babe

2.6K 29 1
                                    

Jeg sætter min taske over i hjørnet af min seng, efter lægger jeg mig egentlig bare over i min seng og ser noget Netflix, selvfølgelig stranger things, haha.

Hvorfor fuck kan jeg ikke bare lave de fucking øjenbryn, haha. Men seriøst jeg laver altid min makeup god, men når vi når til øjenbrynene går det hele altid galt, jeg dækker faktisk også min fregner, for jeg synes godt nogle gange at de kan blive for meget, ej det lyser som om at jeg snakker om nogle børn på 4, haha. Efter en halv time er mit makeup godt nok til at lægge op på Insta. Det er nemlig sygt lang tid siden at jeg her lagt noget op på min profil, og jeg følte bare lige for at det skulle være nu, ej haha. Jeg tager mine "cool" solbriller på og min blå sweather og sætter mig hen i min seng, det lyder som om at det er en eller anden test, aha.

Jeg lagde billedet op

jeg synes på en måde at jeg ser lidt træt ud, men det er jeg jo egentlig også, så det er fint

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

jeg synes på en måde at jeg ser lidt træt ud, men det er jeg jo egentlig også, så det er fint.

Efter 2 minutter, har jeg fået 41 likes og 12 kommentarer, kom nu lidt mere. Som i kan høre går jeg meget op i Insta, 10hi.

Jeg slukker min telefon, og går nedenunder.

"har du ikke nogle chips med hjem, Theo"

han plejer altid og havde chips med hjem, og jeg elsker chips, så jeg spørg ham tit, ahaha

"nej har ikke flere penge"

eej pis, havde lige glædet mig til at tage alle hans chips

"så tager jeg da bare en riskiks med smør, jaa" (mærk ironien)

"jeg tager hjem til, Oliver, skulle faktisk bare sætte min taske"

jamen okay så, tak for det BROR.

Jeg tjekker lige min telefon for at se om der er flere der har liket og kommenteret, 227 likes og 105 kommentarer, jeg er jo nød til at svarer dem der har kommenteret så det gør jeg. De fleste skriver bare smuk, lækker, hot osv.

marcusandmartinus: babe 

ej nej, hvorfor på min insta, jeg kunne jo godt slette kommentaren men det ville også bare virke mærkeligt, så jeg skriver

din insta: 💕

jeg har faktisk slet ikke været inde på deres insta endnu. Jeg klikker ind på deres insta

1,1mio, a hva? er det en joke? er de kendte?

jeg går ind på snap

Maciboy

Malou: er i kendte?

Maciboy: nej

Malou: Hvorfor har i så, så mange følgere?

Maciboy: rul gerdinet op, og åben vinduet bae, så skal jeg nok forklare

Malou: okay 2 sec.

_____________________________________________________-

Ikke rettet!!




Dirty Maci - Marcus and MartinusWhere stories live. Discover now