Filips perspektiv*
Klockan var ungefär 7 på morgonen, jag hade vaknat av att solen sken starkt genom fönstren, vi hade självklart glömt persiennerna...mm precis vad jag hade hoppats på.
Jag öppnade mina ögon helt långsamt, det bästa jag vet är att vakna upp med henne, jag valde att ta en bild för att föreviga ögonblicket. Bilden blev så bra att jag bestämde mig för att lägga ut den på min instagram.elliotwestiin, felixlundqvist och 206 andra gillar detta
FilipWiksater; due min bästa vän, som jag älskar och skulle kunna göra vad som helst för. skulle kunna ligga här bredvid dig resten av mitt liv, huvudsaken är att jag får vara med dig. Ly<3
felixlundqvist; Är man bestman på bröllopet?
elliotwestiin; väntar på inbjudan ^^
philippalundqvist; min finaste, du o jag är till för att förbli♡
Några minuter senare vaknade hon och sa godmorgon med en nyvaken och raspig röst, jag sa detsamma och gav henne en kyss.
Vi låg i sängen ungefär en halvtimma innan vi gick upp ur sängen och gjorde frukost. Medan jag gjorde pannkakor så ställde hon fram två tallrikar med glas och bestick.
Hon är så söt i sin pyjamas, ett par rosa mjukisshorts med en rosa topp, jag kunde inte sluta kolla på den för att hon är så söt i den.- Fastnar du med blicken eller? skrattade hon.
- Nejda, du är så jävla söt i din gulliga pyjamas, svarade jag och omfamnade henne i en kram och gav henne en puss i hennes hårbotten.Vi tänkte åka till Östersund idag för att shoppa lite, både jag och hon kände att våra garderober bör uppdateras och fyllas på.
Vi skulle ta tåget dit om ungefär en timma så vi skyndade oss med att äta för att hinna klä på oss.Jag tog på mig ett par svarta jeans från Lee, en vit t-shirt från ralph lauren som jag sedan drog en vit levi's hoodie över.
Philippa tog på sig ett par svarta jeans från Tommy Hilfiger, en vit t-shirt från Gant som hon hade under en ziphood från Ralph Lauren.
- Är du redo?
YOU ARE READING
han som blev min andre halva
RomancePhilippa är en 16 årig tjej från Gränby som ligger i Uppsala, hon träffar en 15 årig kille vid namn Filip. Mer får ni reda på i "boken"