4.BÖLÜM

49 1 0
                                    




O gün o yıl hiç görmediğim abimi gördüm bana öyle bi sarıldıki dedem öldükten sonra ona sığınacağımı anlamıştım. Öylede oldu babanem yüzünden amcam olcak adamlada kavga etmiştik onuda anlamıştım onlardan daha kötüsü yok sabah kalkıp yemek bile yemeden eziyet ediyordu iki gun boyunca dogru düzgün bisey yememıştim. Halsiz düşüp hastalanmıştim ve daha ilkez gördüğüm ve dedem kadar guvendigim abim beni hastaneye götürmüştü. Orda serum takmaya çalıştılar gene izin vermedim korktuğum dan deyil dedem ölmeden önce hemşire dedemin serumunu çıkarırken kolunu kanatmıştı bende hemşireyi dövmeye kalkmıştim o gunden beridir serum igne yaptırmadım.

Eveet 2 yıl öncesinede gittigimize göre gelelim cocukken yaşadığım ama unutamadığım şeylere ben küçüktüm ilk oyuncağım ayşe vardı onu şuan tanımadığım kuzenime göstermiştim pda kıskanmış gidip annesine söylemiş babanem o soğukta oyuncularımı gözümün önunde yakmıştı.

Ağladım ama genede o küllerden kurtulamadım çocukluğumun azrailiydi benim babane bile diyemedim kadın..

Geçmişim hakkında bukadar şey anlatsam yeter diye düşünüyorum şimdi dönelim 2018 e ailemin bıraktığı izlerle geldim bugune nekadar çok şey yaşasamda kurtulamadım.

O gün okula gitmedim bizimkiler merak etmiş avatar aradı. Çok utandım gerçekten sesim titriyordu. Napıp ne edip konuşmayı bitirmiştim. Merak etmişler. Merak etmeleri normal kaza yuzunden baya üzülmüşlerdi zaten akşam oldu telefonuma gelen mesaj sesiyle uyandım.

Saat:10.58

Gizli numara:nasılsın

Kimsin?

Gizli numara:ne önemi var kim olduğumun.

Neyse iyi geceler rahat bırak beni.

Gizli numara: iyi geceler

Of aman biri işletiyordur diyip geçtim ama o sanki birseykeri öğrenmek istiyordu.
Pek anlamasamda ertesi sabah okula gittigimde geçmiş olsun diyenler oldu demiyenler oldu umrumdada değil zaten demiyenler.
Ama bi saniye serviste keremi göremeyince merak etmedim deyil noldu aceba diye nolur nolmaz aradım hasta olduğunu gelmediğini söyledi öyle kapatım telefonu öyle iste ertesi sabah serviste gene üçüncü sırada oturmuş bekliyordu yanına gittim kulaklığımı taktım bi baktım kulaklığımın birini çıkardı kulağına taktı başını omzuma yaslayabilirsin belliki biseyler hatırlamışin sakin ol ve koy kafanı diyince yasladım.



5.BÖLÜM YOLDA BİR İKİ GÜNE ONUDA ATICAM.

KELEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin