du hved godt hvad du gør hved mig ik?

1.6K 27 14
                                    

I dag er det lørdag, jeg har sådan en lille fetish for lørdag, men hvem har ikke også det? Jeg glæder mig men er også lidt nervøs for i dag. Mig, Elisa og de andre drenge skal til fest hos en der hedder Isac, please ikke spørg mig hvem han er, for jeg har virkelig ingen anelse, blev bare inviteret af Marius. Nå men hvorfor at jeg er nervøs er fordi at Marcus og Martinus kommer, og som i nok lidt har regnet ud, kan jeg godt lide Marcus, men jeg er jo stadig sammen med Martinus, såååe. Men jear hvad kan der ske, jeg siger jo bare til Martinus at vi måske skulle holde en pause, or something like that. egentlig et rimeligt stort skridt jeg tager, altså jeg slår op med min kæreste som jeg har været sammen med i flere måneder. Men jeg har jo ikke nogle følelser for drengen mere, hvorimod jeg har følelser for en anden, så det er nok det smarteste at slå op før det bliver alt for vildt, vis i forstår, haha. 

Elisa: er her nu åbner du lige op <3<3

Mig og Elisa skal gøre os klar sammen, ikke noget nyt. Festen starter klokken 21:00 i think, så vi har rimelig god tid. Klokken er 18:42 nu, bare lige så i har en ide om hvor lang tid der er til og sådan.

Jeg løber ned ad trappen, ned til hovedøren, åbner den og ser Elisa

"hvorfor gik du ikke bare ind" spørger lidt grinene

"please ikke spørg" griner hun lavt

Vi går op ad trappen, jeg fucking hader den trappe, god. Elisa ligger sig i sengen med det samme, ville jeg også have gjort men er nød til at finde noget tøj til i aften. Elisa har fundet sit tøj, hun mangler bare hendes makeup og det tager jo ikke ligefrem over 2 timer. 

(mit outfit)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(mit outfit)

Og ja, jeg hved godt at jeg har hvide læderbukser på, ikke mob mig. Men følte at det så cool ud, så det blev altså dem. Et fnis kommer ovre fra sengen

"du mener vel ikke at du skal have det på" griner Elisa flabet

"ærligt hold din kæft" hun stopper sit grin og sætter sig op ved mit makeup bord, ååhr pis, jeg skulle jo bruge det nu.

"ærligt hold din kæft" hun stopper sit grin og sætter sig op ved mit makeup bord, ååhr pis, jeg skulle jo bruge det nu

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(Elisas kjole)

Vi for begge lagt vores makeup, klokken er, øøøhm, 20:23 så vi kommer måske lige til tiden, hvem hved, ej lyder som en... hved ikke hvad jeg skulle sige der, lol. Vi går forbi Marcus og Martinus 'es hus, der er ikke noget lys derinde så de er nok alle sammen ude af huset, hvilket betyder... de er ovre ved festen nu. 

"heei baae" kommer en lidt beruset Martinus ud af døren, hm "kommer du ikke ind" mumler han lidt, jeg smiler falsk og går med ind. Hvordan skal jeg sige det, det kan jeg jo ikke, han bliver knust. Jeg har allerede prøvet at knuse en person før, det gør faktisk ret ondt indeni, det lød dybt, men det er gør seriøst ondt indeni. Måske burde mig og Marcus bare vare "sammen" hvilket nok ikke kommer til at ske igen, men whatever. Måske burde vi bare være det i hemmelighed, så behøves der ikke at være nogle der bliver knust i aften. Jeg trækker mig lidt væk fra Martinus, han er blevet lidt for fuld og overgiret til mig, haha. 

"hej" siger en stemme, av ffs, jeg stødte lige ind i ha... Marcus

"øhhm hej" pisse fucking mega akavet, åårhj hvor jeg dog hader akavede situationer. 

"skal vi sån' der du hved lige gå op på et værelse eller sådan noget" spørger han og nikker ud mod køkkenet, fuck han er lækker, det er jo for sygt, aha

"jaer" svarer jeg akavet tilbage og bider mig blødt i læben.

Jeg lukker døren ind til værelset og sætter mig i sengen, btw har jeg ingen anelse hvems værelse det her er, nå fuck det. 

"så du har stadig følelser for mig eller hvad" starter han ud, og rynker brynene

"hm ja" svarer jeg forsigtigt, jeg er stadig meget nervøs med det med Martinus, men hvad han ikke hved har han jo ikke ondt af. 

"så det du siger er at du gerne vil lave alt det med mig som du lavede før vi slog op" spørger han nysgerrigt 

"ja" svarer jeg igen lidt forsigtigt. Han finder frem til min hånd og klemmer hans fingre ind i mine, det føles rart. Fuck it, jeg vil jo godt. Jeg skubber ham ned i sengen og ligger mig ovenpå. Mit hoved vippes forsigtigt lidt til den ene side, hvorimod hans hælder lidt til den anden side. Han fugter sine læber. Jeg mærker glæden i hans øjne blusse op, jeg har savnet ham, jeg har  savnet ham så sindssygt meget. Vores ansigter er nu kun få centimeter fra hindanden.

"jeg vil fucking gerne have dig" hvisker Marcus i mit øre og presser derefter hans læber på mine, ååhr god, jeg har savnet hans dejlige bløde læber på mine, wow. Jeg begynder stille og vride mig lidt rundt ovenpå ham, lol. fucking rart btw, haha. Han skubber mig af og kigger lift surt og lidt flovt på mig.

"hvad nu" spørger jeg forvirrende

"du kan ikke bare gøre sådan på mig uden at have fået lov, du hved godt hvad du gør hved mig ikke?" jeg begynder så småt at grine, det er da lidt sjovt, eller faktisk overhovet ikke, men bare det at grine over det gør ham irriteret og det kan jeg godt lide, så derfor gør jeg det, muhaha. 

"ærligt stop" griner han også. Stemningen stopper af en besked der popper frem på min telefon

Elisa: kom ned der er noget rimelig vigtigt du lige skal høre

ÅÅh nej hvad er der nu

____________________________

Ikke rettet

håber at i kunne lide det

gerne skriv feedback

see yaaaa <3<<3


Dirty Maci - Marcus and MartinusDonde viven las historias. Descúbrelo ahora