Ååhr lorte bror. Hvorfor skal han altid komme ind lige der hvor man ikke vil have at nogle kommer ind... om morgenen.
"hey Malle, kan jeg ikke lige låne din oplader" jeg undlader og svarer ham, så må man jo bare håbe at han går ud igen, for jeg gider ikke og stå op nu klokken er jo kun, hvad, 8-9 stykker, og det er altså meget tidligt for mig.
"MALOUU"
"ååhhr, så lån dog mor eller fars" Jeg hved ikke om det kun er mig som er sur om morgenen, det håber jeg altså ikke, for jeg er virkelig sur om morgenen især når folk vækker mig, og så også i weekenden, r.i.p m.i.t l.i.v.
"undskyld, undskyld" Jeg hører døren smække efter ham, yes man, han er ude.
11:46
Okay, nu er det nok også på tide og stå op. Jeg skal ikke rigtig noget i dag, men mon ikke at jeg kommer til at lave et eller andet. Jeg tjekker lige hurtig snap, Elisa har sendt mig en snap
Pigen der ga...: vil du ikke med ned ved søen senere
Malou: Joda, bare os eller kommer der også andre?
Pigen der ga..: Jeg tror også at, Marcus, Martinus, Marius og Simon kommer men de skal til en fest senere så du kan bare sove hjemme hos mig vis det er du vil
Ej Marcus, Martinus, Marius = Pæn lorte aften, ej måske kan det godt blive hyggeligt, meeen de tre sammen, hmmm. Altså mig og Marius er jo bare venner men det er der en der har en anden tro om, og ja, det er Marcus.
Malou: okay, jeg kommer bare over her lige om lidt
Jeg skal lige finde noget tøj. Altså vi skal jo bare ned til søen så det skal jo ikke være noget vildt fancy noget, det ville jo være rimelig weird vis jeg kom ned i kjole, det ville jeg nok heller ikke gøre vis det var for jeg hader og gå i kjole, men whatever.
Mange folk... den største del, familie... synes at min tøjstil er meget drenget og sådan lidt for retro, vis man kan sige det, men jeg synes at det er meget cool, så jeg er lidt ligeglad med hvad folk tænker. Min mor kan godt nogle gange finde på at grine når hun ser hvad jeg tager på i skole, ej nu lyder hun også bare som en total ond mor, det er hun altså ikke, men hun er bare ikke vil med min stil, aha lol. Jeg ligger bare min daglige makeup, så, så nemt er det jo.
"hej smukke" pifter Elisa stille da jeg kommer ind ad døren, vis nogle er i tvivl er hun i gruppen der kaldes "familien" i forhold til mit tøj.
"hold kæft seriøst" griner jeg og slår hende blidt på skulderen. Ik fuck! ej.
Vi går ud i køkkenet og laver en avocado mad med salt og peber på toppen, egentlig rimelig tumblr aragtigt. Jeg taber mit vand ned på gulvet, flot Malou, rigtig flot. Elisa står bare og griner
"altså nogle gange ik, så er du her" hun peger på sit hoved "men din hjerne er her" hendes finger havner på døren, ærligt fuck hende, ej voldsomt. Vi går op ad trappen da jeg har fået tørret det der lorte vand væk, haha.
"nå hvordan går det så med dig og Marcus lige pt." hun blinker med øjet og tager en bid af hendes avocado mad
"altså vi har jo kysset og sådan men så er de..."
"a hva, har i kysset" god damn, jeg troede seriøst at jeg havde sagt det til hende
"det troede jeg da at du vidste" griner jeg lavt og tager en tår af min vand
"hvordan var det" åååhr, magter jeg det her, nej
"det var da fint nok" Jeg gider egentlig ikke rigtig at gå i detaljer, altså et kys er jo bare et kys, hvad er der mere i det?
"fint nok! du hved godt hvor mange følgere de har på Insta ik? Over 1 million, og der er sådan der sygt mange der er fan, også selv her på skolen" wow hun er godt nok oppe og køre, men hvorfor er det så specielt at kysse med en kendt når han allerede har kysset med mange andre før mig?
"jaja, lad det nu ligge, hvornår er det vi skal ned til søen" Jeg gider ikke den her snak mere den begynder og blive for weird. Hun tjekker snap da jeg kan se at hun har fået en snap fra Marius
marimusse. Marimusse hvad er det nu for noget
"hvorfor Marimusse" griner jeg
"jeg synes at det er sødt" Hun tager en tår af sin vand og begynder og grine så meget at hun får vandet galt i halsen, holda op, hahhaha, jeg begynder også og grine, hendes grin er seriøst det sødeste.
"de er der nede nu så vi kan bare gå derned" råber hun nede fra køkkenet, jaer jeg fik hende til at vaske glassene og tallerknerne op, hendes hus, hendes køkken, hendes tjans, egentlig rimelig stramt.
Vi tager skoende og jakkerne på, og begynder og gå ud, da Elisa kigger chokerende på mig
"hvad nu" smiler jeg nervøst
"du kan altså godt låne noget ad mit tøj vis det er" så kører vi igen, haha
"hahaha, det var næsten så sjovt at jeg glemte og grine" smiler jeg ironisk, men vi begynder begge og grine. Det er rimelig godt vejr, i forhold til at det stadig er vinter, er det ikke vinter? jo det tror jeg da? Men mig og Elisa har også taget nogle tæpper med som man kan sidde med rundt om sig, (ej virkelig)
"heej" kommer Marius over til mig og Elisa
"halløj" siger vi begge i kor, vi kigger med det samme over på hindanden, da Marius kommer med en kommentar
"smølf" smiler han spørgende, vi nikker begge, men vi holder den ikke særlig længe da det ville være lidt underligt ikke og sige noget, haha.
"hej pikhoved" kommer jeg ind til Simon, han smiler og krammer mig hårdt, jamen hej da, ej der er ikke noget mellem mig og Simon vis i nu nogensinde skulle være i tvivl, det ville være rigtig weird fordi at vi jo som sagt er alt for gode venner til det.
Marcus kommer glad ind i billedet med Martinus trist omme bag ved, nuuhrg, hvad er det der er her med ham for tiden, han plejer altid at være sån' der mega frisk måske nogle gange lidt for frisk, men nu er han ikke andet end trist, måske skulle jeg snakke med ham?
_______________________________________
Ikke rettet
<3
YOU ARE READING
Dirty Maci - Marcus and Martinus
Fanfiction13+ læses på eget ansvar Højeste ranks: #1-marcusandmartinus #1-fester