Vil du godt ligne en gammel dame?

2.5K 37 8
                                    

Jeg vågner som altid i Marcus' seng, eller vent hvad... Marcus seng, hvad fanden, vi ligger i ske, eller noget som i hvert fald ligner, og det er ikke noget som jeg behøver og være medlem af. Jeg rejser mig og prøver og vække Marcus, jeg har stadig mit tøj på, hvilket er en rimelig stor lettelse, for hvis jeg ikke havde, ja i kan tænke jer til resten.

"Marcus" hvisker jeg, jeg er jo nød til at... ja hvorfor vækker jeg ham egentlig. Ej det ville være lidt syndt for ham,  vis jeg bare gik uden at sige det. Oh fuck, min mor, jeg har jo ikke ringet eller skrevet, og værre, min far

"godmorgen smukke" åååhr, chok, lol, aha. Hans dejlige chokolade brune øjne borer sig ind i mine, perfektion, altså det ville ikke være noget problem at kigge på dem i flere minutter... meeen det ville være lidt underligt.

"hva skal du bare stå og stirre sån' der på mig resten ad dagen" smiler han, nuuhrg "ikke fordi at jeg har et problem med det" blinker han og sætter sig op, uff den mave fejler ikke noget, ej stop dig selv Malou.

"hvordan kan det værre at jeg har sovet her... i ske... sammen med dig" spørger jeg nysgerrigt

"du fladt i søvn på mit bryst i går, og da jeg gik ned til min far for at fortælle at du var faldet i søvn sagde du, nej Marcus bliv her" nej nej nej, hvorfor fuxk har jeg sagt det, hvor er jeg dum, nu tror han helt sikkert at jeg kan lide ham.

"jeg sagde at jeg kom lige om lidt, og fortalte til min far at vi ikke behøvede aftensmad, så jeg kunne ligge mig op til dig som jeg havde sagt jeg ville" nuuhrg hvor sødt egentlig

"jeg lagde mig hved siden af dig, men du vente dig om, og lagde dig op ad mig, jeg kan godt demonstrere hvis det er du ikke forstår" smiler han skævt

"nej nej, jeg tror at jeg har forstået, og jeg håber også at du kan forstå at jeg snakkede i søvne, og at jeg ikke ville havde sagt det hvis jeg ikke sov" lol, aha, men han må ikke finde ud af at jeg kan lide ham, eller nej jeg mener ikke lide ham, okay whatever, jeg sagde forkert.

12:23

Jeg tager mine sko og jakke på og er på vej ud af døren

"nå, jamen det var da, øøøhm, hyggeligt, hm" slet ikke akavet, nej nej 

"ja, synes at vi skal gøre det igen, uden forældre, hvis du forstår sådan en" blinker han og vifter farvel til mig som allerede er på vej ud på fortovet. Hahah, tumpe. I morgen er det nytårsaften, og Simon, Hjalte og Marius har lejet en spejderhytte, ude i en skov, egentlig rimelig noia, men jeg hved ikke helt hvad jeg skal tage på, og mig og Elisa har overvejet at tage ud og købe en kjole eller sådan noget, så det tror jeg at vi gør i dag.

14:05

"heei søde" kommer Elisa ind ad døren

"hej smukke" smiler jeg, imens hænger sin jakke op på knagen og stiller sine sko, jeg går op ad trappen med Elisa bag mig. Vi går ind på mit værelse, og ligger os i sengen.

"når var det hyggeligt i går" vender hun sig og kigger kækt på mig, jeg er rimelig confused lige nu

"hvad mener du" hvad mener hun med det?

"ja dig og Marcus sov i ske" hvordan hved hun det, ej noia

"hvordan hved du det" spørger jeg undrende, håber ikke at hun har siddet i et træ udenfor og kigget ind (det er der jo også super mange der gør, ik)

"Martinus har lagt det ud på hans private snap" nej, fuxk mit liv, neej

"ej ærligt, fuxk Martinus" griner jeg, hun griner med, men hvorfor griner vi det er jo ikke sjovt, aahrg.

15:14

vi er taget i Jekta Storsenter, som ligger i Tromsø (hved ikke noget om hvordan det er, så hved ikke med sikkerhed om de her butikker i der, men det ligger i hvert fald i Nordnorge, lol) Vi starter med at gå i kings and queens der er der nogle gange noget, jeg kigger lidt på en kjole som ser ret sød ud.

"synes du at den her flot" jeg viser Elisa kjolen, hun kigger på mig som om at jeg er idiot,

"vil du seriøst godt ligne en gammel dame, som ikke tør at vise bare en lille bitte smule af sin hud" hun ryster på hovedet og hænger kjolen tilbage

"nå, nå, nå" griner jeg, lol, og går ud af butikken, det var vist ikke lige den alligevel så. Vi går in i Urban Outfitters der er der tit noget, men det er for det meste bukser og sådan noget. Jeg finder en anden kjole som er virkelig kort, men den er da meget flot, og tror godt at Marcus an lide den, hvorfor tænker jeg dog på det??

"hvad med denne her" jeg rækker hende kjolen, hun smiler

"prøv den" hun giver mig kjolen, jeg går ind i prøverummet, og tager den på. Wow den er kort, men det er nok også fint nok. Den er meget basic, men vis jeg tager nogle smykker på og tager en masse makeup på skal det nok blive flot. Jeg går op imod kassen, jeg kan se at Elisa allerede står deroppe, selvfølelig, aha. Vi betaler for dem og år ud af butikken.

 Vi betaler for dem og år ud af butikken

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(Malous kjole)

(Elisas kjole)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(Elisas kjole)

17:36

Jeg ligger i min seng, og kigger lidt på pinterest hvor jeg får det meste af min inspiration fra.

*DING *DING

jeg har fået en snap fra Marcus

Maciboi:  kommer du i morgen, smukke?

aha, smukke

Malou: ja smukke

jeg driller ham bare, lol

Maciboi: jeg kommer også, du må godt blive ved med at kalde mig smukke, også i morgen når klokken bliver over midnat ;)

øøøhm jaer, super, hvorfor rullede jeg ikke bare det gardin ned

Malou: troede at du havde glemt det

Maciboi: nope ;) ;)

___________________________________________________-

ikke rettet

1043 ord

DAB

tusind tak for 3.5k reads aahrg, det betyder så meget

i må rigtig gerne smide en vote, så i søøde

taak <3 <3



Dirty Maci - Marcus and MartinusDonde viven las historias. Descúbrelo ahora