"hayat kısa ölmek için kelebek olmak gerekir"...

237 6 5
                                    

Eskiden..
Karanlıktan korkardım şimdi karanlık benim.
Cümlesinden pek çok şey anlam çıkaralabilirim.

Yeni bir hayat felsefesi işte.
Lakabım "KELEBEK" adım yani öyle derler kelebeklere ayrı bi ilgim var ençok yıldızlara ve kelebeklere ilgim var napayım neyse gerçek adım"NUR" lise 2 öğrencisiyim babamı asla sevmiyorum..
ondan nefret ediyorum bana baba olan tek insanı 2 sene önce kaybetim.
Neyse ögretmeniminde baskısıyla hiç istemediğim bir liseye düştüm neyse neyseki okul başladıktan 1 ay sonra nakil aldırdım. Ailem kavgalı olduğu için ben küçükken hatta çok küçükken küsmüşler ve biyerden beni yıkmaya çalışıyorlar. Onlar benim hiç birşeyim değil amcamı halamı teyzemi hiç tanımıyorum bir kuzenim varmı onu bile bilmiyorum. Babamın babası yaşıyor mu ondan bile emin değilim. Tanımak istermiydim. Bilmiyorum belki..

Ama nerden bileyim işlerin böyle olacağını. Neyse nakil aldırdığım lisenin ilk günü hayatım sıfırdan yeni başlamış gibi kimseyi aklıma getirmiyorum ilk gunun şeyiyle gene aynı siyah pantolon siyah tişört siyah ceket siyah kulaklık geçtim en arkanın bi ön sırasına herkez bana bakıyo sanki ben başbakanım he.
Sonra kırmızı sarı karışık renkli bi kız geldi yanıma kâhkülleride var normalde yanıma kimseyi oturturmadım okul hayatım boyunca ama ne bileyim o kıza otur dedim. Neden dediğimide bilsem...
ilk ders edebiyat:hoca yok.
Müzik dinliyorum yanımda kız oturdu işte halada yanımda bir kaç grup sıranin orda kaynamaya başladı bizim sıraya geldiler önce yanımdaki kızın ismini sordular. (Kız utanmış bir şekilde) "SU" dedi:
Sonra bana sordu bi çocuk okul karışık bu arada kız erkek işte sordu.

🍷ben can ya sen?

🍷solgun bir şekilde "KELEBEK " dedim.

🍷gerçekten ismin kelebekmi enterasan dedi.

🍷bende hayır genelde kelebek derler yani lakabım kelebek gerçek ismim Nur..

🍷hepsi birden MEMLUN OLDUK KELEBEK DEDİ.

sonra müzik dinlemeye devam ettim su birden kulaklığımı çekti ve hadi tanıyalım birbirimizi dedi baya geveze bi kız oldugunu taaaa en bastan anladım ve ona şöyle dedim.

🍷sen hep böyle çok konuşurmusun hayır ben anlamıyorum seni çok konuşuyorsun... bence biraz sakin ol dedim.

Oda aynen şöyle dedi:

🍷sadece tanışmak istiyorum garip bir tarzin var ve ben sana neden kelebek dediklerini çok merak ediyorum diyerekten (elini uzatıp tekrardan memlun oldum ben su..

Dedi:

🍷lakabım daha çok sesizligimden ve duygularımı bi anda silmemden geliyo aslında ya işte sınf arkadaşlarım taktı lakabi ailemde demeye başlayınca işte kendimi nasıl anlatabilirimki şimdi sana adım nur seninle aynı sınıftayım evet ucube bir tarzım olabilir bunun sebebi ben deyilim ama dedim sonra işte annemle yaşiyorum babam yok ailemle konuşmuyorum onlari tanımıyorum oyle ya sen diceken he bide fazla konuşmam. Diyerekten bitirdim işi.

🍷bende nur işte senden bi farkım yok banada sulemsi derler senin gibi aile sorunlarım yok mutluyum öyle yani bu arada çok tatlısın senle ilerde Bff olabiliriz. Dedi:

🍷ne alaka ya şimdi ben pek arkadaşlarla takılmam dedim.

🍷of ben seni kendime benzeticem

🍷ben aynen şöyle (kırıklıklarımı takıp yine kızı takmadım ama yok bu kız dururmu.)

Çekti kulaklıklari yine.

🍷bunlara el koyuyorum benle düzgün konuşana kadar dedi

🍷ben güzel bir of çekip niye otur dedimki ben sana sanki hıh.

Ve zil çaldı. Diyerekten kalmaya çalıştım kalktımda tam yürürken arkamdan nur diye biri seslenmiş ama ben nur diyince bakmıyorum. yani bana seslendiğini anlamıyorum. Ve yürüdüm yani sonra sınıfa girdik suyla işte ben su aldım oda yemek aldı işte tam otururken can kelebek sınıflada tanış dedi ben aynen şöyle hoop yavaş gel az insan çok mutluluk diyerekten su ile birlikte sıraya oturdum hemen yanima damladı ardından da baska bi çocuk daha geldi.
Can ben oyle demedim gibisinden şeyler geveledi takmadım sonra o çocuk tanıtı kendini konuşma şöyle geçti.

🍷selam ben kerem!!

🍷selam.

🍷kelebek ne güzel isim ya bide şaşırtıcı..

🍷ismim kelebek deyil lakabım kelebek.

🍷aaaa kusura bakma can söyledi üzgünüm. Peki gerçek adını soylicekmisin yani.

🍷NUR:)

🍷hangisini dememi istersin.

🍷KELEBEK;)

🍷peki kelebek bu arada değişik bir tarzın var kaşındaki pirsnge bayıldım nerde yaptırdın.

🍷yakın bir arkadaşımın abisi dövmecide çalıştı bi aralar o yaptı.

🍷hım peki şuan konuşuyormusunuz. dedi

🍷bende susma hakkımı kullandım ve önümuzde olursanız hem güzel bir tayfa kurarız diyerekten bitirdim kelimelerimi..

🍷onlarda hemen olur dediler.

SELAMLAR BÖLÜMÜ UMARIM BEYENMISINIZDIR YORUM YAPIP BEYENIP O VERIRSENIZ COK SEVINIRIM..

KELEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin