flødedreng <3

1.2K 19 2
                                    

Meget vigtig besked i bunden (Læs)

"okay hør, jeg ville aldrig skubbe dig væk, jeg synes bare at du har været fucking nederen overfor Martinus, og derfor bliver jeg nød til at holde lidt afstand fra dig, for at vise Martinus at jeg er en rigtig ven" Simon smiler forsigtigt, beroligende til mig. Men vent. Lidt afstand til mig, hva fuck snakker han om

"lidt afstand" spørger jeg spørgende "for at vise at du er en god ven. Overfor ham, undskyld jeg spørger men er vi, ikke venner?"

"jeg skal ned i kantinen, okay, den lukker snart" han smiler nervøst og kort til mig, venner ryggen til og går ned mod kantinen. Ven... ja sådan en har jeg i hvert fald ikke lige nu. Men lad os håbe at det ændre sig. Når man tænker over det, har jeg aldrig i mit liv haft det sådan her, jeg har altid været en meget "populær" person, hader virkelig at bruge det ord, men sådan har det jo bare været. Ja, jeg har altid haft venner og folk der ville støtte mig uanset hvad der skete. Men efter de to drenge er kommet ind i klassen, er de hele bare begyndt og gå lidt op ad bakke. Jeg har mistet alle mine venner, på grund af en dum fejl jeg lavede, men det var jo den rigtige fejl. Ååhr det hele er bare en stor omgang trash. Jaer okay, det lyder også som en hel roman, or something, men ærligt jeg tror seriøst snart at jeg dør. Ej overdrivelse, men fuck livet er hårdt lige pt, haha. 

_________________________     

15:00

Endelig... Endelig er skolen ovre, jeg skal bare hjem, ikke hjem til Martinus, Elisa, Simon eller Marcus. Eller vent, Marcus, ham har jeg jo faktisk stadig. Problemet her er jo bare at jeg nok fucker mere op en jeg har gjort hvis jeg bliver set sammen med ham. Men han kan jo egentlig bare sige til Martinus at han skal ud og løbe, eller sån' noget, og så går han bare over til mig. Perfekt. 

Jeg går forsigtigt over mod cyklerne hvor Marcus står, han har jo heller ikke rigtig nogle venner, såååe. Ej det lyder også bare sygt deprimerende, "han har jo heller ikke nogle venner" haha. Men ja sådan er det jo.

"øøhm Marcus" han tager hans cykel ud af cykelstativet, begynder stille at gå og ser lyttende på mig

"hm" kommer det fra ham

"jeg tænkte på om du ville hjem til mig, vi har jo ligesom allerede fucket det hele lidt op" Fuck it.

"okay da, og btw, fik jeg sagt at du ser sygt godt ud i dag" blinker han med øjet og skifter emne

"flødedreng *host *host" griner jeg lidt og skubber ham på skulderen, han griner ikke

"havde nu mere forventet et i lige måde, men okay" han kigger ned i jorden og laver et trit ansigt, lol

"men ærligt jeg ligner jo fucking trash i dag" siger jeg og skubber min taske lidt op på min ryg (hvis i forstår) 

"nej man, du skal seriøst føde mine børn" der bliver en lille kort stilhed, men jeg bryder den hurtigt.

"med glæde" griner jeg og åbner døren til mit hus, aahrj, hjemme, aha.

___________________________________

Okay, så en person spurgte hvornår det "dirty" kommer, og ja, det hved jeg faktisk ikke selv. Jeg synes selv at det er sådan lidt weird at skrive om sex og sådan, og det er også derfor at der ikke rigtig er sket noget endnu. 

Og btw var det nok et lidt kedeligt kapitel, aha

 <3<3<3




Dirty Maci - Marcus and MartinusWhere stories live. Discover now