Mezi námi a Deceptikony už se odehrálo mnoho bojů. Začínali si čím dál častěji. Už nás i zahlédlo pár lidí, stane se. V jedné věci Lennoxe lituji. Nechtěla bych se domlouvat se správcem YouTube na mazání videí.
No zkrátka a jednoduše jsme zatím Deceptikonům nedovolili udělat nějakej průser. I Sam už si na nás zvykl, a je tady s námi.
Docela ho šokovalo, že hrál ve filmu, který se ukázal jako realita, ale ve finále je za to rád. I já se s ním dost bavím, je to mladý, milý, a hodný hoch.
Po celou dobu, co tu jsme, většinou Deceptikoni nastražovali pasti na ná, a nebo se pokoušeli unést lidi, se kterýma byla naše základna v kontaktu.
Začal houkat poplach. Přiběh Lennox.
Lennox: ,,Poplach pátého stupně!"
Já: ,,Proč pátého?"
Lennox: ,,To je nouzový poplach, detektor zaznamenal pohyb v blízkosti Kaznějova."
Já: ,,Ale proč by chodili zrovna tam?"
Podezíravě jsem se podívala na Lennoxe.
Lennox: ,,Protože s Kačabou často něco řeším... velmi často. A Megatron se poslední dobou pokoušel unášet lidi, kteří s námi spolupracují, a zaměřit hovor dnes není problém pro nikoho. Navíc v jednom kuse s ní něco řeším."
Ratchet: ,,A proč by ty lidi unášeli? K čemu jim to je, to nedává smysl."
Lennox: ,,Protože ten, kdo je se základnou v kontaktu, něco ví, a teď poslední dobou stále šli jen po lidech, se kterýma jsme v kontaktu."
Lennox se na mě podíval a řekl: „Průser!"
,,Ratchete dávej pozor, jestli se přiblíží k městu."Jsem řekla a začala jsem přemýšlet, kde v Kaznějově by se dalo s Deceptikony vypořádat. Teda tak mimo, okolo jsou na sever a na jih lesy, na západ a východ pole. Problém by byl, kdyby byli přímo v něm, protože je Kaznějov dalo by se říci "rozdělen"na horní a dolní. A mezi nima se nachází velké pole.
Tam by to také nebylo úplně špatné. Po chvíli mi začaly tížit myšlenky, co když mě uvidí rodiče, či někdo, koho znám. Nesmí přijít na to, že jsem to já. No vlastně to ani nebude poznat. Musím se chovat stále přirozeně.
Lennox: ,,Jak mile se dostanou do vzdálenosti dvaceti kilometrů od města, tak tam pošleme jednotky, aby město chránily."
Ironhide: ,,Nebylo by ho lepší evakuovat, Lennoxi?"
Lennox se zamyslel, pak se na mě podíval, a došlo mu, že když by evakuoval město, musela bych i já a já nedovedu být na dvou místech najednou.
Lennox: ,,Ne. Týmy připravte se, tenhle boj nesmíme prohrát."
Já: ,,Týmy TF1 a 2 připravit k boji. Tým TF3 bude záloha."
Ratchet: ,,Deceptikoni sto kilometrů od cíle, čas příletu za dvě minuty, šest vteřin."
Lennox: ,,Nerozmysleli si to. Pozemní obraný tým do města, rozmístěte se na pozice a varujte obyvatele. Cíl - Deceptikoni se nesmí dostat k domu, popisné číslo 482, horní část města. Do akce, a ať to lítá.
Já: ,,TF1, TF2 připravit."
Lennoxovo tým už tam je. Rozmístili se v horní části Kaznějova. My už jen čekáme na signál.
O chvilku později ...
Stále se nic nedělo, když z ničeho nic Lennox, který už byl připraven ve městě, zahlédl na nebi asi dvanáct stíhaček. „Pokud vím, tak dnes tu letecký den není, a gripeni už vůbec. Takže - zaměřit. ..." Řekl Lennox.
ČTEŠ
Transformers: Osudová cesta 1. ✓ [CZ] [probíhá korekce ]
FanfictionPříběh pojednává o nic netušící dívce, jež byla jednoho dne vybrána k tomu, aby zastoupila funkci autobotího velitele Optima Prima. Přes den je jako normální dívka. Chodí do školy a má přátele, ale v noci se dokáže pomocí mysli přenést do těla Optim...