Vi sætter os i sengen, det er rimelig akavet, vi har jo ikke snakket sammen i sån' cirka en måned. Så jeg hved ikke rigtig hvad jeg skal sige, men det gør han jo nok, ellers ville han jo nok ikke havde inviteret mig herover. Han har en mørkeblå hoodie på og nogle sorte bukser, rimelig basic egentlig.
"nå hvad var du ville snakke med mig om" han sætter sig i en stol overfor mig, og kigger på mig, noiaren
"jeg vil ikke havde at vi ikke snakker sammen" Vil han ikke havde det, det er jo ham som ikke snakker til mig, jeg ville da godt snakke med ham, vis det ikke var fordi at han hele tiden vender ryggen til mig.
"okay, forstår bare ikke helt hvorfor at du blev så sur, du hved den dag efter nytårsaften" jeg hved godt at det er en hel måned siden nu, men vil godt lige vide hvorfor at han blev så sur, det gjorde også mig rimelig sur, aha
"jeg troede bare at dig og Marius havde noget sammen, men jeg snakkede med Marius og han sagde bare at i var venner, det er rigtigt ik?" han presser brynene sammen, og former et spørgende ansigt. Jeg har faktisk aldrig rigtig tænkt på om mig og Marius har noget, men vi er nok, du hved i den der sone som hedder friendzon'en, ej aha
"mig og Marius har ikke noget, don't worry" smiler jeg, og griner lidt ved tanken om Marius, altså det er rimelig vildt ved bare at tænke på en person at man kan komme til og grine.
"godt, smukke" blinker han og rykker sit hoved tættere på mit, jeg rykker det ikke, der er nu gået lidt over et halvt år, jeg har indset at jeg godt kan lide Marcus, uden at jeg faktisk har lyst til det, rip. Og han har jo allerede kysset mig før, så derfor flytter jeg mig ikke. Han fugter hans læber og former dem, og det samme gør jeg.
Vi kysser, jeg kan mærke et smil bryde frem på Marcus's læber, og det spreder sig hen på mine. Kysset udvikler sig til et lidt grovere kys, igen hvorfor gør jeg det her, det er jo noget af det mest akavet jeg nogensinde har prøvet i mit liv. Hans tunge planter sig i min mund, jeg tror at han har prøvet det her før, for han er altså ikke helt slem, ej, lol. Han vælter mig ned og ligge i sengen, nej nej nej, hvad komme der til og ske nu.
______________________________________________
Ikke rettet
YOU ARE READING
Dirty Maci - Marcus and Martinus
Fanfiction13+ læses på eget ansvar Højeste ranks: #1-marcusandmartinus #1-fester