Av. Mit hoved dunker sån' der vold meget. Hvad skete der i går, kan slet ikke huske noget, det er som om at nogle har taget min hukommelse og smit den ud. Det føles virkelig mærkeligt, det kan være at der slet ikke har været nogle "i går" men alligevel, det ville jo bare være rimeligt weird. Får at vende tilbage til den ubehagelige dunken så har jeg aldrig haft det så dårligt før. Jeg kan mærke et lille surt opstød komme op gennem min hals, ikke en rar følelse, hvis du var i tvivl, lol. Jeg rejser mig fra den seng hvor mig, og, Marcus ligger i, ikke spørger mig hvorfor. Men det er sket før, og der skete heldigvis ikke noget, nasty så lad os håbe på det bedste.
Det giver et stød i mig, da det kolde vand fra kluden rammer mit ansigt, aha. Tror ikke helt at jeg var vågnet før, men nu er jeg i hvert fald, og det er jeg ikke i tvivl om. Jeg kigger mig i spejlet, tror aldrig at jeg har set så sygt trashy ud før, altså jeg ligner jo dissideret en fuxking lort, det kan Marcus jo ikke vågne op til, og hvorfor tænker jeg overhoved over det.
Jeg kan mærke en gnist i min hjerne (ej voldsomt) Jeg begynder og kunne huske noget fra i går. Jeg tænker tilbage.
(Flashback)
-Jeg elsker ham. Han trækker mig ned i sengen, og jeg følger med ham, det giver mig et lille stød og kuldegysninger hver gang han strejfer min hud. Han ligger sin hånd på min talje, og kører enden af sine fingerspidser op og ned af siden på min krop. Kuldegysningerne får jeg hver gang han rør mig, elle bare snitter mig med hans fingrer, på min hud. Vores læber mødes, de er det perfekte match, helt som jeg vil have det. Kysset bliver heftigere, og jeg kan mærke en tunge presse sig blidt ind i min mund. Vi snaver og rør lidt hved hindanden "Jeg kan godt lid..." hvisker Marcus ind i mine øre, men mine øjne falder i. Jeg behøver egentlig heller ikke mere af sætningen, kan godt gætte mig til resten. Jeg Kan godt - lide dig.
(Flashback slut)
det er bare løgn, hvor akavet, tænk at jeg faktisk, snavede med ham, tænk at jeg lod ham røre hved mig, tænk at jeg bare lod mig selv gøre det. Tænk at jeg sagde sandheden. jeg kan lide ham, jeg kan rigtig godt lide ham, tænk at jeg i alt den tid har prøvet og få mig selv til at hade ham, men inderst inde altid godt har kunne lide ham. Elsker er et stort ord, hvilket nok er en lille overdrivelse. Hvis vi var sammen kunne jeg måske godt elske ham, men nu, ja nu, kan jeg bare godt lide ham, eller måske er det faktisk bare et crush jeg har. Et lille kendis crush. Ligesom jeg har det med, Leonardo, Justin, Cameron Dallas, Nash grier osv. men alle dem jeg lige har nævnt er optaget, aha, hvad skal jeg gøre, lol. S.O.S
____________________________________________________________
Ikke rettet
<3 <3
YOU ARE READING
Dirty Maci - Marcus and Martinus
Fanfiction13+ læses på eget ansvar Højeste ranks: #1-marcusandmartinus #1-fester