BASKIN BASANINDIR.

38 3 0
                                    

DEVAMI

🍷gel bi bakalım şunlara...

Kantine indik. Masasa iki kız ben nasıl sinirlendiysem o an dönüp suya bakıp. Sinirimi belirtim çok sinirlerim bozuldu.

🍷kanka bunlar gülüyor. aha can kızın elini tutuyor.

🍷noluyo lan kanka kereme bak.

🍷ben o sevgilime dokunan elini alır müsait biyerlerine ilave ederim ama he kanka koş baskın basanındır koş..

🍷ulan ben seni gebertirim kalk ayağa sarı yosma.

🍷ben ben tuvalete goturur o kafanı klozete sokar üstüne sifon çekerim kalk ayağa pis esmer

🍷sizle sonra konuşucaz önce şu sürtükleri halledelim dal kanka.

+durun durun KIZLAR sakin olun kimse kimseye saldırmıyor.

🍷Ama hocam bırakın beni daha hıncımı almadım hocam tamam tutmayım bişey yapmıcam. Dedi su

🍷Aynen hocam daha keremi geberticem bi izin verin hepsini halledelim sonra yollarsınız disipline..

🍷çocuklar durum çok farklı kerem can su ve kelebek derhal müdür hanımın odasına derhal

🍷ama hocam hemen bukadar erkenmi gidicez disipline olmazki ama daha bişey yapmamıştık.

🍷soru yok soru sormayın.

O sırada suyu alıp koluna girdim gel gidelim nolmuş şunlara da yüz verme az burunları yere sürtsün. Dedim sesizce..

🍷ya nur ne akılı kızsın kimin kankası ya. Diye gülmüştük.

Arkamızdan kerem geldi ve açıklama yapmaya çalıştı. tabikide dinlemedim.

🍷kelebek aşkım dinle beni sandığın gibi bişey olmadı.

🍷benim dinlicek çok şeyim var ama seni dinlermiyim bak orasıni bilmiyorum.

🍷yaha yapma böyle kelebek..

🍷su kapıyı çalarmısın daha müdüre hanımı dinliycem.

O sırada tatlı bi sesle can kankam geldi ve suyla konuşmaya çalışmaları beni güldürdü doğrusu.

🍷ya su bebeyim valla sandıgın gibi deyil ben o kızın varya ya gelecekteki bebeklerimizi düşün ben onları sevemicekmiyim ya of saçmaladım dur ya aşkım özür dilerim valla o kızi ben of ya.

🍷 konuşucak bişey yok ben anladım. 404 gibi yapıştın kıza.

🍷hadi kanka girelim.

Içeri girdik müdür güzel bir gülümsemeyle oturun dedi.

🍷çocuklar biliyorsunuz okulumuzun çeşitli turnuvaları ve çeşitli yarışmaları oluyo bende artık bu sorumluluğu siz 4 nüze veriyorum okulun kaptanlarısınız her turnuvada siz kızları ve erkekleri görücem bildiğim kadarıyla çokta çalışkansınız aranızda bir ilişki varmı söyleyebilirsiniz merak etmeyin birşey demem kimseye sır..

Diyince ee haliyle şaşırdık.

🍷sonra ben şöyle dedim.
Hocam suyla can keremlede ben

🍷ooooo enterasan.

🍷neyse hocam güzel bir takım kaptanı olacağımızdan emin olun. Dedim.

🍷eminim çocuklar hemde fazlasıyla.

🍷kolay gelsin hocam. Dedik hep birlikte.

🍷sağolun çocuklar.. sizede

Çıktık odadan dışarı kerem ve can daha konuşmaya başlamadan. Yüksek bir sesle.

KELEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin