Der er ret akavet stemning her i starten, både fordi at det er nogle ordentlig flotte drenge, men også fordi at jeg ikke aner hvem der er hvem. Jeg tror at ham med de lidt store krøller i håret er Anton. Ham med midterskilningen er Frederik, og ham den sidste, Mathias. Just a guess. Men jeg tror at det er sådan. Den ene af pigerne, har løst lyst hår og lidt grønne-blå øjne. Hvorimod den anden, har mørkt hår, sat i en filtret knold og brune øjne.
"hej jeg hedder Alma" siger den ene pige og tager hendes hånd over imod mig, okay så hende med det mørke hår er Alma, og hende med det lyse hår er Olivia.
"hej, jeg er Malou" smiler jeg og tager imod hånden. Alma virker faktisk sygt sød. Elisa og Alma giver også hånden, og efter giver Olivia også hånden til os. Vi sætter os ned og snakker lidt, drengene er lige gået op og købe nogle pølser, og pølsebrød. Hader at bruge udtrykket "drengene" men altså, hvad skal man ellers sige, aha.
"så bor i også her i byen" spørger Alma og tager en tår af hendes øl
"ja vi bor faktisk lige her nede af vejen" svarer jeg og peger ned af vejen "eller jeg gør" ændrer jeg mit svar, og smiler venligt over imod Elisa.
"ja jeg bor, lidt væk herfra" kommenterer Elisa mit svar og tager også en tår af hendes egen øl.
"nå hvad synes i om drengene" får Olivia indført, første sætning indtil videre. Ja tak.
Jeg mærker et lille fnis over fra Elisa, hun kan sikkert godt lide en af dem allerede, altså vi har kun sagt hej og ikke andet, og hun kan allerede godt lide en af dem. Forstår hende altså ikke helt. Alma ryster bare på hovedet og kigger ned i jorden.
"altså, de er da meget pæne" smiler Elisa overdrevet meget
"Hvem synes i er flottest" spørger Olivia, og kigger rundt på os alle
"det må jo så nok være Frederik" griner Elisa lidt, og kigger lidt rundt får ikke at få øjenkontakt med mig. Cute.
"hvad med dig Alma" spørger Elisa. Hun kigger ned i jorden, og tager igen en tår af hendes øl. Jeg har lidt på fornemmelsen at hun har haft noget med en, som så har brændt hende af eller sådan noget. Idk.
"nå okay, hvad med dig Malou" spørger Elisa igen, bare mig i stedet for Alma.
"øøgm, det hved jeg ikke, men nok Anton" får jeg sagt, med at smil på min læbe, aha, altså han er jo ret dejlig... Altså i ansigtet, jeg kender ham jo ikke sådan rigtigt.
----------
21:28
----------
"drengene" har været har i noget tid, vi har egentlig bare siddet og snakket om alt muligt ligegyldigt trash. Eller nej ikke kun, vi har også spist pølser, mums, xd. Elisa har selvfølgelig hængt meget op af ham der Frederik, rimelig ciúte. Jeg har egentlig bare været mest sammen med Alma og de to andre drenge, altså Anton og Mathias. Olivia er ikke rigtig med, hun sidder bare med hendes telefon over ved pølserne. Asocial!!!! Ej okay, rolig Malou.
"jeg keder mig røv meget herovre, vil i ikke være med til flaskehalsen peger på" råber Olivia op, og kigger spændt rundt på os alle. Jeg vil godt være med, bare det ikke er noget der føre mig ud i et kæmpe rod, ligesom med Martinus. Oh god.
"jo det kan vi da godt" smiler Anton og sætter sig på græsset, med hans sommersby i hånden, han sætter den på græsset. Yes main. Der er ikke flere tilbage, så har bare ventet på at der var en der ville sætte sin egen et sted, jeg kunne tage den, hvilket er nu.
Jeg skynder mig og tage en lang tår, aahrg, det smager bare så godt man! Haha.
"okay den flaskehalsen peger på, skal snave Anton" fniser Elisa og kigger smilende op på mig, jeg sender hende et dræberblik og rejser mig.
"i'm outta here" siger jeg, og rækker mine hænder op over hovedet.
"det er jo ikke sikkert at den lander på dig" Smiler Anton blidt til mig, og demonstrere med hans hånd at jeg skal sætte mig ved siden af ham. Yolo. Og ja jeg hved godt at jeg sagde at jeg ikke vil blandes ud i noget trash i dag, men c'mon, hvis den lander på mig trækker jeg mig bare.
"er i klar" Kigger Alma rundt og snurre den så rundt. Og den landerrrr pååååå..... Mig. Mig? Mig? mig? Hvorfor mig? det er altid mig det går udover...
"hør Anton du er så mega sød, og flot og sådan noget, men jeg kan bare ikke kysse dig, okay?" Jeg smiler blidt til ham, der går ikke ret lang tid før han gengælder smilet.
"det er okay d..." prøver han at sige, men Olivia afbryder ham
"Den går ikke Malou, du kan ikke bare trække dig når du allerede har sagt at du ville være med, ellers havde jeg da bare trækket mig hver gang der kom en irriterende ting som jeg skulle gøre, så nu snaver du Anton" vifter Olivia med håret og læner sig tilbage
"du skal altså ikke gøre det hvis du ikke har lyst, okay!" kigger Anton mig dybt i øjnene og smiler blødt til mig. Aha blødt?
"der er jo ingen vej udenom" smiler jeg, og lader hans læber ramme mine. Jeg hved ikke hvad jeg føler, kærlighed? skyldighed? Jeg hved det ikke, det hele er bare tomt, men vis nogle finder ud af det, er jeg død.
Han vælter mig kort tilbage, jeg lader ham gøre det, hvorfor?
"skal jeg lade værd" smiler han for hvad, 500775x gang eller noget
"ja tak, jeg tager hjem, men hyggeligt at møde dig Anton" blinker jeg til ham og rejser mig. Han laver en forvirret grimasse. Han er nok rimelig forvirret lige nu, jeg forstår ham.
Hey vent hvad.
Hvad er det lige jeg har lavet...
__________________________________
Ikke rettet
YOU ARE READING
Dirty Maci - Marcus and Martinus
Fanfiction13+ læses på eget ansvar Højeste ranks: #1-marcusandmartinus #1-fester