Chappie 18

1.2K 70 59
                                    

Thomas POV

Een halfuur later zitten we allemaal verspreid in Jeniffers kamer. Casper, Blue en ik zitten op haar bed, Jeniffer leunend tegen mijn schouder. Wouter draait rondjes in de bureaustoel, terwijl het koppel knuffelt op de grond. Op de achtergrond schelt Ed Sheeran de lyrics van perfect.

Jeniffer neuriet mee. "Hey! Ik weet iets! Laten we truth or dare spelen!" stelt ze enthousiast voor. Verveeld stemmen we in. "Goed, dan gebruiken we deze fles." Ze haalt een leeg glazen cola flesje tevoorschijn. Het flesje wordt in het midden geplaatst.

"Wie begint?"

Maud steekt haar hand op. "Ikke!"

Ze draait aan het glas. Het belandt op Capser. Die wacht even. "I ain't no pussy! Dare!"

Maud grinnikt kwaadaardig. "Kus Jeniffer."

Ik verslik me in het koekje dat ik in mijn mond propte. Jeniffer knippert vlug en klopt mijn rug. James zucht glimlachend, en Wout grinnikt.

We kijken Casper afwachtend aan, die nerveus met de zoom van mijn T-shirt speelt. "Wel? Waar wacht je op? Of durf je niet?" daagt Maud hem uit. Casper kijkt haar vuil aan, maar haalt diep adem en draait naar Jeniffer. Dan neemt haar wangen vast. Jeniffers wenkbrauw schiet naar boven. Ze draait met haar ogen, grijpt zijn kraag vast en plant haar lippen op de zijne.

Caspers ogen worden groot voordat hij ze sluit. Hij smelt in de kus en slaat zijn armen rond Jeniffers nek. We beginnen te joelen. Iedereen behalve Wouter. Zijn blik staat zuur, en hij kucht hard. "Hè, tortelduiven! Het is goed, we zien het."

Het duo komt hijgend los van elkaar. Een tomaat had niets aan Caspers gezicht. Zelfs Jeniffer bloost. Wouter maakt een geluid van afkering. "Volgende."

Een kwartier lang kiezen alle spelers truth. Niemand vertrouwt elkaar nog, inclusief ikzelf. Zo kregen we te horen hoe Casper als baby nog met mij in bad heeft gezeten, hoe het koppel elkaar ontmoet heeft en hoe Jeniffer ooit van de trap viel door een legoblokje.

Casper draait het flesje en hij landt op Wout. "Dare", zegt die verveeld. Capser denkt even. Hij opent zijn mond, maar Jeniffer houdt hem tegen. Met een gemene glimlach op haar gezicht fluistert ze iets in zijn oor. Capser lacht even en knikt dan. Ik ben zenuwachtig in Wouters plaats.

"Vraag Thomas om op je schoot te komen voor de rest van het spel. Als hij het niet doet, moet je naakt door de straat rennen."

Mijn hart staat stil. Het gejoel van de anderen klinkt ver weg. Ik voel mezelf warm worden. Wout kreunt. "Anderson, kom hier, wil je? Voor geen goud dat ik naakt over straat ga lopen."

Ik twijfel even. Bijtend op mijn lip staar ik hem aan.

"Hey Anderson. Ik meen het. Kom hier."

Zijn stem brengt me in beweging. Met een zucht kom ik recht van het bed en kijk Jeniffer vuil aan. Die steekt haar tong uit. Ik sta voor Wouter. Hij klopt zacht op zijn schoot. Hij zit in kleermakerszit zodat het nog ietwat comfortabel wordt. Blozend plaats ik me tussen zijn benen. Wanneer mijn rug zijn borstkas raakt, hap ik naar adem.

Zijn sixpack smeekt gewoon om aangeraakt te worden. Wouter slaat zijn armen rond mijn middel. De plek waar hij me aanraakt tintelt. Ik bloos nog roder dan ik al was. "Geef die fles eens een duw met je voet, wil je?" fluistert de jongen in mijn oor. Kippenvel verspreidt zich over mijn nek en ik zucht trillerig.

Harder dan verwacht schop ik tegen het glas. Het begint te tuimelen. Wouter maakt een 'tch' geluidje, waardoor hij weer in mijn nek blaast. Ik span me onbewust volledig op. Blue voelt het wel. Hij begint met zijn nagels rondjes te draaien op mijn rug. Ik begin te ontspannen en geniet van zijn aanraking.

Jeniffer merkt het en knipoogt sluw. Ik trek mijn wenkbrauwen op en knik naar Caspers arm die rond haar middel ligt. Ze bloost en steekt haar tong uit. Maud opent ondertussen het raam en schreeuwt al zingend: "AND IIIIIII WILL ALWAYS LOVE YOUUUUUUU!!!!"

Ze sluit het weer en barst in lachen uit. "Goed, mijn beurt."

Ze duwt het cola flesje. Opnieuw belandt het op Wouter en mij. Maud kiest Wouter. "Geef Thomas een hickey", besluit ze. Ik kijk met een ruk op. "Ja nee, dat dacht ik n-"

Ik wordt onderbroken door lippen op mijn nek. Ik snak naar adem en probeer te ontsnappen. Wouter houdt me echter ferm tegen, zodat ik verplicht ben te blijven zitten. Zijn tanden en lippen bewerken mijn nek. Ik voel hem zacht bijten en zuigen. Ik druk de neiging om te kreunen weg en bijt op mijn lip. Net als ik denk dat ik het niet meer aankan, breekt Wout contact.

Een mengeling van teleurstelling en oplichting spoelt over mij. Jeniffer en Maud gieren van het lachen. "Je- je gezicht!!" snikt Jeniffer. "Een tomaat heeft er niets aan!"

Ik steek mijn middelvinger uit en begraaf mijn gezicht in mijn handen. De jongen achter mij schopt zacht tegen het glas en het draait weer. Jeniffer moet uit het raam in de boom klimmen en dansen. Daarna komt ze weer naar binnen. Mijn hart staat stil wanneer ik aan de beurt ben.  Ik besluit het veilig te spelen.

"Sinds wanneer wist je dat je homo was?"

"Ik ben geen homo", protesteer ik.

"En ik ben de koningin van Engeland." Jeniffer draait met haar ogen. Ik staar haar aan. "Ik meen het! Ik ben geen homo."

"Bewijs het dan! Als je volgende week geen meisje gekust hebt, ben je homo."

Ik knipper traag. Capser probeert tegen te pruttelen. "Niff, is dat niet wat overdreven?"

"Goed, ik doe het", hoor ik mezelf zeggen. Wouters grip rond mij verstrakt, maar ik merk er amper iets van.

_____________________________________________________________________________

Sorry sorry sorry!! Ik was te laat!! Ik had totaal geen inspiratie meer wtf.

Vraag voor dit hoofdstuk:

Wat is jullie lievelingskleur? (Bij gebrek aan andere vragen)

Bij mij is dit een soort van mengeling tussen groen en blauw. Niet turquoise, maar meer groen. Snap je?

See y'all next week!
Adios!

Closet boyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu