22

319 4 1
                                    

Vi hade nyss anlänt till Östersund, jag tänkte köpa en ny jacka jag kan ha när jag är i skolan osv. Vi gick först till en butik där de sålde märkeskläder bara i stort sett där jag skulle kolla på en jacka.

Jag hittade en shysst rock i marinblått från Canali som kostade 9499 kr som jag bestämde mig för att köpa. I samma butik köpte Philippa en beige kappa från Filippa K för 5900 kr.
Några butiker efter satt vi på en restaurang och åt lunch, mitt tåg skulle gå vid 3 ungefär så jag hade med mig min packning hit så jag kunde ta tåget härifrån.

Efter lunchen gick vi till några ytterligare butiker, jag hittade fem t-shirts från Morris som jag bestämde mig för att slå till på, de kostade 499 kr st.
Efter ett tag kände Philippa att hon hade ont i magen så vi gick till ett fik för att sätta oss, jag köpte en cola till henne då hon tycker om det väldigt mycket, sen gick jag och satte mig hos henne - jag lade min ena arm runt hennes axlar och gav henne pussar lite här och där i hennes ansikte lite då och då, enligt mina erfarenheter så blir hon lugn av det.

För att uppmuntra henne lite mer än så så berättade jag för henne och bra och vacker hon är.
Det känns alltid som att tiden stannat när jag är med den finaste tjejen på hela jorden som för min del är Philippa. Så glad som jag är när jag är med henne har jag garanterat aldrig varit heller. Ingen är perfekt men för mig är hon perfekt.

- Har jag sagt att jag älskar dig? frågade jag.
- Jag älskar dig mer.
- Jag är så glad för din skull att du får följa din dröm, för sen du började på skidgymnasiet såg jag din gnista för sporten verkligen lysa i hela dig, men det jag inte tycker om är att jag blev kvar i Uppsala och inte får sova med dig varje natt, det som jag älskar att göra.
- Du är så underbar älskling, men snart så kanske vi bor i ihop i en fin lägenhet som vi köpt tillsammans, dig är ingen som man lämnar efter några månader, mig kommer du aldrig bli av med.

Det som jag verkligen inte behövde just nu, skulle självklart ske just den sekunden som jag tänkte ge Philippa en kyss. Ett alarm på min mobil började vibrera som jag hade döpt till "Gå till tåget!". Jag vill verkligen inte lämna henne nu, det vill jag aldrig.

- Jag kommer sakna dig, sa Philippa när vi hade kommit fram till plattformen där tåget skulle komma.
- Jag kommer sakna dig ännu mer än så, svarade jag och kysste henne.
- Glöm inte att ringa när du är framme.
- Absolut inte, älskar dig!
- Älskar dig mer.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 27, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

han som blev min andre halvaWhere stories live. Discover now