Kapitola #74 - Dvojité překvapení s Archonem

93 27 6
                                    

***Andromedy pohled***

Z ničeho nic někdo vešel dveřmi do Rinina pokoje. Když jsme se otočily, obě jsme se strašně lekly.

Byl to Riny přítel Petr. Rina ho šla obejmout a pak se ho zeptala, jestli je v pořádku.

Petr jí odpověděl, že ano, a optal se jí proč.

Andromeda: ,,Kudy jsi přišel?"

Petr: ,,Šel jsem raději druhou stranou, tamtudy, kudy jsem šel včera, jsem se skoro přizabil.

Andromeda: ,,Tak koho tam viděl?"

Rina: ,,Tak to netuším."

Andromeda: ,,Já tam za ním půjdu."

***Můj pohled***

Přišel jsem blíže a viděl jsem toho dotyčného podemnou. Graves to být nemohl, tudíž to musí být on.

Skočil jsem dolů na něj. Jen, co jsem se ho dotkl, mě odstrčil a dostal jsem pěstí, na což jsem spadnul na záda. On skočil na mě a rukou mě u krku přitlačil opět na zem.

Když jsem se na něj konečně podíval, zjistil jsem, že je to Megatron.

Já: ,,Megatrone! Promiň! Já nevěděl že jsi to ty, já tu někoho hledám."

Megatron: ,,A já zas hledám tebe..."

Promluvil neznámým hlasem.

Já: ,,Megatrone? Jsi v pořádku?"

Proběhla tam Andromeda a začala se smát.

Andromeda: ,,Megatrone co ty tady děláš? Už jsi druhej, koho dnes Optimus ulovil nebo no... Snažil se ulovit."

Megatron: ,,Tebe jsem hledal taky..."

Andromeda: ,,To jsi si nechal vyměnit hlasový modul, nebo co? Mluvíš nějak divně."

Já: ,,Andromedo, uteč za Gravesem! Tohle není Megatron."

Megatron: ,,Pozdě..."

Objevila se nad námi malá průzkumná loď, jenž byla byla nejspíše po celou dobu maskována. Teleportovali jsme se na ni, Andromedu chytili a mě tak nějak svázali.

***Riny pohled***

Povídala jsem si s Petrem, když v tom jsem zaslechla zvuky motorů. Podívala jsem se z okna a viděla loď, která se právě odmaskovala.: ,,Sakra." Řekla jsem nahlas. Když jsem se rozhodla rychle běžet za Graesem, bylo už pozdě... Přepadli ho vojáci a odvedli ho.

Řekla jsem Petrovi, že se musíme vrátit do města a jít to říct Mentorovi.

Petr ví kudy, jelikož sem chodí z města. Jen se udivil,  proč Mentorovi.

Petr: ,,A proč Mentorovi? Oznámíme to Gedimu na policii."

Rina: ,,No dobře, hlavně už pojď."

***Můj pohled***

Po celou dobu letu mi nedocházelo kdo to byl. Jelikož někoho ovládat dovede jen Quintessa a ta je přece mrtvá.

Když jsme tam přiletěli, první, koho jsem spatřil po výstupu z lodě, byl Archon.

Já: ,,Co chceš, Archone?"

Archon: ,,Aléé... Takhle rychle bys mi to chtěl říct?"

Já: ,,Jestli si myslíš, že ti něco řeknu, tak se mýlíš."

Archon: ,,To bych tedy tentokrát neřekl. Vždy dostanu, co chci."

Odvedli mě do jiné místnosti, jenž nebyla uzavřena a měla atmosféru. Tam mě připoutali ke zdi a Archon se zákeřně usmál. Když jeho smích rázem opadl zeptal se.: ,,Kde je kapsle?"

Transformers: Osudová cesta 1. ✓ [CZ] [probíhá korekce ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat