Capitolul 18 În doi.

1.2K 91 4
                                    


Bună! Este timpul pentru puțin romantism. 

Dacă vă place vă rog să vă lăsați părerile în comentarii!

O zi de miercuri obositoare. Akita ajunse istovită acasă. Tot ce își dorea era să facă un duș și să se întindă în pat. Intră în casă, își scoase încălțămintea și își puse cheile în cui. Maria nu era acasă. Fie întârzia la serviciu, fie ieșise cu Bogdan. De când se îndrăgostise Maria lipsea foarte mult de acasă. Făcuse un duș și se schimbase în ceva mai lejer. Apoi merse în bucătărie. Deschise ușa frigiderului și privi plictisită înăuntru. Nu avea chef să mănânce mare lucru așa ca își făcu două tartine și o cana se ceai. După ce terminase de mâncat merse în dormitorul ei unde își luă de pe raft romanul de dragoste preferat și așezându-se în pat se bucura de lectură și de liniștea care o înconjura. Bucuria lecturii îi fu întreruptă de un apel.

- Bună David.

- Bună Ankita, ce faci?

- Stau în pat și citesc.

- Cartea preferată?

- Da, dar de unde știi?

- Cred că ajung puțin câte puțin să te cunosc, spuse el chicotind.

- Și ce altceva mai știi despre mine?

- Păi să vedem: ai avut o zi grea la birou și ești foarte obosită.

- Ai dreptate!

- Să continui?

- Da, că m-ai făcut curioasă.

- Când ești nostalgică te plimbi sau privești filme romantice. Iar când ești supărată sau ai de luat vre-o decizie, asculți muzică.

- Da, ai ajuns să mă cunoști destul de mult. Dar tu ce realizări frumoase ai avut astăzi?

- De unde știi?

- Vocea ta! Se pare că nu ești singurul care cunoaște multe, îl tachină ea.

- O, da! Am finisat proiectul de care ți-am vorbit și în plus am încheiat contractul cu Domnul Enescu.

- Mă bucur mult pentru tine!

- Să sărbătorim cu o înghețată.

- Aș vrea eu, dar nu am nici una în frigider.

- Ești singură?

- Da. Maria este fie la birou, fie este cu Bogdan. De ce?

- Nimic, doar întrebam.

- Te cunosc destul încât să știu că această întrebare a avut un scop îmi spune asta și vocea ta.

- Mă gândeam să o trimiți pe Maria după înghețată.

- Ha, ha. Și vrei să te cred? Apropo, știi ce mă gândeam să facem pentru ziua lui Bogdan?

- Ce ideile năstrușnică îți mai veni?

- Să facem comandă de un tort în formă de stadion de fotbal. Pentru că el este microbist și amator de tort.

- E bună ideea, dar cum rămâne cu ideea mea cu înghețata?

- David, ți-am spus că nu am în frigider.

Dragoste fără sfârșit! (Finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum