Sınava giricez herkez kopya çekme çabasında tabiki keremde can da kelebek kopya ver kelebek kopya yaz diye başımın ettini yedilerde yediler.
Avatar sınavda göz kırpıyor.
Can sa sesiz bir şekilde kelebek kelebek diyo.
Tabikide gene kendime çalıştım
Kimseye kopya vermedim.
Sınav bitti. Ikiside trip atıyor.
İkisinide takmıyorum çünkü bende birazını onlardan çekmiştim. Komik yani başka napabilirdim çalışmadığım yerlerdi. Neyse aramızda ders tarih kendi sınıf öğretmenimizin dersi yerler deyişicek sudan ayrılmak istemiyorum. Oda eminimki benden ayrılmak istemiyordur.
Hoca buse diye bi kızı canın yanına koymak istedi can da dedi hocam su gelsin yanıma. Hoca tamam dedidi ah can ben seni yolmazmıydım. Ve sıra bana geldi hoca kaldırdı. Nazlı ve AVATARIN yanı boştu. Ve hoca gitti avatarın yanına oturdu aman tanrım ya derslerde durmadan o soruyu sorcaktı şimdi.
Oturdum neyseki su arkamdaydı birşey dediğinde onu; dürtebilicektim.
Aramızda bir konuşma geçti..🍷şimdi seviyor musun?
🍷bilmem seviyormuyum.
🍷seviyorsun bence.
🍷öylemi ya sen sen seviyormusun.
🍷evet seviyorum herşeyini 2 yıl oldu hala anlamadınmı.
🍷2 yıl.
🍷evet iki yıldır seviyorum seni..
🍷o yuzdenmi beni severken başka biriyle çıktın.
🍷dikkat çekmemek için idi. Vallaha bak biliyorum o gün düştüğünden beridir bana biseyler hisetin hisediyorum beni sevdiğini..
🍷seviyorum hemde çok ama bizden olmaz. Kelebekten sana kumaş çıkmaz. Bi düşün dedemden başka neyimi biliyorsun o dövmeci çocuk bide..
🍷of bırak şu iti düşünmeyi belliki seni üzdü bahsetmedin bile.
🍷evet üzdü ama o dövmeci it benim abimdi.
🍷abinmi?
🍷evet abimdi yıllar önce beni bırakan abim malesef babanem yuzunden onuda kaybetim.
🍷o babaneni varya.
🍷o babannem umrumda deyil gebersin ölsün. Bidaha abime bisey deme bizden olmaz ben denerim ama mutlu olmayız.
🍷kelebek sende seviyorsun seviyorum dedikten sonra kendini çekme geri baksana lise kaç olduk bizi tutabilceklermi. Sen nedersen de ben seni herşeyimi kaybederek sevdim sende o herşeyi severek geri ver...
🍷benim canım çok yandı kerem olmaz.Neyse zil çaldı.
Diyerekten bahçeye koştum napcamı şaşırdım ağlamaya başladım. Yanıma su yu göndermiş git ikna et diye ayıp ayıp ya insan yaparmı bunu kankasına he su.
🍷kelebek yapma bunu kendine ondan sana zarar gelmez ya o sana bakarken kendini cenette hisediyo bunu sende biliyorsun.
🍷olmaz kelebekten avatara kumaş çıkmaz.
🍷kızım Bana bak seviyorsun işte çocuğu git de seviyorum de olsun bitsin sarılın barışın koklayın allah allah ya.
🍷uzatma su.
🍷kalk kalk kalk hadi..
🍷ya saçmalama gidipte nedicem (gözlerimi sildim ve malesef gittim.)
🍷su bırak ya bosver işte uzatma kendimi rezil etcem.
🍷su ya of. Tamam bırak gidicem tamam.
🍷yemin et yoldan dönen.
🍷tamam dedikya gidiyorum al takip et istersen.
🍷tamam hadi git.
🍷tamam gidiyorum allah allah.
Derken kaçtım. Su anlayınca kovaladı ve tabikide o sırada bacağıma kramp girdi of ya o sırada bizim bay hödük sever yani kerem ordaymış. Görünce noldu diye koştu. Ve o sırada su geldi of allahım utançtan yerin dibine girmiş çıkmamıştım.
🍷iyimisin canın yanıyomu su sen niye kızı kovaliyon ya biliyorsun düştü.
🍷iyiyim uzatmayalım.
🍷iyi ozaman ben gidiyorum siz konuşun iki aşık.
🍷bırak tamam iyiyim birşeyim yok sakin ol kramp sadece.
🍷yok hadi revire gidiyoruz.
🍷hayır diyerekten (elini tutup) gel otur konuşalım dedim.
🍷oda (elimi sımsıkı tutarak tamam ama elimi bırakma) dedi
🍷tamam bırakmıcam.
🍷ee anlat dinliyorum.
🍷özür dilerim ben sadece sana kızgınım beni severken gidip o kızla çıktın gözümün önünde öptün
🍷nur yeter nedenini soyledim ışte kızım ben seni sevdim sadece sen bunu kafana kazı.
🍷iyi denerim.
🍷tek bir soru cevap ver.
🍷beni seviyormusun.
UMARIM BEĞENİR VE YORUM YAPARSINIZ OY VERMEYI UNUTMAYIN..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEK
Teen Fictionbu hikaye gerçek bir hikayedir siz okurlarimla buluşmasini cok istiyorum