Aslında belkide benden sakladıkları çok şey vardır canımı yakıcak kadar.
Kendimi bir dakkika düşününce ölümsüzlük iksiri içmiş gibi hissediyorum.
Yanlız ve karmakarışıktım.
Duygularım bedenime hükmediyordu sanki.
Emirler komutlarla bedenim bir sürü yenilgiyi hazmetmeye çalışarak ayakta durmaya çalışıyordu.
Umutsuzluk korku nefret öfke sinir hepsi üstümdeydi adeda beni siyaha kaplamış.
Karanlık bir kalbe haps ermişlerdi.SAAT:17.57
Tavana dalıp gözümdeki o son damlamınsa öcünü almıştım bedenimden bütün gün o tavana bakıp düşündüm herşeyi tabi bunları dışa yansıtamasamsa içimden büyük bir korkusuzlukla kendimi yaralıycamı bildiğim halde konuşuyordum.
Peki neden ben insanları üzmüyordum onlar beni üzüyordu.
O anlık düşünürken odaya abim girdi
iyimisin canımın içi sesin çıkmayınca merak ettim NUR konuş artık anlat duygularını ki bir çözüm bulalım.
Bağır çağır kır dök ama tek bir kelime et.Öfke
Neden:
Neden bana yaptılar bunu neden sevmediler neden birkere bile yatağımın başına gelip alnımdan öpüp masal okumadılar
Onlar seni hak etmedidiler abim sen onlara karşı hep iyi niyetliydin onlar yapamadı belki ama sen fazlasıyla yaptın sen sevdin çünkü senin bir merhametin bir allah'ın var. Sen yaşıyacaksınki onlar daha çok merhamet etsin kendilerine.
Peki abi soruyorum sana bir kelebek kaç gün yaşar?
Noldu sustun çünkü kelebekler mevsim çiçeği gibidir onları yaşatmak zordur.
Heleki içindeki sevgi merhamet güven herşeyi kaybettiği zaman daha zordur.
Mesela yorganın altına girdiginde nefes alamazsın bide o yorganın tüylerinden rahatsız olursunya hemen çıkarsın derin bir nefes alırsın o derin nefes kelebeklerin sonkez soluduğu havanın derinliyidir.
Sen bunu anlayamazsın.(Diyerekten kafamı duvara çevirip sessiz bir hal aldım.)
Abim odadan çıktı.Ardından yengem girdi.
Onunla pek bilmiyorum ya ona karşı duygularımı.."Kesinlikle bugün iyisin kelebek" diyerken kapkaranlık odamı biraz aydınlatmak için perdeleri açınca kendimi yorganın altına çektim
odamın düzenine karışmasan şaşardım yenge ya bravo..
Öf yengecim hani bahsettmiştik ya yarın oraya gidicez bir konuş bir rahatla diye
Yok iyiyim ben hem beni siz anlamdınız piskolog anlarmı anlamaz.
Ben dışarı çıkıcam sonuçta artık kendime gelmem gerek arabanın anahtarını versene.Sen nasıl kullanıcan arabayı.
Ya geçen sene dedem ve abim öğretti bir tek park edemiyorum.
Iyi abine söyle eve erken gel abini biliyorsun.
Bide yengem şu piskolog işini bi düşün.
Yok düşünmem yengecim hadi öptüm.
Diyerekten abimden izin alıp çıktım tabikide izin verdi.
Suyu arayıp parka gelmelerini söyledim kerem onu çok özledim aylarca konuşmamıştık umarım beni bırakmamıştır. Diyerekten birden bire fren yapıp durdurdum arabayı o hızla nasıl durduysam önüme ik tane saç tutamı geldi onları kenara doğru sey yaparak "yok canım daha neler kerem beni bırakmaz"dedim.
Arabayı tabikide park edemedim.
Ve canı aradım parkın aşasında olduğumu arabayı park etmekte zorlandığımı söyledim onun araba kullanmayı bildiğini ve çok yakında ehliyet alacağını biliyordum.
Hemen geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEK
Teen Fictionbu hikaye gerçek bir hikayedir siz okurlarimla buluşmasini cok istiyorum