ČÁST DRUHÁ
(Takové malé inspirativní video... neptejte se kde jsem to vzala)
Byli jsme na felingu a Smoky radostně řekl, že jsme s Ficaony v remíze, takže nejspíš bude rozstřelové kolo.
Graves: ,,Ne nebude, on bude ještě jeden zápas."
Smoky: ,,Která kategorie?"
Graves: ,,Čtyřka."
Smoky: ,,Ta byla hned první den, ne?"
Graves: ,,Přesunuli jí."
Smoky: ,,a kdo tam je?"
Graves: ,,Dnes finále a nastoupí za Ficaony Merin a za nás Optimus."
Smoky: ,,Aha, já myslel, že už skončili."
Mentor: ,,Já si to vezmu na starosti."
Po téhle debatě jsem radši vzal roha a šel za Andromedou.
***Pohled třetí osoby***
Když se konečně Mentor s Gravesem a Smokym dohodli rozhodli se následovně...
Mentor: ,,Vzhledem k tomu, že Ficaoni velmi rádi podvádějí, když jim o něco jde, uděláme to následovně... Já budu coachovat, Graves bude ze zhora pozorovat a radit mi ohledně toho, co uvidí ze zhora a Smoky bude vedle Gramiusova boxu poslouchat co radí Merinovi."
Graves: ,,Myslím že zdrhnul..."
Mentor: ,,Kdo?"
Graves: ,,Optimus."
Mentor: ,,Já si s ním promluvím."
Smoky: ,,Kdyby se nám podařilo přerušit jejich linii a začít novou, bylo by to super.
Graves: ,,Dáme mu tam ale Deiviho jako doktora."
Mentor: ,,Ano, to bude taky dobrý."
...
***Můj pohled***
Přišel za mnou Mentor a řekl mi že si se mnou chce promluvit.
Asi po hodině vysvětlování jsem pochopil, proč tolik nenávidí Ficaony. Nu děje se toho na Cybertronu hodně, když jsem pryč.
Chápu, jak moc je pro něj důležité to vítězství a na druhou stranu jsem rád, že mi rozumně řekl, že mu nebude vadit, když prohraju. Z toho,:co jsem se zatím zajímavého o Merinovi dozvěděl, z něj mám celkem strach.
...
Už za hodinu tam budu muset jít, stejně mě to neminulo, přišel Mentor a šel jsem s ním. Když jsme tam došli, dostal jsem podrobný výklad Merinova stylu boje a čemu se mám vyhýbat.
Graves: ,,Takže jdeme zrealizovat náš skvělý plán."
Smoky: ,,Tak mi musíš dát chvilku než se tam dobelhám?
Já: ,,Smoky, co se ti vlastně stalo?"
Smoky: ,,Mám zlomenou nohu..."
Já: ,,Aha..."
Graves: ,,Vymysleli jsme takový menší plán, kdybys tam byl, tak bys ho slyšel."
Na druhé straně jsme zahlédli skupinku Merina a Gramiuse, jež následoval jejich tým.
Mentor: Vím, že bych měl být diplomatický, ale teď upřímně... zmydli ho."
Deivi: ,,To zas bude zajímavý případ."
Sjeli jsme výtahem dolů a čekali na povely.
Mentor: ,,Nemusíš kvůli nám trpět, když budeš chtít, klidně se vzdej. Já se na tebe zlobit nebudu a nikdo jiný také ne."
Já: ,,Pokusím se nezklamat."
Netušil jsem, že jsme s nimi někdy válčili. Když jsem vstupoval do ringu, vybavila se mi myšlenka, vidina. Nejspíš mě právě chytla stejná nenávist vůči Ficaonům, jako ta, kterou chová Mentor.
Ozvala se siréna, ohlédl jsem se nahoru - byl tam celý náš tým. Právě jsem si dal pevné rozhodnutí, že to nevzdám.
...
Náš boj probíhal velice vyrovnaně celých cca šest minut, pak nastalo přetahování zemi. Byl jsem ve výhodné poloze nad ním, ale jemu se podařilo chytit mě nohama kolem krku a shodit. Chytil mě za ruku a věděl jsem co chce udělat. Snažil jsem se z toho vykroutit kotoulem vzad. Skoro se mi to povedlo, ale jen, co jsem zvedl hlavu, mě jednou nohou pustil a kopnul do hlavy, znovu mě chytil a přetočil zpátky.
Udělal mi páku na loket a vzal to rovnou zostra. Z Mentorovy strany nastalo hrobové ticho. Rozhodl jsem se to vydržet. Pár vteřin jako věčnost, měl jsem neskutečné nutkání to vzdát a druhou rukou to naznačit, ale udržel jsem se. Pak to přišlo, po výbuchu bolesti v lokti jsem necítil nic.
Siréna a rozhodčí zastavil zápas.
Přišel Deivi a Mentor.
Deivi: ,,Pokračovat můžeš, ale nic s tím teď neudělám."
Mentor: ,,Nemusíš pokračovat. Sony mi řekl, že to s tebou nemá nemá v plánu skončit, ale potahat to."
Já: ,,Vím, kdy mám dost."
Pomohl mi se zvednout.
Postavili jsme se proti sobě a Deivi s Mentorem se vrátili zpět do boxu.
Rozhodčí se zeptal, jestli budu pokračovat. Odpověděl jsem, že ano. A pokračovali jsme.
Po pár minutách to vypadalo jasně. Pár nebo možná víc zlomených žeber na pravém boku a po další ráně do hlavy jsem zůstal ležet na zemi. Merin nic nedělal, zůstal stát a čekal, jestli se zvednu.
***Gravesův pohled***
Graves: ,,Já už se na to nemůžu dívat... odcházím. Megatrone, užij si to a kdyžtak informuj Mentora za mě."
Megatron: ,,Já si to užívám celou dobu."
Graves se na něj podíval nechápavým pohledem a odešel pryč.
***můj pohled***
Mentor: ,,Teď už ho neporazíš a Sony říká že to tam vidí ještě na dlouho, je nejvyšší čas to..."
Zvedl jsem se podíval se na Merina a řekl: ,,Já to nevzdám."
Mentor: ,,Tak nic no..."
Chytilo mě něco jako druhé já, bezmyšlenkovitě jsem začal znovu bojovat.
Mentor: ,,Tohle je poslední možnost, jestli to teď nedáš, tak už to znovu nedělej."
Merin to nečekal a já jsem ho dostal na zem, chytil jsem ho kolem krku a začal ho škrtit. Na svou obranu mi začal jednou rukou mlátit opět do levého boku. Těch pár ran, než skončí odpočet, jenž se rozběhl na tabuli, vydržím.
***Mentorův pohled***
Šibalsky jsem se podíval na Gramiuse, zatím co on na mě naštvaně.
Gramius: ,,Kdybych ho nenechal být, tak by prohrál!"
Mentor: ,,No ano, ale moc sis věřil."
***pohled třetí osoby***
5...4...3...2...1... siréna - celý tým ze Cybertronu začal jásat. Mentor s Deivim se s Optimem teleportovali na Feling a celý tým začal slavit.
Přiběhl do Arény Graves... :,,Co se stalo? Vyhrál?"
Lennox: ,,Ano!"
Graves: ,,Ha! Já to věděl celou dobu!"
Megatron: ,,Vážně?"
Graves: ,,O tom pomlčíme, kde je Smoky? Jdu se Gramiusovi vysmát do očí."
Smoky: ,,Mentor už to udělal, já to jdu udělat teď."
Graves: ,,A já se jdu přidat."
ČTEŠ
Transformers: Osudová cesta 1. ✓ [CZ] [probíhá korekce ]
FanfictionPříběh pojednává o nic netušící dívce, jež byla jednoho dne vybrána k tomu, aby zastoupila funkci autobotího velitele Optima Prima. Přes den je jako normální dívka. Chodí do školy a má přátele, ale v noci se dokáže pomocí mysli přenést do těla Optim...