"GEÇMİŞİN YARALARI"

48 2 0
                                    

Anladığım kadarıyla bize oynanan büyük bir "ENTRİKA" icerisindeydik..
Güven hoca bizim yüzümüzden aslıyı takıkdan atmış.
Ve aslıda öcünü böyle almaya çalışmıştı.
Ama neden biz ona naptık ve güven hoca aslıyı neden takımdan atmıştı.
Aslının bizimle derdi neydi buda var tabi ozaman yapacak tek birsey vardı aslıyı sıkıştırmak olayı çözebilirdi.
Çıkışta yanıma gelip ergen gibi "hellö canısı" dedi.
Iyu ergen ya neyse sesimi çıkarmadım kolumdan tutup.

Bana selam vermicekmisin yokksaa tatlım dedi.

Yok vermicem.

Aaa neden(ağzını buruşturarak)

Kızım senin bizimle derdin ne nie gelip bugün yalan söyledin seni atmış takımdan nie sizi attı dedin.

O çok güvendiğin güven hocan seni neden bukadar çok seviyo biliyormusun.

Neden biliyormusun aslıcım ben senin gibi birine takılarak arkasından entrika ceviremiyorum belkide bu yüzdendir.

Tıh yanlış cevap bebişim.

Neden sen söyle madem yanlış senden duyalım.

Dedenin ölümünün arkasındaki tek şey hastalığımı sence.

Nediyorsun sen be nediyorsun dedem hastaydı ona kim napabilir.
Bak seni uyarıyorum. Bizimle uğraşma yoksa seni gebertirim he bide dedem hakkında iyi kötü bişey de seni bu okulun bahçesinde çok pis döverim.

Aaa çok korktum.
Yaparsan o çok güvendiğin güven hocanmı kurtarır. Yoksa

Aslı sen dua et ben söz verdim. Yoksa seni gebertirdim.
(Diyerekten yürümeye başladım arkamdan)

Yazık sana hiç bişey bilmiyorsun o çok güvendiğin semih bile biliyo yazık sana istenmeyen varlık.

Dur bidakika sen benim istenmeyen olduğumu nerden öğrendin.

Güven hocayla annen konuşuyordu.

"Annen"
Senin bir tecavüz çocuğu olduğunu ve babanla zorla evlendirildiğini söyledi.
Dedende bu olayları öğrenince fenalaşıp ölmüş. ben bunları duydum sonra güven hoca tutu beni takımdan atmayla tehtit etti eğer sana anlatmaya çalışırsam diye bende seni seçtim bunlari bilmek hakkındı.

(Gözlerim dolu bir şekilde üzerine yürüdüm )
Kes sesini aptal yalan söylüyorsun kes sesini sus yeter annem öyle biri deyil dedem hastaydı babamla annem birbirlerini sevmişler.
Yalancı kızım seni gebeticem.

Bırak beni be saf bunca zaman ayakta uyutmuşlar gelmiş bana sinirleniyo.
 

O an napıcamı şaşırdım ve güven hocaya gittim.
Meğersem annem beni hiç sevmemiş. Hadi kelebek kendine gel bunla yıkılamazsın sakin ol sakin ol.

Güven hoca doğrumu aslının dedikleri doğrumu ben tecavüz çocuğumuyum benim dedemi öldürmüşlermi babam ve annem zorlamı evlenmiş.
(Diz çökerek) doğrumu hocam doğrumu sen benim neyim oluyorsun hocam bunlar yalanmı yalan de nolur.

Mağlesef kelebek senin baban gerçek baban deyil deden bunun yüzünden öldü.
annene gelirsek ona noldu bilmiyorum ama tecavüz çocuğu olduğun doğruymuş.
Üzgünüm kızım senin böyle duymanı istemezdim.

(Yerimden kalkıp bağırarak)   o nerde o kadın nerde (güven hoca tutarak kollarında bağırdım ) hayatımı maf ettiler hayatımi ettiniz bırak beni bırak allah hepinizin belasını versin nefret ediyorum hepnizden hepinizden bırak beni bırak..

Diyerekten çıktım salondan yağmur başlamıştı servis gitmişti montum ve çantamda servisle gitmişti.
Bana bunu nasl yaparlar işte şimdi babanemi anlıyorum bana neden işkence yaptıklarını dedemin canımın öldüğü gün beni neden kömürlüğe kapattığını herşeyi meğersem onlar herşeyimi bi günde sadece bi günde elimden alıyorlarmış şimdi napıcam kimsede kalıcak cesaretim yok beni böyle görürlerse yada ben onları görürsem muhtemelen katil olacaktım. Mezarlığa doğru yürümeye başladım daha önce orda kalmıştım. Hem dedemlede hesaplaşırdım.
Aa gerçekten aklım almıyo şimdi kendimi kesem bileyime yazık onlar için deymez nezaman biticek imtihanım allahım yol göster diyip önündeki taşlara bakmaktan başka ne yapabilirdimki allah kahretsin naptım ben onlara allahım naptım. Diyerekten mezarın önünde durdum 

KELEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin