"ŞİMDİ AKLIMI KAÇIRACAĞIM!" Yoongi'nin bağırmasıyla uyandım.
Gözlerimi ovuşturup kafamı kaldırdım. Ne ara koltukta uyuya kalmıştım?
Yoongi bana baktı. "Üzgünüm güzelim, üzgünüm seni bağırarak uyandırmak istememiştim."
"Önemli değil." Deyip, kendime gelmeye çalıştım.
Belli ki bir şeye bozulmuştu. Aslında bozulmak az kalır. Sinirlenmişti.
"Bir sorun mu var?"
"Aslında, of karmaşık.." Cümlesine devam edemeden telefonu çalmıştı. Eline alıp cevapladığında biraz daha rahatlamış gibiydi.
Ona "Ne oldu?" Bakışlarımı atarken en sonunda bana bir açıklama yapma gereği hissedip konuşmaya başladı.
"Adamın biri bir haltlar yiyor yani çocuk kaçırıyor, kadın öldürme gibi şeyler yapıyor ve nasıl yapıyorsa bunu bizim üzerimize yıkıyor. Polis bizim peşimizde. Durumu polise asla iza edemeyiz."
Şaşırmış bir şekilde ona baktım. Adam canına susamış olmalıydı. Çünkü yoongi, bir mafyaydı.
Bunu her seferinde kendime söylemekten nefret etsemde kabullenmeliydim.
"Şimdi ne yapacağız peki?" Dediğimde ellerini saçından geçirdi.
"Bir şey yapmayacağız güzelim, ben onu bulacağım ve onu öl-"
Dediği şeyle göz devirdim. "Bir kez olsun daha insansı yöntemler denesen ve onu konuştursan!?"
"Kuş tüyüyle gıdıklamak gibi mi?"
"Bayağı komik Min Yoongi! İnsansı anlayışın bu mu senin?"
Omuz silkti. "Aklıma başka bir şey gelmiyor."
"Yaralarına tuz da basabilirim?"Yüzümü buruşturdum. Ne kadarda insansı yöntemler!
"Sen o adamı bul gerisini bana bırak en iyisi."
Bakışları birden beni buldu. "TANRIM! SEVGİLİM BİR ADAM ÖDÜRECEK!"
"Tabiki de öldürmeyeceğim Min Yoongi! Daha insansı şekillerde onu konuşturacağım."
"Bunu hayatta kaçırmam, bana benzemeye başladın." Deyip beni kolunun altına aldı ve saçlarımı karıştırdı.
"Bana benzemeye devam et evlat." Karnına hafifçe yumruk atıp benden uzaklaşmasını sağladım.
"Evlat? Evlat?! Min Yoongi! Seni öldürmeden önce, bana kullandığın mükemmel seslenişlerinin bazılarını bırak."
"Tamam güzelim sakin ol." Tebessüm ettim. Sonra ciddileştim.
"Bu daha iyi." Gülümseyip bana bir adım daha yaklaştı. Ne yapacak diye bakarken kendimi onun kolları arasında bulmayı beklememiştim.
Min Yoongi, sen ve senin bu ani hareketlerin beni bir gün öldürecek, umarım biliyorsundur.
****
Kafasına çuval geçirilmiş bir insan görmek bayağı (!) güzeldi.
BAYAĞI (!)"Gerisini sevgilime bırakın." Diyen Yoongi'ye baktı herkes.
"Ama hyung."
"O işini biliyor." Deyip bana göz kırptığında tebessüm ettim.
Alt tarafı insansı yöntemler deneyecektim, olmadı Yoongi onu öldürene kadar döverdi.
Gerçi asıl büyük ceza olarak Young-Ra'yı buraya getirip onunla 1 gün geçirmesini sağlamalıydık. Sanırım adamı canından bezdirirdi. Bayağı etkili bir yöntem olabilirdi fakat eminim o şuan çok sevgili Jungkook'u ile hoplaya zıplaya geziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Life Swap//Min YOONGİ
Fanfic"Keşke hayatlarımızı takas edebilseydik Min Yoongi." "Bundan emin misin Lee Kyung Rim? Benim bu iğrenç hayatımı mı istiyorsun?" "Hiç değilse sonun belli, cehennem. Ama benimkinin sonu gözükmüyor bile..." To;@swaggizligirl biricik minminime... Yaşam:...