AŞK TUTSAKLARI

9 0 0
                                    

Okulların kapanmasına son 1 hafta kala oldu aslında herşey aslının busefer bukadar ileri gideceğini hiç düşünmemiştim.
Oda bizden intikam almak istemişti ama o gün orda ondan kurtulmak için kurduğumuz intikam planı onu sesizleştirmiş ve değiştirmişti bize herşeyi yapabilir durumdaydı ama bunu yapamazdı çünkü lise sondayız ve üniverste yolunda ciddi bir kariyer çizmemiz gerekiyordu oda bunu bu hafta yapmak istemişti.
Yaptıda.
Nasılmı oldu..

Kantinde otururken yanımıza kerem ve can geldi özür dileyip oturdular bizde affetik. Ve barıştık o gün ilkez kendimi iyi hissetmiş.
Ve daha sona gelmediğimi anlamıştım geriye kalan intikam kurbanım bunları başlatanlardı.
Suyla bizimkilerden ayrılıp bahçeye çıktık tam o sırada aynı anda telefonlarımızdan gelen arama titreşimiyle telefonlara yöneldik.
Ve allah allah gizli numara dedik ikimizde ben çaktım tabikide bunun aslı olduğunu aç dedim ama açmadan kayıt altına al dedim ve aldık.
Bir robot konuşması gibi konuşan bir ses tonu aksam saat 7de eski su deposunun oraya gelmemizi istedi.
Kimsesiz ve tek. Tamam dedim.
Ve kapatık.

🍷Kayıtı bana gönder bu aslı bizden aklınca intikam alıcak.

🍷Tamam gönderdim de napıcaz gidicekmiyiz.

🍷Tabikide evet ama onun planını bozmaya bak şimdi anlatıyorum.

🍷Dinliyorum.

🍷Biz oraya gidicez ama bu ses kaydını kereme attıktan sonra kerem internetinin bittiğini söylemişti hatırlıyormusun.

🍷Eveeeett hatırladım.

🍷Şimdi bak biz keremle canı parka çağırıp aslında depoya gitmek için yolda olucaz ben o sırada kereme kayıdı atıcam ve sende canı arayıp biz deponun önünde olmadan su deposunun oraya gelmelerini ve keremin wattsapa bakmasını istiyceksin sonra kurtarın bizi diyip kapatıcaksın keremler kayıdı dinledikten sonra depoya polisle gelicekler aslı gene kaybedicek.

🍷Sen çok akıllısın kardeşim tebrixx.

🍷Nedemek karşimm..

🍷Peki onlar gelene kadar biz içeriye giricekmiyiz.

🍷Evet ama sakin olucaz ve onlar gelene kadar ne derse onu yapıcaz sen şimdi kendinden okulun resmi wp grubundan ayrıl bende ayrılcam bu manyak herşeyi yalanlamamızı istiyebilir.

🍷Kaç ders var çıkmamıza?

🍷3 ders var bak nedicem biz okuldan direkt bize gidelim hem bizde üstün var..

🍷(Aile bireylerinin olmadığı zaman tek kalmasın diue kalmaya gidiyordumda ehehe)
Tamam.

🍷Hadi şunlar anlamadan sınıfa çıkalım biri sorarsada gruptan neden ayrıldığımızı diyoruzki okullar kapandı eee çok konuşuyorlar bizde ayrıldık bu su bak eğer ağzından bişey kaçırırsan biteriz kızım bunun geri dönüşü yok bundan sonra benim intikam zamanım herkezle hesaplaştıktan sonra trabzon araklıya kaçıcam azima sultana okey kimseye söyleme.

🍷Oha..
Beni bırakıyormusun.
Peki kerem o nolcak..

🍷Valla paşa gönlü bilir beklesin!
Seni bıraktığım yok kızım okulda bitti herşeyin en iyisi bu olucak ben belki ben gidip biraz kaldıktan sonra gelirsin he..

🍷Valla hayır diyemem.

🍷Tamam anlaştık hem kızım ben sensiz yapamam.

🍷Bende bebişim.

🍷Kizum bebişum nedur da 😉

🍷Hadi hadi çal kapıyı karadeniz güzeluu.

🍷Sus kiz karadenizun istanbullisi😂😂

🍷dur bişey daha özlem yengenle abin nolcak?

🍷1.yengem deyil annem..
2.abim deyil babam..
3.habu onlari almadan biyere gidermiyum abimi bilmem ama yengem ay pardon annem benimle geliyor.

🍷canımın içi gel buraya sarılcam kuzum benim ya biliyormusun bende kız kardeşin olmak istiyorum.

🍷senin adını yanlış koyduk biz. Şerce olsunmu?

🍷bu daha güzel.

🍷bende beyendim.

🍷kardeşim benim..💜

Uuu kudurdi hacer hoca kudurdi.

(Gülerek içeri girdik ve hacer hocanın o mükemmel kızgın gözleriyle bağlantı kurduk ama yanlış kurduk.😂)

Iııı. Hocam beni müdüre hanım çağırmıştı.

Eee. Hocam bende lavabodaydım.

Kelebek senden başlıyalım.
Müdüre hanım çağırmıştı ya seni hani müdüre hanım sınıfa geldi duyuru yaptı ve ona nur nerde dedik yok ben o öğrenciyi çağırmadım dedi.

Su çocuğum sende lavaboda deyildin.

Hocam biz.

Susun ve oturun eksi 10 puan kırdım.

Al işte kadere bak yaa.

Neysam oturalım iyi oldu bize hacer hocanın sınavında kopya çekeyimde görsün

Yaa. Kelebek çok kötüsün..

Kızım ben kötüyüm ama galiba sen iyi deyilsin küçük işbirlikçi.

Şştt.
Aranızda konuşmayın atarım dışarı hee.

Tamam hocam tamam konuşmayalım.

Kendinize gelin artık canım öğrencimisiniz piskopatmı belli deyil yok neymiş anası babası sahip çıkmıyormuş o onu sevmiyormuş okul burası nur okul yetimhane deyil.

Yetimhane sanmadım zaten hocam merak etmeyin benim bir ailem var zaten abim yengem ha bilmiyorsanız soyliyim bide kardeşim olucak ben bu derse girmek istemiyorum can kerem su sizide güven hocanın yanında bekliyorum iyi dersler size yetimhanenizde hocam.

Hocayla nasıl konuşuyorsun sen hadsiz çık defol!

Kalmıycam zaten.

(Kapıdan dışarı çıktım yorulmuş bir şekilde duvarın orda sakinleşmeye çalıştım arkamdan su geldi)

Sen naptin içerde öyle kızım.

Bişey yapmadım su abartma.

Tamam tamam.

Hadi gir sen şunun dersine.

Yok girmem.

Niiyee.

Benim kardeşime ettikleri çok ağırdı.

Su bak beni deli etme icerdeki safinazdan çıkaramadığım siniri senden çıkartırım lan gir.

Tamam.

Bekliyorum sizi..

Tamam.

BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU AMA DEVAMI GELICEK TATILDEYIZ PEK FIRSAT BULAMIYORUM ÖZÜR DILERIM☺

KELEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin