barışma günü 9.bölüm

37 1 0
                                    

Akşam oldu ya nerde benim kulaklığım heh buldum sabah ki
Programım suyla konuşucam.
Belki barışırım ama suçlaması igrenç birşey  aslında ama yılların hatrına gidip barışmak zorundaydım. Şimdi suyu düşünüp sinirlerimi bozmak istemiyorum. İstediğim tek şey yatıp uyumaktı. Çünkü gerizekalı su yüzünden baya yıpranmıştım kavgada birsey yok saçını başını yoldum orası kesin beter olsun yaptığı yakıştırma iğrençti haha benle can ulan can kardeşim gibi lan kardeşim gibi bi malım dediğine inanmış neyse ya bak gene sinirlendim bırak şunu kelebek unut yat hadi diye yastığı kafama koydum kulaklığımı takıp uyudum.

Sabah 7:43

Aaa geç kaldım simdiye hazırlanıp elimde diş fırçasıyla gezmem gerekiyordu allahtan çantam topluydu.
Hazırlanıp çıkmaktı ilk planım  dedemin aldığı ayakkabılarımı gitmişim yanlışlıkla o ayakkabıyı enson giydimdimde ayağıma basıp dedemden kalan tek şeyi kirleti diye kızi dövmüştüm.
Şimdi ayakabımı gidip değiştirmeye kalksam servis beklicekti neyse beklesin kimseyi dövcek kadar morelim yoktu. Bi koşu gidip değiştirdim sadece 5 dk bekledi diye hayvan gibi söylendi keremde malum olmak üzere kavga etti bende atlamak zorunda kaldım olaya..

🍷ya yeter en fazla beş dakka bekledin noldu bedeninden parça kopmadı ya satn siz servisçiler milletle yarış yapmak için milleti azarlarsınız.

🍷kelebek karışma otur

🍷oturmicam ya bırak sen beni burdan azarlıyorsun ya bende burdan sana içimden sövüyorum napcaz onu şimdi servisi durdur inicem.

🍷tamam peki al durdurdum in.

🍷sizde bence bırakın bununla yola mola gidilmez kerem geliyormusun.

🍷bekle geliyorum.

🍷zamanım yok geliyorsan şimdi gel gitmem gereken bir okul kapısını çalmam gereken bir okul müdüru ve gene şikayet etmem gereken bir servis şoförü var dua ette işinden olma bi kızla nasl konuşulacağını belki işinden olunca anlarsın.
Bide ebebeyiniz diye geçiniyorsunuz he neyse hadi kerem gell gelde gidelim bian önce..

Diyerekten indim servisten keremde arkamdan gelerek.

🍷gerçekten bunu yapıcakmısın?

🍷neyi?

🍷şikayet edicekmisin adamı

🍷tabikide hayır ya şundan eminimki evinde babası cikolata alsın  diye bekleyen bir çocuğu vardır ben bu çocuğu biliyorum ve bu sebeble ona bunu yapıcak kadar acımasız deyilim. Ben sadece kendime acımasızım kendime nefretliyim.

🍷ya sen nasıl birşeysin gel buraya çok seviyorum seni ya.

🍷bende seni ama çikolatayı daha çok..

🍷öylemiiiii.

🍷ya şaka yapmıştım şapsik.

🍷iyi gel çikolata alıyım mademki çok seviyon rakibimi bir yiyeyim.

🍷ya saçmalama ya hadi yürü te allahım ya hahaha.

Sınıfa girdik can ayağa kalktı
Siz bugün beraber otursanıza kerem bana bişey anlatıcak diyerekten beni ittiler sıraya bende yok ben bugün sevgilimle oturucam.
Hem özlemiş beni dimi kerem özledin.
Yo aslında arkamdada konuşabiliriz.
Can doğru diyo ben ona beşiktaşta gelmiş geçmiş en iyi çalımları anlatıcaktım
O çalımları suda biliyo anlatır sevgilisine..

Of kelebek sinirleniyorum otur şuraya delirtme beni başlarım kavganıza hem dün nededin kızım sen bana hadi güveniyorum ben sana sen anlayışlı birisin suyuda anlarsın otur ve empati kur..

Sinirli bir şekilde düştüğüm duruma bak ya anlamıyorum benden ne istiyorsunuz siz.
Diyerekten oturdum sıraya. Bi beş altı dakka konuşmadık.
Ve bana dönerekten biraz konuşalımı dedi.

🍷"ya ne konuşucaz allah aşkına ya sen sen nasıl düşündün böyle birşeyi ben senle ilerde ev arkadaşı olcaktım seni kız kardeşim bildim nasıl birisin su bana bunu söyle"..

🍷ya ipek dedi.
Hep bakıyor keremi kullanıyo dedi seviyor bence dedi bende bi kaçkere denedim sonra kabullendim.

🍷kabullendin.

🍷kabullendim.

🍷ya sen şu kabullenmek kelimesini bo anlat bana böyle birşeyi nasıl kabullendin.

🍷kelebek nolur kıskandım işte.

🍷ya su allah aşkına dünden beridir kendimi yırtıyorum öyle bisey yok diye kızım  sen benle kava ettin benls saç başa girdin ben hayata sadece iki şeyden korktum birincisi allah ikinciside sevdiklerime olan zaaflarımdan ben seni orda gebertebilirdim. Gidip ısla evinde çürüyebilirdim. Tamam abartım  uzaklaştırma alırdım seni orda dövseydim.
Çok ileri gittiğin halde sırf arkadaşımsın diye seni affetmem gerekiyo..

🍷özür dilerim.

🍷sen empati kursana aynı şeyi ben yapıyorum sana..

🍷üzülürdüm.

🍷üzülürdün.. ulan ben eve gittim şurasına çok sert vurdum acımışmıdır diye vijdanımdan geberdim.

🍷bende çok düşündüm.

🍷neyi düşündün yarın aceba nasıl kırsam Nuru diyemi düşündün?

🍷hayır aceba çokmu ileri gittim diye düşündüm.

🍷iyi nolur bidaha yapma bana bunu nasıl yıkmak istiyorsan yık ama bunu asla bidaha yapma.

🍷özür dilerim bidaha  asla bi gerizekalının lafına inanmam.

🍷gel buraya pislik un çuvalı..

(Biz arada böyle şakalaşırız.)

🍷Çok seviyorum seni başı boş balinam.

🍷hadi bırak şakayı bizimkilere bi bakalım.
Eniştem beşiktaşın çalımlarını anlatıyordur eminimki.

🍷he aynen onlar satn pilan kurmuşlar baksana barıştık.

9. Bölüm sonu

KELEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin