HATIRLANANLAR ÇOK..

105 2 1
                                    

Ama ben genede pek anlatmam kendimi onlara alışmaktan koruyorum sorun bu neden boyle bisey yaptım gerçekten bilmiyorum neyse önce gruba bi isim koyduk sonra canla kereme lakap taktık canınkini çok uyudugu için gece kuşu yaptık kereminkini ise ben koydum onun lakabıda avatar.
Suyunkini ben koymadım, onunkiside su perisi oldu. Diyerekten birbirimize bakıp güldük bu arada kerem okulun en yakışıklı çocuklarından biriymiş su perim oyle dedi. Sonra işte son saatlerdeyiz, ben servisle gidiyorum yeni işte alışamadım yollara o yüzden bir süre böyle ben serviste hep üçüncü sıraya oturuyorum yani huyum bu meyerse. Avatarla aynı serviseteymişiz gene oturdum işte koltuğa yanım boş müzik dinliyorum bi yandanda şapkam kapalı bir sekile uyuyorum yüzüm gözükmüyor yanıma biri geldi galiba servisci yoklama alıyormuş bilmiyordum. İsmim okununca benim oldugumu anlamış. ama ben serviste yokmuşum oysaki ben servisteyim.

Şapkayı biri kaldırdı. kulaklığıdada öyle baktı.
bi süre bakışıp gülüştük sonra bana KELEBEK bu servistemisin dedi bende evet bu servisteyim ineyimi dedim oda yok kal canım şaşırdım sadece dedi bende öyle olsun bakalım dedim. İnene kadar gözünü ayırmadı.
Tatlı çocuk ama neyse kelebekten avatara kumaş çıkmaz..
Neyse indim servisten eve yürüyorum karşıma bi kadin çıktı meyersem o kadın teyzemiş annemden özür dilerime gelmiş her neyse ya eve gidip uyumak istiyorum.

Sabah oldu servis geldi ben yine kerem ve yine üçüncü koltuğa oturmuş bende gittim önüne dikildim cam kenarı dedim oo güzel seçim dedi bende.. ben hep cam kenarındayım stn arabalarda diyince uzun uzun baktı.
Ayyy çok utandım ama beeee..
Tam inerken basamak çıkmadı. bende fark etmeyince paytttt önümdeki AVATARIN üstüne çok utandım bi süre bakıştık sonra ben kalktım. Ama bi sorun vardı ayağa kalkamadım bide çok acıdı ayağım aa diye bağırınca avatar anladı ayağımı burktugumu hemen basimdan tutarak kucağına aldı beni gerizekalı ben ona şöyle dedim aynen şöyle oldu.

🍷napıyosun sen çabuk indir beni aaaaa çok acıyo indir beni dedim sana avatar rezil oluyoruz.

🍷indirmem.

🍷indirsene ya indir dokunma ya sen benden izin almalıydın ya saçmalıyorsun şuan indirirmisin beni indir ve su perisini çağır o yardim eder bana indir diyorum aaaaaa offf...

🍷KELEBEK sinirlerimi bozma rahat dur izinmiş ne izni kızım ben izin almam.

🍷barbar bırak beni sinirlenirsen nolur be nolur

🍷sus ve keyfini çıkar.

🍷off başım dönüyo gözlerim bulandı sesin boguk boğuk geliyo.

Tam o sırada arkadan birinin revire götürün çabuk bayıldı dedigini duydum ama pek anlamadım cunku bende görüntüde seste gitmişti.

🍷kelebek kelebek ses ver iyimisin iyimisin. Kelebek beni duyuyormusun.

Okulun reviri:konuşmaları

🍷kelebek nasılsın biyerin acıyomu bacağın nasıl.

🍷 avatar noldu bana yaa en son servisteydik.

🍷hiç bisey hatırlamıyormusun.

🍷hayır.

🍷servisten inerken basamağın olmadığını görmedin kafani çarpıp üzerime düştün ben ilk başta kafanı carptigini kimse anlamadı sonra sen diyince basım dönüyor falan sonra bi çocuk bayıldı diye bağırdı baktım sen baygınsın revire getirdik simdi iyisin çok şükür...

🍷hatırlamiyorum annem annemin haberi varmı haber verelim ona haber vermemiz gerek haber verelim (ağlamaya başladım)

🍷şişişit sakin ol bana bak ağlama ben yanındayım tamam sakin ol ben haber verdim annene..

🍷serum serumu çıkarsınlar çıkartın serumu.

🍷(bağıran bir sekilde) kelebek sakin ol serumu neden çıkarsın.

🍷çıkar çıkarın bırakın beni bırak. Iyiyim bırakın.
Gidelim.

Olaylar yüzünden geçmişi hatırlayıp kendimi avatara rezil etmiştim bunu ister istemez yapmak istemesemde baya yıpranmış hisediyordum. Eve gidip yattım. Uyandığımda saat 6:48 idi. Yemek yiğip kafa toplamak istiyordum.
Derken mesaj geldi insagram bildirimi 7 tane fark etmemiştim.
Keremx8 adlı kullanıcıdan:
Nasılsın
Xx.kelebek adlı kulanıcidan:
Iyiyim bugun olanlar yuzunden özür dilerim geçmişimi hatırladım neyse iyi geceler.




UMARIM BÖLÜM SEVILIR BU ARADA KLAVYEM F KLAVYE OLDUĞU IÇIN YAZIM YANLIŞLARI OLUYO FARK ETMEDİĞİM LUTFEN BU KONUDA KUSURA BAKMAYIN.

KELEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin