Vracel jsem se o Gravese a měl namířeno do nemocnice, jelikož asi nedovedu upeslechnout rozkaz a šel jsem trénovat s Gravesem.
Řekl jsem mu že už můžu, protože mi začalo lézt na nervy nic nedělání. Začal mě učit nějaké kontra techniky. Při jedné kontre technice mě praštil do žeber, jenž jsem si na Grentprič zlomil.
Nemohl jsem si pomoct jinak, než se na tom místě chytit, kleknout si na zem a začít skuhrat.
Graves si klekl ke mě a zeptal se jestli jsem v pořádku.
Odpověděl jsem, že budu, a že mě to teď jen bolí.
Omluvil se, že si v tu chvíli nevzpoměl. Řekl jsem, že nevadí, postavil jsem se, ale znovu se mi podlomily nohy.
Spadl jsem na zem a praštil se loktem kde jsem měl zlomenou ruku o zem.
Graves: ,,Nemám tě nechat raději teleportovat na ošetřovnu, ať se tady nezabiješ?"
Já: ,,Ne to je dobrý, já tam dojdu sám."
A taky jsem tak učinil, jen jsem se ještě zastavil doma.
Šel jsem za Andromedou, a ta mi oznámila že mi chce něco povědět. Řekla mi, že prej si mám promluvit s Megatronem, že se mu asi Rina líbí.
Odešel jsem na na feling do řídící místnosti a zůstal tam.
Přišel tam po chvilce Megatron. Nevšímal jsem se ho. Zeptal se mě, kde je Graves. Odpověděl jsem mu, že nevím.
Pak řekl, že jde do tělocvičny. Jen co odešel jsem se zvedl a šel za ním.
Když jsem došel k tělocvičně a otevřely se dveře, Megatron si tam pochodoval od jedné figuríny ke druhé a blbnul. Přišel jsem k němu a řekl mu, že si s ním musím o něčem promluvit. Megatron odpověděl..: ,,Jasně."
Vzal jsem ho rukama za pláty na hrudi a přitiskl ke zdi.
Já: ,,Tobě se líbí Rina?!"
Megatron: ,,Ne. Uklidni se."
Jednu jsem mu vrazil a pokračoval.
Já: ,,Já to vím!"
Megatron: ,,Dobře fajn! Taky ti něco řeknu, co bys měl vědět, ale nikdo ti to nikdy neřekl."
Já: ,,A copak to je!"
Megatron: ,,Jsi hodně špatnej otec!"
Chystal jsem se mu vrazit další, Megatron mi chytil za ruku a druhou rukou mi praštil do levého boku do mých dříve zlomených žeber.
Ustoupil jsem od něj a chytil se za bok.
Megatron: ,,Mám ještě víc věcí, co by ti měl konečně někdo říct!"
Opět jsem šel po něm. Dal jsem mu pěstí a on mi ji druhou vrátil. Dál jsem zvolil hák pravou rukou. Vyblokoval ho a opět mi praštil do levého boku, tentokrát už mě to zabolelo, předklonil jsem se. Megatron mi dal kolenem do hrudníku, vyrazil mi dech a já padl k zemi.
Megatron neotálel a když už jsem byl na zemi, otočil mě na záda, sedl si mi na hrudník a přiklekl mi ruce.
Megatron: ,,Copak? Špatně se ti dýchá? Alespoň mě nebudeš přerušovat v tom co ti chci říct! Je jen Riny věc co bude ve svém životě dělat a s kým bude žít! Ty o tom rozhodovat nemůžeš!"
Já: ,,M.. máš pravdu... Nemůžu ji říkat.... S kým bude žít... Ale mohu jí to... s někým zakázat!"
Megatron: ,,Ne! To teda nemůžeš!"
Já: ,,No tak to teda mohu! Zbláznil jsi se!"
Konečně se předklonil k mé hlavě a já jsem ho s pomocí nohou mohl ze sebe chodit, což se mi taky povedlo.
Otočil jsem se na ctiři a chystal se postavit. Megatron po mě znovu skočil, ale tentokrát mi ležel na zádech.
Megatronovi se povedlo chytit mi jednu ruku, přiklekl mi ji a následně to samé udělal s tou druhou.
Bolestně jsem na něj zavrčel jelikož mi přiklekl ruku přesně v místě, kde jsem ji měl zlomenou.
Megatron: ,,Omezuješ její práva!"
Já: ,,To není pravda! Jen jí chráním před tebou!"
Megatron si všiml, že mě bolí ruka a vzpomněl si na to, co se mi stalo na Grentpriči.
Megatron: ,,Bolí tě to?! Může tě to bolet ještě víc!"
Já: ,,Tohle už přeháníš!"
Megatron naschvál přenesl svou váhu na mou zraněnou ruku.
Megatron: ,,Jsi strašně vzatej na všechny naše pravidla, ale kde si měl ty tvoje pravidla, když jsi to začal s Andromedou?!... No!? Na to mi nemáš co říct, že!"
Já: ,,Ty jsi se zbláznil!!! Jsi normální?!!!"
Megatron: ,,Uvidíme!"
Chytil mě do kravaty pod krkem a přitlačil mi hlavu k zemi.
Já: ,,Kvůli tobě se chová jako nevychovanej spratek!"
Megatron: ,,Ne! Za to si můžeš sám! Jenže si nedokážeš přiznat, že jsi špatný otec!"
...Graves si na kameře všiml co se děje v tělocvičně a vydal se tam.
Zaplácal jsem rukou Megatronovi na stehno a řekl že už to stačí.
Megatron: ,,Ne! Tobě to nestačí!"
Já: ,,Pust mě..."
Megatron: ,,Ne, dokud nepřiznáš svojí chybu!"
Už jsem nemohl dýchat a pomalu jsem se začal dostávat do bezvědomí. Naštěstí se tu v čas objevil Graves, Megatrona odtrhl a řekl vojákům, ať ho odvedou na můstek.
Klekl si vedle mě a zeptal se, co se stalo.
Řekl jsem mu, že ho zabiju, až ho potkám.
Graves odešel za Megatronem a zeptal se ho na to samé, na co já. Nakonec mu to ale dokázal vysvětlit a Megatron řekl, že si z toho dělal srandu.
ČTEŠ
Transformers: Osudová cesta 1. ✓ [CZ] [probíhá korekce ]
FanfictionPříběh pojednává o nic netušící dívce, jež byla jednoho dne vybrána k tomu, aby zastoupila funkci autobotího velitele Optima Prima. Přes den je jako normální dívka. Chodí do školy a má přátele, ale v noci se dokáže pomocí mysli přenést do těla Optim...