Sevmek; birine gönül vermek, kapılmak demek hayır bence öyle değil ona hayatını vermek ömrünü adamak demek ilk sevgili çok degerli olur senin ilk ve sonun olur onun etkisinde kalir hep cevrimici olusunu izler ailesine kadar arastirir eski veya bebeklik fotograflarini inceler gecirdigi zor zamanlarini öğrendiğinde ondan daha çok uzulur daha cok sebepsizce aglarsin.
Onun senden bi kiskanclik nedeniyle ayrilmasini dusunsene bi senin aciklama bile yapmani beklemeden sana o fırsatı vermeden ayrilmasi sonra ise 5 ay yollarini gozlemeni dusun ne kadar cok dusun dedim dimi bi de beni dusun ben onu her zaman dusunuyorum o ne yapiyor? Nerde suan? uyuyor mu? saat kacta uyaniyor? nerelerde takilir?.. Gibi gibi sorular.
Bugun mesela son ders beden dersinden cikti domates olmuş resmen onun yanina gidip terini silip onu sakinlestirmek isterdim o kadar cok pismanligim oldu ki pismanligimdan cok iyikim oldu.
Sevmek işte bagimlisi olmak demek gozun gibi sakinmak dertlerin olmak ama her zaman sevmek demek.
Diyorum ki ne cahilmisim ne safmisim inanmisim askina en güzeli ise evlerimiz karsilikli ama yollarimiz ayri suan bunlari yazarken kimle çıkıyor kimi seviyor sorulari beynimi yiyor.
İşte sevmek onu annenden daha cok dusunmek demek.
En guzel biz seviyoruz "UZAKTAN"