jeg er færdig

1.5K 22 20
                                    

i dag er det mandag, lorte mandag. I dag skal jeg i skole, jeg skal se Elisa, Martinus og Marcus på samme tid, samme sted og i samme fucking rum, jeg er virkelig nervøs. Altså Elisa er jo forelsket i Marcus, og ja, jeg har jo kysset med Marcus, og oven ide er jeg sammen med Martinus, ren helvede. Nå men lad os bare få dagen overstået. 

(Mit outfit)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Mit outfit)

Marcus: jeg venter på dig ;)

ej forsatan, jeg kan jo ikke føltes med ham uden Martinus eller Elisa falder mistanke, lyder rimelig spion aragtigt, men det er jo også lidt på en måde en mission, ej okay, det er det bare virkelig ikke, aha.

Malou: det kan vi jo ikke

Marcus: fuck it

Malou: hm

Marcus: vi kan jo bare sige at vi er venner 

venner? det er vi jo også, er vi ik?

Malou: vi er jo også bare venner

Marcus: jeg venter kom nu

Han er jo syg, hans forhold til hans bror bliver jo totalt ødelagt, vis han finder ud af at vi har kysset og måske også vis han bare ser os føltes i skole. Jeg suser ned ad trappen, og smører mig en hurtig bolle, da jeg mærker en brummen i min taske.

Elisa: kommer du bare over til mig eller hvad?

oh fuck

Malou: kan ikke føltes i dag

Elisa: hvorfor?

Øøøhm

Malou: bliver kørt

åååhrj jeg har det virkelig dårlig med at lyve overfor hende, men hvad skulle jeg ellers havde haft gjort? Jeg tager mine sko på, mine nøgler i hånden, min jakke på og smækker døren, træls morgen.

"hej smukke" kommer Marcus hen til mig og krammer mig 

"shh" jeg nikker op mod deres hus, hvad vis nu Martinus ser os

"ej slap nu af, han kan ikke se os deroppe fra" han smiler beroligende til mig jeg gengælder smilet og begynder at gå. Skal jeg fortælle at Elisa kan lide ham, hm. Ej nej det ville måske være lidt syndt for hende. Jeg har allerede ondt af hende i forvejen.

Jeg mærker en arm snurre sig rundt om mig, ærligt, det er sygt rart. Jeg ligger mit hoved blidt på hans skulder

"det her er virkelig rart" smiler jeg, og løfter mit hovet fra hans skulder, jeg har savnet ham så mega meget, det var da sygt. 

09:23

"så er der pause, det var en dejlig time i dag" smiler Charlotte og går ud af døren, jeg elsker virkelig søde lærere, og Charlotte er en af dem, de gør bare lige dagen en lille smule bedre, og det kan jeg godt lide, aha. En arm trækker hurtigt i min arm, Marcus arm. Han trækker mig ud mod toilettet, vis der er nogle der ser det her er jeg, vi, døde, voldsomt, men det er vi. Han låser døren og skubber mig stille op ad væggen. 

"er du syg, det her kan vi jo ik" hvisker jeg. Jeg kan jo ikke stå og kysse med ham når jeg hved at min bedsteveninde er vild med ham, altså jeg kan jo også godt lide ham men det går jo bare ikke.

"hvorfor gør vi det så" han blinker kort, og presser hans læber mod mine. Jeg kan jo ikke lade vær, han gør noget ved mig, haha. Jeg kysser med, jeg mærker et lille smil på hans læber i kysset, fuck han er dejlig, wow. 

nej, hvor er den her time dog kedelig kan den ikke bare snart overstå, tror seriøst snart at jeg falder i søvn. Vi har fysik, og skal lære noget om giftstoffer og sådan noget, lytter egentlig ikke rigtig efter, jeg skal alligevel ikke rigtig bruge det til noget.

"Elisa og Malou, er sammen Josephi..." ååhr, kan den her dag blive meget værre. Jeg må jo bare lade som ingenting, selvom jeg virkelig ikke kan lide at gøre det.

"lyttede du efter" griner jeg

"næh gjorde du" griner hun med, jeg hader seriøst at komme i gruppe med folk der er ligesom mig, for så for vi ikke lavet en skid. Hvorimod vis man er i gruppe med en klog, laver de det hele og så lader man bare som om at man har styr på the shit, men egentlig bare skriver af fra den anden. Sååe, ja, vi kommer jo så nok ikke til at lave en skid. 

"har du set Marcus i dag" hviner hun, god, jeg har måske set ham lidt for meget, og lidt for tæt.

"ja, hm" smiler jeg pænt falsk, hun smiler bare overdrevet meget tilbage

"hvorfor kunne du egentlig ikke føles i skole i morges" Jeg føler at jeg er rimelig presset lige nu

"jeg blev jo kørt" smiler jeg igen falsk

"nååhr ja det er jo rigtigt, der var bare nogle af de andre piger der sagde at de havde set dig føles i skole med Marcus" Fuck

"haha, hvorfor skulle jeg dog gøre det" pres pres pres.

"spørger mig ikke" smiler hun og rejser sig, hun går over til de andre piger. Nej hvad sker der nu. Den ene pige rejser sig fra stolen. Laura. Hun går over imod mig.

"hvorfor lyver du egentlig" hun sætter sig ned på stolen ved siden af mig, altså hva fuck sker der lige.

"hvad snakker du om" spil dum, spil dum, spil dum, altid den bedste måde at forklare sig ud af ting på.

"er du sød at forklare mig det her" hun rækker mig hendes telefon, fuck nej, hvordan er det sket. jeg er færdig virkelig jeg er, færdig færdig.

_______________________

ikke rettet

håber at i kunne lide afsnittet

see yaa

<3<3 






Dirty Maci - Marcus and MartinusWhere stories live. Discover now