într-un glas.

- Da, foarte îndrăgostit! Este o blondă frumoasă care e parte din grupul de afaceri cu care a plecat din ţară.

- Asta da noutate!, constată Delia. Tu de când ştii?

- De la jumătatea lui aprilie. Mi-a trimis o poză cu ea şi m-a întrebat ce părere am despre ea. Am crezut că v-a spus şi vouă. Săptămâna aceasta mi-a trimis o poză cu ei, spuse Ankita arătând tuturor poza cu cei doi îndrăgostiți.

Cei doi păreau foarte fericiţi. Erau undeva pe o terasa înbrăţişaţi imotalizănd un moment tandru între cei doi.

- Şi e ceva serios?, întrebă Critsy

Dragoste fără sfârșit! (Finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum