Po několik seti usilovných trénincích přišel Lennox a řekl, že mi prozradí, co je skutečný účel toho, proč jsem tady.
Sedli jsme si sami ke stolu a říkal, že mu to asi nebudu věřit. Zasmála jsem se - po tom, co jsem za ty tři krátké roky prožila, si vážně může myslet, že mu něco nebudu věřit? ,,Teď už mě nepřekvapí nic."
,,Dobrá tedy, je zde jeden malinkatý problém. Kalista, která je dalo by se říci něco jako bohyně Transformerů..." Přerušila jsem Lennoxe. ,,Není to náhodou Primus?"
Lennox si povzdychl. ,,Prosím tě nevyrušuj mě teď. Předpověděla, že vůdce musí být nahrazen."
Jen jsem se na něj divně podívala a pak ze mě vylezlo: ,,To jako myslíš ... toho ..."
Lennox: ,,Ano, myslím toho... Optimus. To je to snad Voldemort? Jehož jméno nesmíme vyslovit?"
A Kalista mu řekla: „Ale tvá osudová cesta ani z daleka nekončí, jeden z lidí na této planetě má obrovský potenciál. A musí tě nahradit. Vaše životní cesty se již v minulosti setkaly, a je na čase, aby se znovu protly. Čas se brzy naplní. Vytvořím tě znovu. Nebude to kopie ani dvojník. Budeš to ty. Cesta zdaleka nekončí, jakoby se tato záměna nikdy neuskutečnila."
Lennox to odcitoval jako hotový básník, a pak k tomu dodal, že si pak ještě o něčem povídali, ale to mu neprozradili.
,,A ten vybraný člověk jsi ty, a teď už z toho vycouvat nemůžeš. Když tě Kalista zvolila, tak musela vědět, že to zvládneš, krom toho... kdy jsi se v minulosti setkala s Optimem?"
Na chvilku jsem strnula ,,Co? Já? nikdy, před třemi roky jsem ani nevěděla, že existuje, ale vždyť Optimus Prime zemřít nemůže, takhle to nefunguje."
Pak mi Lennox už jen řekl, že mi dá heslo a údaje k počítačovým složkám, a že si je mám všechny prostudovat.
Jo a ten jazyk, co jsem se celou dobu učila, tak to byla Cybertronština.
Má to jeden háček, já nedovedu velet ani týmu na vybíjenou. Co teprv tohle.
Nedůvěřivě a překvapivě jsem si od Lennoxe brala flešku. Při čemž mě chytil za ruku a řekl „Takhle ne! Sebevědomě a jistě ! A když už dostaneš možnost, kterou už nikdo nikdy nedostane, a můžeš změnit budoucnost celé této planety a možná i vesmíru, tak jí nezahazuj, ba, naopak - pořádně se do toho opři! ...Já ti věřím."
Můj výraz byl k nezaplacení.
Právě se mi hlavou prohání spousty myšlenek, všechny ty rizika, moje rodina, moje budoucnost,...Ano, je to můj oblíbený film, vždycky jsem měla nejraději Optima, ale v životě bych si nedovedla představit že bych musela něco podobného dělat.
Odprostila jsem se na chvilku od všech myšlenek, čistá mysl.
Ne to prostě nejde, jdu se vyspat, třeba se mi pak uleví.
***Na základně***
Lennox se ptal Ratcheta na mě, jestli si myslí, že to zvládnu. Ratchet mi moc nedůvěřuje, takže jediný, co řekl bylo: ,,Když to řekla Kalista, tak to tak bude."
Přišel na základnu Optimus.
Lennox se okamžitě zeptal, co si myslí on.
Odpověděl, že si zas povídal s Kalistou.
Lennox: ,,A děláš někdy něco jiného?"
ČTEŠ
Transformers: Osudová cesta 1. ✓ [CZ] [probíhá korekce ]
Fiksi PenggemarPříběh pojednává o nic netušící dívce, jež byla jednoho dne vybrána k tomu, aby zastoupila funkci autobotího velitele Optima Prima. Přes den je jako normální dívka. Chodí do školy a má přátele, ale v noci se dokáže pomocí mysli přenést do těla Optim...