ej, bare stop

2K 15 3
                                    

Jeg kan næsten ikke kigge på Marcus ved morgenmaden, tænk at jeg kan lide ham, sådan som jeg føler for ham har jeg aldrig nogensinde følt for nogle før, og jeg er altså kun 15. hved ikke om man kan sige, kun, for hved ikke om det er sent at jeg føler den følelse, men det er vel bare forskelligt fra person til person. Altså for mig synes jeg at det er tidligt. Lol, så hved i det.  

Der er lidt akavet stemning, ingen siger rigtig noget. Nok mest fordi at ingen af os kan huske noget fra i går, undtagen mig. Hvilket jeg godt kan og godt må glemme hurtigt så muligt. Tænk at... ej jeg gider faktisk ikke at tænke på det. Jeg gider ikke og være vild med Marcus, men på en måde styrer jeg jo ikke selv mine følelser, så det kan jeg jo uheldigvis ikke lave om på. R.I.P

"er jeg den eneste som er sygt smadret i dag" kommer det over fra en træt Marius.

Det er Mig, Marcus, Martinus, Elisa, Simon, Marius, Hjalte og Laura der sidder og spiser morgenmad sammen. Det ville ikke gøre noget vis Laura ikke sad her, er ikke den der person der bagtaler alle, og er sygt bitchie overfor folk, men Laura er altså ikke lige min type af person. Efter igår fandt man da ud af at hun godt kan lide og flashe sin røv, altså det var da meget grinern i starten, men tilsidts blev det lidt for meget... meget, for meget, aha.

"nej er også vold træt, skal vi ikke se en film" blinker Martinus til Laura, ej bare stop. Laura spreder hendes ben lidt ud til hver sin side, og smiler et kækt smil tilbage. ej, ej, ej. Kan i høre hvad jeg mener? 

"er det ikke lidt noiaren bare ligge i en spejderhytte og se film" spørger Marius, jeg kigger over på ham og nikker. Altså det er da bare en lille bitte smule noieren. Han laver et sjovt ansigt, altså sån' der, et sygt grinern ansigt, lol. Han begynder og grine, og jeg kan heller ikke lade vær, hvorfor for han mig altid til at grine. Det ender med at vi griner så meget, at vi næsten ikke kan få vejret begge to, og det mest bizarte er at der ikke er noget at grine over, vi griner bare. De andre begynder også at grine, aha, men hvorfor griner vi (mindblowing) Jeg skimter Marcus ud af øjenkroven, han stikker lidt til sin mad, og griner stille med falsk. Hvad er der galt med ham? jeg mp snakke med ham.

Jeg griner færdig, ej sygt skrevet, og tager en bid af min bolle.

"kan vil lige snakke" Marcus øjne lysner op da han ser mig sige noget til mig, nuuhrg

"ja, det kan vi da godt" han ligger hans kniv og gaffel, og rejser sig fra bordet.

_______________________________________________

ikke rettet

<3 <3 



Dirty Maci - Marcus and MartinusTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang