SON ÇIĞLIK

18 1 0
                                    

Yıldızlara bakıp ağladığım geceleri hatırlıyorum busefer bir filmin şeridi gibi geçiyordu gözümün önünden.
Yanlızlık içime işlemiş.
Bi kan testinde üç şişe devirdigim anlaşılabilirdi.
Yada bir konturolde..
ev sakin ve boş iki paket sigaranın külleri dolu cipsler ve en sevdiğim kola sigara dumanında boğulmak da standart normalde böyle gecelere saklarım.
En canımın yandığı anlarda güvendiğim tek dostum onlar bende haklıyım tabiki..
O an gelen bir gülmeye karşılık kendime şişşşşt hayır küçük tatlı kız gülme sana gülmek yasaktı unutunmu diyip yavaşca yerimden kalktım. O anki kafayla düşündüğüm tek şey nezaman ölüceğimdi.
Gülmeden sonra ağlamamın geldiğini hissetim.
Aaa lanet olsun hoşgeldin yaşadığım güzel duygu gözlerimi kan gölüne cevirmeye hazırmısın gibisinden şeyler saçmalayıp olduğum yeri dağıtmak geçmişti aklımdan ama yapmadım ayağa kalkıp kendimi banyoya attım hadi ama kelebek toparlanmalısın diyerekten soğuk suyun altına girdim. Çıktığımda üstüm sırıl sıklamdı neden içtimki sanki bu bidaha olmıycak.
Kelebek sen bu deyilsin sen iki tane aptalın yüzünden yaralandın şimdi kendine gel ve devam et diyerekten ortalığı doparlayıp odama doğru yürüdüm kapıyı kapatıp abimlerin gelmesini beklerken garip duyguları tatmıştım ağlamak bağırmak gibi gözüme çarpan birşey gördüm ve bağırmayı kestim.
masamın üstünde duran maket bıçağını gördüm ve gene korkunç kesikler attım fark edilmiycek yerlere biri omzumu tutsa bağıracak kadar kötü ama hoştu.
O geceden sonra iyicene kendimi kaybedip verdiğim sözü unutup kendimi kesmiştim.

Bu benim hayatım değildi sanki.

içimdeki heycan kelebeklerini çoktan öldürmüştüm içimde şuan hiç tarzım olmayan bir şarkıyı dinliyordum.
Lund:broken dinlerken ağladığımı hatırlıyorum. o şarkıyı dinlerken tüm yaşadıklarım film şeridi gibi geçiyordu gözümün önünden halbulki insanlar bu şarkıyı duydukları anda ayyy kapat şunu bune miden nasıl kaldırıyor bu şarkıyı diyor.
Oysaki bir şarkıyı dinlerken şarkının seni melodilerinde notolarında ses tonunda bunları geçtim bir insan bi şarkıyı dinliyorsa içinde kaybolmalı..
Ben şahsen müzikle beraber gözlerimi kapatır kendimi ilk dedemin mezarında sonra limon bahçesinde hayal ederim bi müddet sonra gerçek sanıp o limon ağaçlarının kokusunu hissederdim gözümü açtığımda karşımda kerem belirirdi belki bir limon ağacı olamam ama bende hissettiririm der manyak işte deli deli konuşup sinir ederdi.
Şimdi hayal edemiycek kadar yorgun hissedemeyecek kadarda güçsüzüm.
Kelebek öldü.
Neden ben diyemiycem.
Ağla ağla biyere kadar gidip duygularımı anlatmam gerekti ama bi yabancıya anlatıp beni anlamasını beklemek çok saçmaydı.
Ama bunu yapmalıydım.
Sabah olmasına daha vardı.
Müzik dinleyip uyumak yerine müzik dinleyip düşünmeyi tercih ettim ve herzamanki gibi köşeme çekilip düşündüm.
Psikoloğa ne diycemi gerçekten çok aptalcaydı kendimi anlatmam.
En iyisi uyumak diyip yattım.

Sabah: 08.34

Yüzüme vuran güneş ışınlarıyla uyanıyorum.

Başım fena ağrıyordu.
Herşeyi unutmuştum iki dakika bile olsa iyi gelmişti.
Hatırlaması çok kolaydı.

Aaa ama yenge genemi açtın ya perdeyi..

Yengecim yapma böyle ne güzel işte gözlerin bayram etti.
Hadi kalk geç kalcaz doktora.

Ne doktoru?

Of NUR dün kabul ettin ya gitmeye "piskolağa"..

He o yok ben gelmiyorum.

Neden😲

Vazgeçtim.

Olmaz kalk hadi para verdik biz oraya hadi hadi kalk bak daha çok acarım perdeyi görürsün.

Of tamam. Tamam. açma iki dakika ver bana iki dakika sonra kalkıcam söz.
Odadan çık ki üstümü giyineyim.

Tamam.

KELEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin