"hej" smiler jeg og krammer Marcus, han giver et klem på min røv "du så nasty" griner jeg, og hænger min jakke op på knagen. Vi går op ad trappen og sætter os i hans seng
"lad os lige spille FIFA, babe" lol, Han tager to controllere, og giver mig den ene (ej wow, virkelig?)
"okay, men du skal være klar på at tabe" jeg puffer ham på skulderen, og smiler. Martinus kommer ind ad døren, med helt uglet hår, smalle øjne og kun i underbukser. Ikke helt slemt, ej klamt, aha
"hej Malou" smiler han sit kække smil, og blinker... stop
"jamen hej" det er sån' der rimelig akavet
"jaer, okay du må godt gå nu" Marcus tager en pude og kaster den efter ham
"rolig rolig, bro, skulle bare se om du var hjemme" han kører hans hånd igennem sit hår, og blinker til mig en ekstra gang, okaay, slet ikke sært.
Det står 2-1 til mig, ikke dårligt. Det er så sjovt og kigge på ham når han spiller, for han koncentrerer sig sån' der, virkelig meget, aha
"du er jo vold god, hvordan har du lært det" egentlig så hved jeg virkelig ikke hvordan jeg er så god, ikke for at lyde selfish, men altså jeg er bedre end Marcus, og så jeg er nok rimelig god, lol.
"hved det ikke har spillet det nogle gange" Han læner sig tilbage i sengen og gaber, vil du se en film, han ligger hoved på skrå og smiler, sit lidt kække smil.
"jada, ka..." døren åbnes og Martinus sætter sig hen i sengen lige foran lille søde Marcus smil, nuuhrg egentlig, han har stadig kun underbukser på, men det går nok lige, ej lol, men han er jo fuxking flot.
"skal jeg lige tæve dig i FIFA eller hva?" spørger Martinus, og tager controlleren ud af Marcuses hånd, han skimter ikke engang Marcus, er vold forvirret, er de uvenner? over mig? nej nej nej, det kan de ikke være, det ville være super mærkeligt.
"bare ikke bliv for sur når du taber" smiler jeg skævt og vælger hold
det står 1-1. Marcus og Martinus har ikke sagt et ord til hindanden, tror ikke lige at de er bedste venner lige pt.
"Jeg går ned og henter noget og drikke, hvad vil du have bae" rejser Marcus sig. Øøøhm, kan godt lide at han ligger ekstra tryg på bae, Martinus kigger op fra skærmen og hen på Marcus, hvilket er første gang han gør det, er han jaloux?
"hvis du ville hente noget vand, kunne det være dejligt" smiler jeg
"er altid dejlig" smiler han og blinker
Han lukker døren, og går ned ad trappen, Martinus flytter sit hoved fra skærmen og kigger på mig, de øjne, uff. Han bider sig i læben og rykker sig tættere på, hvorfor rykker jeg mig ikke? det føles forkert, men det er som om at jeg sidder fast, hvilket jeg ikke gør, hvis du var i tvivl, lol. Han fjerner ikke hans blik, og jeg fjerner heller ikke mit, det er som om at tiden står stille. kun Martinus og mine øjne, hans udsende er så fuxking dejligt, men hans personlighed... trash. Han stopper med at rykke sig, undtagen hans, hoved, jeg kan ikke rykke mig, hvorfor. Det er sikkert sådan her han gør med alle piger. Jeg kan mærke hans åndedrat på min hud. Det føltes som flere timer det her (ej, nok en lille overdrivelse) men det vare nok kun et minut.
"du så dejlig" hvisker han. Han kigger på mine læber og mine øjne skiftevis, og slikker sig langsomt på hans læber, hvorfor gør jeg det her? jeg er så dum?
__________________________________________________________
ikke rettet
KAMU SEDANG MEMBACA
Dirty Maci - Marcus and Martinus
Fiksi Penggemar13+ læses på eget ansvar Højeste ranks: #1-marcusandmartinus #1-fester