Sıkıntıları bi kenara bırakalım. Şimdi gelelim..
Ogun eve gittim kulaklığımı takıp yatmaya çalıştım.
Aklıma kerem le o anki düşüşümüz geliyo.
Ve şimdi sövecem kereme (yorganı kafama çektim) yatmaya başladım.Saat gece:12.45
Te allahım yatamıyorum sonra aklımdan suyu aramak geçti yaptımda.
🍷iyi akşamlar kanka yatamadımda seni arıyim dedim.
🍷kanka bende yatamadım ben birazdan avatarı arıyacaktım.
Sanane avatardan gece gece niye arıyorsun.Diyerekten mırıldandım.
🍷hayırdir kanka nolmuş avatara (diyerekten sordum)..
🍷kanka hastaymış o yüzden nasl diye soracaktım istersen konuşmaya senide alıyim beraber soralım dedi.
🍷(o sırada bende) he olur olur al dedim
🍷tamam bekle konuşmaya alayım onu dedi..
🍷tamam bekliyorum.
🍷aldım
🍷tamam.
O sırada tatlı bi sesle alo dedi utancımdan artık neler dediysem çocuğa güldü.
🍷alooo.
🍷aloo.
🍷alo.
🍷nasılsın kanka hastaymışsın noldu iyimisin.Diyerekten kelebekte konuşmada dedi
🍷utancımdan nasılsın ciddi birşey yok dimi. Dedim;
🍷kızlarr abartmayin cidi birşeyim yok halsizlik var sadece (diyince)
🍷oh iyisin bende suyu aradım seni sormak için oda böyle aldı konuşmaya işte şimdi iyisin..
🍷evet iyiyim. Düşünmen hoşuma gitti.
🍷utandım yaaaa allah almasın beni.
🍷eeee aşk pitirciklari konuşma bittiyse avatar kanka yarın okula geliyon dimi bak gelmen lazım sınav var selami hocayı biliyorsun gıcık biri.
🍷ne alaka ya aşk maşk yok öyle birşey su
🍷aynen kardeşim yani belki olabilir birşey diyemem ama belki olabilirdi güzel olurdu.
🍷su bidaha duymam bunu senden
🍷tamam ya nededik sanki yalanmı kanka birbirinize bakışlarınızdan belli.
🍷ya su uzatma yok öle birşey kardeşim. (Dedi)
🍷of neyse su bidaha senden böyle seyler duymicam benim arkadaşımsan deme bana boyle şeyler ben kimi ne olcamı bilcek kadar tırlatmadım heralde.
🍷bak doğru soyluyorsun bende senin gibi kanadı kırılmis bir kelebeye aşık olucak kadar delirmedim.
🍷allah alla olma zaten.
🍷olmam imkansız zaten.
🍷iyi akşamlar.
🍷iyi akşamlar.
Off çok utanç verici kulaklığım nerdeee sakinleşmem lazım kalbim küt küt yaaa ölmek istedim bi an.
Tamam uyuyorum valla uyuyorum evet şuan uyuyacam. Tabi aklımdan çıkarsa bay öküz biz bunun ismini yanlış koyduk valla ya..Sabah 07:13
Servisi bekliyorum.
Seneye gelir inşallah heh geldi. Üçuncu sıra gene orda oturuyorum. Kelebek dedi gerçekten bana karşı birsey hisediyormusu. Kimbilir peki ya sen sen hisediyormusun.
Kimbilir dedi. indik servisten inerken yardım edeyim dedi tutarak indirdi. Ben gene utandım kulaklığımı taktım. Bu arada önümde oturuyo bay öküz. Arkasını döndü dedi şimdi hisesiyonmu. Ney dedim. Birşey dedi bilmem dedim. Sen . Bilmem dedi. Neyse hadi çok sordun bu soruyu dön önüne dinle selami hocayı çalıştırmayız bak seni. Dedim
Tamam be tamam döndük işte dedi. Sınava iki ders var koydum kafayı yattım nekadar derin yatmışim ama biri gelip saçlarımı okşadı sakince uyandırdı. iyimisin kelebek dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEK
Teen Fictionbu hikaye gerçek bir hikayedir siz okurlarimla buluşmasini cok istiyorum