Malous synsvinkel
Godmorgen igen til en go' lorte tirsdag, mit liv er virkelig lige pt. et stort kæmpe rod. Jeg er stadig sammen med Martinus, og det er også dejligt nok, men kender i ikke også det at man ligesom mangler noget. Noget der fylder i ens liv, som man bare er nød til at have. Og jeg tror godt at jeg hved hvad det er. Marcus freaking Gunnarsen.
"haløøj" kommer Elisa trist ind ad døren, til mit værelse
"hey, hvorfor så trist" spørg jeg spørgende og rynker brynene
"der er sket noget sygt slemt" hvisker hun, så ingen kan høre det undtagen mig (sjovt nok)
"hvad" hvisker jeg tilbage, det er egentlig rimelig freaky at vi bare sidder her og hvisker til hindanden, lol
"jeg skal måske flytte" huh? flytte? nej, nej, nej, nej. Det kan hun ikke, hvem skal jeg dov være bedste veninder med, hvem skal jeg sidde under dynen, spise slik og se gossip girl imens med. Btw, har jeg faktisk aldrig været særlig vild med gossip girl, men når jeg så den sammen med Elisa, var den alligevel spændene på en eller anden mærkelig måde.
"af hvad, hvorhen" jeg håber ikke at det er længere væk end Oslo, for vis det er kunne vi måske godt gå hen og miste kontakten, og det må bare ikke ske. For vis, ja, så hved jeg egentlig ikke helt hvad jeg skal gøre. Og ja i tænker nok nu "du har jo alle dine drengevenner" men nej, det er ikke det samme, det er nok ikke alle drenge der gider og ligge ansigtsmaske på hindanden og nok heller ikke andre drenge der gider og snakke om lækre drenge, vis i forstår. I hvert fald kommer jeg virkelig til at savne hende, virkelig virkelig meget.
"til..." græder hun? en tårer bliver til to, på hendes kinder "t-t-til USA" USA!!!!! US fucking A, det er jo fucking langt væk, det kan bare ikke passe, jeg kommer fucking til at dø uden hende, og nej, jeg kan ikke bare sådan hurtigt finde nye venner, for jeg er meget den drengede type, som mange piger ikke kan lide. Jeg kommer virkelig ubeskriveligt meget til at savne hende, amen i fatter det ikke, aha.
"shhh, det skal nok gå" smiler jeg blidt til hende "men hvornår, og hvorfor" en tårer lander på min kind.
"jeg flytter til sidst i fåreret" starter hun ud med at sige. sidst i fåreret der er ikke lang tid til, omfg. "og j-jeg skal flytte fordi at min far har fået job i USA, min mor har ikke nok p-penge til at blive boende alene i vores hus og min mor ville heller aldrig kunne leve uden m-min far" stammer hun, pis også, det er første gang i langt tid at Tirsdag er dårligere end Mandag.
"okay men lad os lige glemme det, og så nyde de sidste måneder vi har sammen ik? kom lad os tag i skole" smiler jeg opmuntrende, hun gengælder smilet, og jeg går over til mit skab.
"ej må jeg ikke please vælge dit tøj i dag" åhh nej, jeg kan rigtig godt lide Elisa det er slet ikke det, meen, hendes tøjstil, ew, lol, ej det er bare ikke lige min stil, aha.
"øøhm, okay, men ærligt, det er kun fordi at du flytter" griner jeg lidt, var der nogle der sagde lorte Tirsadag, altså nu også tøjet, kan det blive værre? nej det tror jeg vist ikke det kan.
(Mit outfit)
Vi tager taskerne på ryggen og går der ud af (der ud af, der ud af, det er en sang vis i er i tvivl, haha)
Vi sætter os på hvert sit bord, jaer, vi er som næsten altid kommet lidt forsendt, men fuck det, lærerne skriver alligevel ikke hjem, så det kan jo være lige meget. Jaja, jeg er sådan en savage en. Jeg for øje på Marcus som kigger på mig, uff, de øjne der. Han fjerner hurtigt sit blik da han ser at jeg også kigger på ham. Det var måske forkert at give slip på ham, alle kan jo begå fejl, han gjorde det jo bare fordi at han blev jaloux på mig og Martinus, det ville jeg jo også blive vis Marcus havde flirtet med Elisa, hvor er jeg egentlig mega dum.
"hey babe" hører jeg en hvisken i mit øre, jeg vender mig om og ser Martinus
"hva så" spørg jeg, han giver mig elevator blikket og bider sig langsomt i læben
"du ser godt ud i dag" han kører hans hånd igennem hans bløde hår, og venter på mit svar
"tak tak, men det er altså bare noget meget loose tøj" jeg har jo bare nogle Adidas bukser på og en hvid t-shirt, ikke ligefrem mega fancy, vis jeg selv skulle sige det. Jeg kan hører Elisa over fra sin plads, så jeg går over til hende
"vil du med i kan'n" jaer på vores skole kalder vi kantinen for kan'n, pænt underligt men, ja, meget easy at sige sååe.
"ja, er røv sulten" svarer jeg og tager mine sko på, jeg er seriøst røv sulten, kunne æde min far, ej dafq, haha.
Vi går ned i kantinen, fuck det er koldt, og det er endda forår. I don't get it? Mig og Elisa går og snakker lidt, da nogle piger fra 6. klasse, i think, går forbi os
"det er mega underligt, ham der Marcus og hende der øøhm, Laura er blevet kærester" hører jeg den ene sige
"hvem"
"de der fra niende" svarer hun med et smil på læben
Elisa kigger kort hen på mig. Og mig som troede at jeg havde en chance, bare en lille bitte chance for at komme sammen med Marcus igen, er nu væk, helt væk, en tårer triller ned af min kind, men jeg tørrer den hurtigt væk, ingen skal se at jeg er sur og ked af det. Også bare det at det er Laura, hvorfor fucking Laura.
"det skal nok gå" kommer Elisa opmuntrende tættere hen til mig, hun ligger sin arm rundt om mig, jeg troede virkelig ikke at jeg havde så mange følelser for Marcus, men det har, og jeg har mange.
_____________________________________
Ikke rettet
<3<3
Tusind tak for næsten 17k reads, det er virkelig vildt, sån' der meget vildt, haha, i må meget meget gerne skrive feedback og ideer, det ville gøre mig glad.
fortsæt god aften/dag <3
YOU ARE READING
Dirty Maci - Marcus and Martinus
Fanfiction13+ læses på eget ansvar Højeste ranks: #1-marcusandmartinus #1-fester