kavga

25 1 0
                                    

Bana neden söylemedigini hala anlamış deyilim bugün soylerkende bir gariplerdi zatn neden söylemedi diye içim içim içimi yiyordu sabahı zor ettim o gün okadar çok sinirlendimki kereme yazmayı  bile unutum.
Su ona sinirliydim.
Yarında sorucam bu olayı okuladaki herkez biliyo ben dışında oysaki ben onun en yakın arkadaşım neden yani neden ilk bana deyilde başkalarına söyledi.
Neyse uyumak istiyorum.
Yarın sorucam bu olayı bunu nasl sakladı nedenini bilmek hakkım...

Sabah:07.35

Servis geldi servise bindim bugün keremin yanına oturmadım arkaya geçtim. Noluyoruz dedi. Cevap vermedim.

🍷bundan sonra fatihle oturucam..

🍷kalk ve gel şuraya delirtme beni başlarım fatihe..

🍷sonra konuşuruz.

🍷şimdi.

🍷sonra.

🍷şimdi konuşucaz.

🍷sonra konuşuruz.

🍷of kalk şurdan kelebek sinirleniyorum.

🍷sinirlen.

🍷iyi sen istedin.

Kolumdan tutup yanına çekti.

🍷bırak beni ya allahım.

🍷bu konu burda bitmedi kelebek hanım görüşücez geç cam kenarına.

🍷He tabi tabi.

Okula gittim sinirli bir şekilde çantamı sıraya fırlatım sınıfta ben dahil 8 kişi var suyun yanına gittim  

🍷biraz konuşalım gel sen dedim.
Bütün okul biliyor ve benden sakladın neden..

🍷sana güvenmedigim için olabilirmi..

🍷ne güveni be bunun güvenle alakası yok tamamı biz kankayız lan sen benim dedem öldüğünde tek teselimdin deyilmiydin öyleydin... saklamamalıydın.

🍷sen benim hangi günümde oldun söylesene

🍷sana bunu defalarca söyledim. Ya söyledim.. (sesler daha fazla yükselir)

🍷neymiş deden öldügunden beridir hastaneye gitmiyorsun serum taktırmıyorsun geber ozamn kelebek kendine napıyorsun farkındamısın.

🍷ulan su düzgün konuş açık konuş başlatma serumuna derdin ne gidip sevmwdigim kızlarla konuşmalar fln ne ayağı bu yaptığın.

🍷yalanmı canı seviyorsun keremide kullanıyorsun.

🍷lan sen ne diyorsun can ne ayak allahın salağı canı seviyorsam niye sizin çıkmamıza sevineyim niye bundan 20 yıl sonra yegenlerimi düşüneyim malmıyım ben yanlış tanımışın be su biz yanlış olmuşuz.

🍷kelebek ben oyle demedim.

🍷ne dedin lan sen nededin kızım bak dua et benim sevdiklerime zafım var yoksa seni burda kimse alamazdı elimden

🍷allah allah ulan senden dayak yiycem he ben senden güldürme beni.

🍷ya kaşındın ama he ben keremi seviyorum can da benim ölümüne kardeşim iki dünya bi araya gelse birimiz ateş birimiz su olsa ve ben yancağımı bilsem bile onun söndürmesini beklemem  genede onu öyle görmedim görmemde bende ona karşı anca kardeşlik bağı olur. Sana bunu kim söylediyse onun ebesini s*key*m.

Tam o sırada sen hala konuşuyormusun diye saçıma yapıştı kahbesin kızım kahbe insan bunu bana yaparmı yaparmı dedi o sırada benim elim armut toplamiyordu yapıştirdim buna bitane aldım bunu yere senin yaptığın kahbelik deyil kaşarlık ona bakarsan dedim kereme yawşadıgın günleri unutmadım he su unutmadım  yapıştirdim bitane daha saçımdan tutu saçına yapıştım. Saçımı birakti kendini kurtarmaya çalışıyor. Ya su noldu kaçacak delik arıyon harbi sana bunu kim dedi. Ben gideyim onu benzeteyim.
Tam o sırada cıglik attı ustume çıkıp boğazima yapışti o an gözümum önüne amcam geldi amcamın boğazımı sıkıp abinden uzak dur yoksa seni gebertirim demesi geldi o an napicami bilemeyim ona karşılık verdim ve busefer ben üstündeydim ellerini diz kapagimin altına koyup onu ellerini kulanamaz bi hale getirdim sonrada saçlarından tutup kendine çeki düzen ver. dedim busefer tekme atmaya başladı.  Ayağa kalktık ve busefer birbirimizin saçlarına yapıştık o sırada sınıftakilerden biride gidip canla kereme demiş kavga ettiğimizi..
ya ben daha hırsımı alamadan ayırmaya çalıştılar. Kerem benim belimden tutuyordu canda suyun kollarından neyse ayırdılar bizi kantine götürdüler su aldılar kantinden yanımiza gelip şu halinize bak yakıştımı size bu kavga neden ettiniz kavga.

🍷su söylesin hani o güvenmiyoya bana ondan ilişkisini benden sakladıya.

🍷he sen ondan bu sabah öyle yaptim senden sakladık diye aşkım bende senle ögrendim sen gelip dedin bana sonra onu tekrar söyleyince bende biliyorum dedim.

🍷can kardeşim ben güya seni seviyormuşum. Keremlede sana yaklaşmak için çıkmışım.

🍷kelebek ben bunu bilmiyordum kardeşim kim dedi sana bunu..

🍷 bak yüzü orda ana sor.

🍷su nedemek oluyo vu böyle çirkin bir şeyi gerçekten dedinmi.

🍷evet dedim.

🍷dedin.

🍷dedim işte.

🍷biz çok yanlış yaptık ya valla biz YANLIŞ İNSANLARIZ OLMAYIZ SENLE ARTIK SEN BULADAR DÜŞTÜNMÜ YA..

🍷CAN kardeşim bırak ben unutum o dediklerini benim yüzumden aranızi bozma doverim seni.

Diyip kalktım masadan.
O sırada arkamdan tutup biri kucağına aldı ve o alan kişi benim sevgilimdi ve o güçlü kaslarıyla beni revire götürüyordu.😊

🍷bırak demicem valla yakışıklı yoruldum taşı bizahmet.

Okul reviri konuşmaları

🍷kerem bişey dicem sen gerçekten canı sevdiğimi ve seni can için kullandığımı düşündüm mü

🍷hayır tabikide asla seni bilirim ben yapamazsın.

🍷işte seni bu yüzden seviyorum gönül terazin çok adaletli.

🍷bende seni seviyorum  bukadar açık sözlü olduğun ve herşeyi severek yaptıgin için merhametinle sadakatinle seviyorum seni..

🍷Su nolcak afedebilcekmiydim onu bilmiyorum çok ağırdı dedikleri.

🍷affediceksin zamanla bundan eminim.

8. Bölüm sonu

KELEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin