kender i det hvor man vågner på grund af solens stråler der lyser direkte ind i ens hoved. Det er i hvert fald nederen, især når man er så træt som jeg er hver morgen. Jeg rejser mig op fra min seng, ikke fordi at jeg vil, men fordi at jeg kommer forsendt vis jeg bliver liggende.
Jeg trækker egentlig bare nogle tilfældige bukser ud af mit skab. Tager en hvid kappa t-shirt på og en masse halskæder rundt om halsen (ej virkelig)
(Malous outfit, hun har den t-shirt på inden under jakken, aha)
Min makeup er meget basic, den består af concealer, øjenbryn, mascara og lidt foundation. Måske lyder det som meget for nogle, men ikke i forhold til de fleste piger fra min klasse. Jeg har seriøst lyst til at gå over nogle gange og kører min negl ned af deres kind, for at se om er kom noget med. Men selvfølgelig ville jeg aldrig gøre det, for det ville fandme være kliche haha.
Jeg tager en bolle med Nutella, siger farvel til min bror og mor, og smutter ud af døren. Min far er taget på arbejde, ærligt jeg ville ikke kunne klare og stå op sådan der klokken 5 om morgenen for at tage på fucking arbejde.
Da jeg når ud til stien, ser jeg Marcus og Martinus gå ud af hoveddøren. Et smil breder sig på mine læber, nej hvad? Hvad er det der sker? hvorfor smiler jeg?
Jeg mærker en prikken på min skulder, neej se nu hvem der kom der, min ynglings person (mærk ironien)
"nå hva så smukke, det blev ikke til så meget det med gardinet i går aftes" åååhr nu begynder han igen. Jeg er ved og vende mig til at han kalder mig for smukke og bae og babe og... haha
"desperat" spørg jeg smilende
"ja" smiler han med et kækt smil, som altid
"det kommer ikke til at ske" prøver jeg og afslutte samtalen
"babe, kom nu"
hahaha
"vis jeg gør det kan du se mine bryster, og vi har kun kendt hindanden i et par dage så det ville bare være mærkeligt"
jeg kommer til at grine imens jeg siger det, for ellers ville det jo blive mega akavet
"okay jeg vil lave et væddemål med dig"
Hvad? nu også et væddemål, altså den dreng må til at beslutte sig for hvad han vil.
"jaaaer" spørger jeg, interesseret, ikke fordi at jeg er det men fordi at jeg afviser ham hele tiden
"vis jeg har set dine bryster (patter, whatever) efter julen skal du gå med til at have sex med mig"
Hahaha, hvor er han dog bare for meget, rettelses, de er for meget.
"okay fint" jeg tøver faktisk ikke engang på det, jeg hved at det ikke kommer til at ske, så jeg glæder mig bare til at se han ansigtsudtryk efter julen haha
YOU ARE READING
Dirty Maci - Marcus and Martinus
Fanfiction13+ læses på eget ansvar Højeste ranks: #1-marcusandmartinus #1-fester