fuck

1.3K 20 9
                                    

"i'm so sorry, men jeg er altså nød til at gå ned til Elisa" smiler jeg skævt, og rejser mig fra sengen

"nej bliv nu" ber Marcus, og laver hundeøjne. Ej fuck det er svært at gå fra det der, men Elisa siger jo at jeg skal komme nu, så det er jo lidt svært at bliver her.

"vi har jo alle de andre dage, ik" svarer jeg smilene

"jo, det har vi jo nok" han laver et trist ansigt, og ligger det ned i puden, cute nok. aha

Jeg går hurtigt ud af døren, vis nu Martinus ville kunne se at jeg var inde på samme værelse med Marcus, tror jeg ikke ligefrem at han ville blive glad, og vis han så fandt ud af hvad vi har lavet, ville han sån' der blive rasende. 

"du skal altså lige høre noget" kommer en glad, meget glad, Elisa hen til mig.

"er du fuld" spørger jeg. Jeg behøver faktisk ikke engang at spørger, for jeg hved at hun er det, og hun er meget fuld endda. 

"neej da" halvråber hun for at overdøve musikken, jeg nikker forstående, selvom jeg hved at hun ikke taler sandt, men c'mon hun er fuld, hun hved sikkert ikke engang hvor hun er henne luge nu.

"nå hvad ville du sige" vis hun har glemt hvad hun vil sige bliver jeg seriøst sur, jeg er lige gået fra Marcus, så please ikke glem hvad du vil sige Elisa, lol.

"jeg er forelsket" griner hun højt, og smiler over hele ansigtet. Forelsket i hvem dog.

"i hvem" spørger jeg glad. Hun er fuld, så jeg tror ikke at hun er forelsket forelsket, men altså nogle siger jo også at fulde mennesker taler sandt sååe.

"i Marcus" HUH? Marcus, altså Marcus Marcus, den Marcus som jeg lige har ligget og kysset med. Fuck nej, det må ærligt ikke være ham.

"altså Marcus fra klassen" Pleeeeeaaasseeee 

"ja, jeg tænkte at når du nu har Martinus, og jeg alligevel godt kan lide Marcus, så kunne vi jo også selv blive søskende" okay, hun snakker seriøst helt sort. Men seriøst, hvad skal jeg gøre, skal jeg sige til hende at jeg har kysset med ham, eller skal jeg bare lade som ingenting, hmmm.

"øøøhm" jeg har ingen ide om hvad jeg dog skal sige "fedt man, hygge" fuck nej. Hvor er jeg dog dum, haha, fedt man hygge, vis Elisa og Martinus finder ud af det her er jeg færdig, ej voldsomt. Men det tror jeg faktisk at jeg er.

_____________________________

Ikke rettet

Laver et nyt kapitel hurtigst som muligt 

<3





 



Dirty Maci - Marcus and MartinusTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang