Olmuyo

4 1 0
                                    

2 sene oldu niye gelmedin bahanen neydi be senin? Anlatamıyorum sanırım kimseye derdi mi veya onlar anlamıyo artık hiç bişi bilmiyorm. Herkesten yavas yavaş soğumaya basladım. Gülmüyorum artık gülemiyorm. Bi tane kalbimiz vardı onu da hor kullandınız ya ne diyim.. bana bir şeyler anlatmanı beklemedim. ellerimden tutmanı da.ne sana ihtiyacım oldu ne de ayağa kalkmaya.ben emeklemeden önce sürünmeyi öğrendim.koşmak nedir, yürümek ne.ellerimi uzattığım hiçbir şeye ulaşamamak, sırt çevirmek gerektiğini düşündürmedi.ne kadar çırpınmam,ne kadar koşmam gerektiyse iki katı yara dizlerim,avuçlarım.yürüdüğüm hiçbir yoldan dönmedim.tüküre tüküre attığım adımların izlerini de, küfürler savura savura tekmelediğim taşları da öpmeye eğilmedim.sen halledersin dedikleri hiçbir şeyi halledemesem de halletmiş gibi görünmeyi öğrendim.ağlayan çocuklara sarılmak yerine bağırdıkları yerlerden geldim.düzlüklerde taş toprak, yokuşlarda yalın ayak.annemin, ne yaşanırsa yaşansın,kendini susturacaksın deyişini ezberlemeden tuttum hatrımda.bazı şeyleri ezberlemek, okumaktan değil yaşamaktan geliyordu.ne sana ihtiyacım vardı ne ayağa kalkmaya.hiç kimse bana sürünerek mi bitirdin uçarak mı diye sormayacaktı sonunda.geldim mi, kaldım mı.ne kadar yandı canım sormayacaktı kimse.ne kadar çabaladım.kiminin ellerinden tutup omuzlarına aldılar sen ayaklar altında mı ezildin demeyecekti. geldim mi geldim.bu ince çizginin ta kendisi.kendisi.bense çok uzaktan, tüm çizgilerden ve sınırlardan.siz tam olarak kendisi.

Sana İthafenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin