- Alltså jag vet ju inte mycket om dig, men jag visste verkligen inte att du är så här snygg i tatueringar! sa Filip förvånat.
- Tack hehe, sa jag och lade mig bredvid honom, då han hade lagt sig på min 180 säng.
- När gjorde du den? frågade han och lade en arm runt mina axlar.
- När jag fyllde 15, jag fick i födelsedagspresent att jag skulle få tatuera mig, och då valde jag att tatuera in fåglar på ryggkotorna, och sedan har jag en under bröstet där det står min lillebrors namn och personnummer, sa jag.
- Det klär dig, jag ser fram emot att se din andra, men jag har ingen brådska, sa han.
- Jag har aldrig träffat en kille som är så snäll och inte har så bråttom, det är väldigt turn on.
- Jag har insett att det är bättre att vara en som tar allt dag för dag och inte vill ha allt på en dag för då har man ju inte saker över till nästa dag.
- Fan vad smart du är!
- Hehe tack, sa jag och gav henne en kyss på pannan.
- Jag måste börja packa, hehe har inte ens börjat.Hon gick in i sin walk in closet och hämtade en stor resväska från PeakPerformance.
- Vill du ha hjälp? frågade jag.
- Gärna, du kan få hämta 4 underställ, finns i lådan längst ner under mina skidjackor och byxor, svarade hon.Jag gjorde som hon sa och gick och hämtade 4 underställ, 2 från Helly Hansen och 2 från Peak Performance.
Sedan sa hon åt mig vad jag mer skulle hämta allt eftersom.När hon hade packat klart typ allt så lade vi oss i hennes säng och satte på en film. Men vi höll på mer med varandra än att kolla på filmen.
- Jag kommer nog sakna dig när jag är i Trysil, sa Philippa.
- Jag kommer sakna dig också, men vi får prata lur varje dag, svarade jag och vi möttes i en kyss.
- Det är tur att sånt finns, svarade hon.
- Kan vi inte gå ut och göra nåt? frågade jag.
- Visst, annars kan vi gå ner i källarn och gymma, sa hon.
- Men jag har ju inga träningskläder med mig.
- Du är typ lika stor som min brorsa så vi kan gå till hans walk in closet och ta nåt.Vi gick in i hennes brors Walk in closet, hon tog ut ett par shorts från Under Armour (stav), en t-shirt från Nike och ett par strumpor från Nike. Sedan gick vi in till hennes walk in closet igen där hon tog ut ett par svarta tights från Nike, ett linne från Gymshark och ett par strumpor från puma.
- Ska vi köra mage och typ ben? frågade hon.
- Visst, sa jag.Vi började göra situps, häl-touch, rumplyft och sen började vi lägga på vikter och göra övningarna igen innan vi började köra ben.
Philippa har en fett snygg mage, en 4pack skulle man kunna säga.
Vi hade nu gymmat klart och duschat - vi låg nu i sängen och pratade lite om allt möjligt. När vi hade gjort det i ungefär 4 minuter så började min mobil att ringa, det var min lillasyster som ringde, jag hade ingen lust att svara men jag gjorde det ändå.
- Tja, svarade jag.
- Hej, vad är lösenordet till datan i köket? frågade Hedwig.
- Dontfuckwiththedick, svarade jag.
- Eh va? frågade hon.
- Prova det, annars får du fråga mamma eller pappa, svarade jag.- Okej, herrå älskar dig.
- Herrå, älskar dig också.
- Vilken söt syrra du verkar ha, sa Philippa.
- Hon var sötare när hon inte kunde gå eller prata, sa jag och låste min telefon.
- Men haha, skrattade hon.- Det är ju sant.
Senare på kvällen*
- Hej, Freya heter jag, mamma till Philippa, sa Freya med en bred stockholmsk dialekt, som jag antar är ifrån Söderort.
- Tja, Filip, svarade jag och skakade hand.
- Hej, Charlie, trevligt att träffas, sa Charlie och skakade hand.
Vi satte oss vid köksbordet och åt en jättegod middag, de frågade många frågor om mig men inte för många då de inte känner mig sedan innan. Hennes föräldrar var jättetrevliga och det verkade som att jag gjorde ett gott intryck på de. Hennes mamma är egen företagare och tränare på SATS, hennes pappa jobbar som VD på Hedin Bil och slalomtränare.
- Kan ni gå ut med Alice? frågade Charlie. Alice är deras hund som är en jakt cockerspaniel.
- Visst, sa Philippa och vi reste oss upp från köksbordet.
- Aliiiiice! ropade hon när hon och jag hade satt på oss ytterkläder.
Hon kom fram till oss springande på sina små tassar, så jävla söt hund alltså.Vi gick ungefär 5km innan vi kände att det var dags att gå tillbaka. Vi stannade några gånger för att kyssas, en väldigt mysig promenad enligt mig själv. Jag älskar sådana promenader när man håller hand med en tjej man tycker om väldigt mycket och stannar upp lite då och då och möter varann i en kyss eller två.
- Jag tycker om dig väldigt mycket och jag ångrar inte en sekund att jag addade dig på snap, för du är så jävla underbar ska du veta, sa jag medan vi gick.
- Åå så gullig du är, och jag ångrar inte att jag frågade om du ville ses, svarade hon och vi stannade upp och möttes i en passionerad kyss.
YOU ARE READING
han som blev min andre halva
RomancePhilippa är en 16 årig tjej från Gränby som ligger i Uppsala, hon träffar en 15 årig kille vid namn Filip. Mer får ni reda på i "boken"