İnsan duygularını yansıtamaz bazen anlatamaz yaşanananı yaşatılanı hep geride yaşar kelebekleriyle ağlar ama anlatamaz acısını bende o gün anlatamadım. İçimde hep bir çocukluk kaldı sevgili babanem yüzünden geçmişin sırlarının kabuklarıyla yaşadım babanem olcak o cadı beni hiç torunu olarak görmedi belkide ondan yüzünü bile hatırlamıyorum belkide ondan yolda görsem tanımam. Onlar benim hiç birşeyin en kötüsünü istediler ailemi dağitmaya çalıştılar. Yıl 2016 bir pazar sabahı uyandık o gün kardeşimin doğum günüydü ve bizde hiç kutlama isteği bile yoktu i gün kahvaltı bile yapmadık. Ondan iki gun önce dedemle konuştuk sesi kötü gibiydi ama iyiyim diyordu. Al işte bak şuan yanımda bile deyil babam geldi oda bi köşeye oturdu. Herkez sustu kardeşim ogun telefonu bile eline almadı yağmur yağıyordu ama öyle bilinen bir yağmur deyil ince ince gerile gerile yağıyordu ben bu yağmuru ezbere bilirdim. Biri ölünce hep yağmur yağıyordu telefon geldi konuşmayı duymadım. Ama kardeşim ege duymuş. Gelip hemen anlattı egeyle aramızdaki konuşma şoyle geçti.
🍷abla sana birşey dicem ama sakın anneme deme galiba babamı dayım aradı aralarında konuştular. Sonra babam koşarak çıktı banada cikolata almaya gidiyorum dedi.
🍷eee napayım ege!!
🍷ama konuşmada ölmüş ucak bileti falan dediler sence ölen akrabadan birimi dedi.
🍷koşar bir adımla anneme dedim ve dayımı aradık dayım aynen şöyle dedi
🍷dayıcım sen sakin ol hani dedenin serumu bitmişti hemşirede onu çıkartırken kanamısti ya eli sende hemşıreyi dövmeye kalkmıştın. Canım kızım deden çok hasta ben size ucak bileti almaya çalışıyorum .Diyerekten telefonu kapadı.
napıcam napıcam diyerekten ağlamaya başladım. Anneme bi baktım valizi topluyo ağlıyo flan o sıra cıldırdığımı hissetim.
🍷anne anne sakin ol belki düşündugumuz sey olmamıştır hastaymış.
O sırada telefon çaldı arayan dayımdı.. kelebek dedeni kaybettik diyince kendimi kaybetim oracıyağa yıkıldım kalkamadım dilim tutuldu.
🍷(kendi içimden) hayır ya hayır benim dedem ölemez benim dedem beni bırakmaz o gitmez dedeler gitmez diye saçlarımı çekmeye başladım o sırada annem sakinleşmiş arabaya doğru ağlaya ağlaya yürüyordu. Gözlerimi sildim köşemden çıkıp annemin yanına gittim kolundan tutum arabaya bindirdim.
Su öğrenince can ve kereme
haber vermiş onlarda hemen geldiler avatar bi kolumda can bi kolumda su ise önümde beni konuşturmaya çalışıyor. Agzımı acamayacak kadar gitmek istiyordum dayım geldi. Avatar da biz artık gidelim. sende kendine zarar verme kendini üzme dedi ardından vedalaştık. dayımı dinlemeye başladım. Dayım ise Sadece annenle babana buldum bilet diyince kaynar sular döküldu onlar dedemi son kez görebilme hakkımıda elimden almışlardı. artık kendimi kesemde gidemezdim ağladım yalvardım ama götürmediler ozaman biz nerde kalcaktık derken babam bizi akrabaya bıraktı. Akşam oldu benim gene sesim çıkmıyor.SAAT:13:22
DELİRME AŞAMASINDAYDIM HANİ DERLER YA KIZLAR BABALARINA AŞIK OLUR BENİM AŞIK OLDUGUM ADAM DEDEMDİ ÇÜNKÜ O BENİM ARKAMDAYDI O BENIMLEYDI O BENIM BABAM GIBIYDI VE BEN ONA AŞIKTIM..
KORKTUM EVET ONU KAYBETMEKTEN BIGUN GİTMESİNDEN KORKTUM.BABANEM ARADI KADININ YÜZÜNÜ BİLE GÖRMEDİM ETMEDİM TANIMIYORUM ONUN BANA NASIL DAVRANACAĞINIDA BİLMİYORUM AMA DAHA EVDEN İÇERİ BİLE GİRMEDEN ANLADIM O KADININ KÖTÜ BİRİ OLDUĞUNU ANLAMIŞTIM IÇERI GİRDİM SOĞUK BİR YÜZ IFADESİYLE BOYNUMA SARILDI ONA KIZGINDIM BENİ BIRAKTIĞI İÇİN
OMZUMU SIVAZLAYARAK HOŞGELDİN TORUNUM DEDİ BEN SESIMI ÇIKARMAYIP OTURUP MÜZİK DİNLEMEYE BAŞLAYINCA KULAKLIKLARIMI ALIP BANA ŞUNLARI DEDİ.🍷NUR ben senin babanenim bana itahat etmen senin görevin bu ailenin ileri geri kuralları var onlara uymazsan canın yanar.
🍷evet sen benim daha bebeken görmedigim beni bırakan babamı bırakan bir babanne bir annesin sizin ailenizin kuralları umrumda deyil ben buyum ve buraya torun olmaya deyil büyüğümsün diye geldim bu boyle bilinsin benim tek ailem annem, babam ,annanem, dayım, dedem gerisi umrumda deyil siz de benim biseyim değilsiniz.
🍷ben senin istesende istemesende babanenim bunu boyle bil.
🍷sen beni sevseydin bırakıp gitmezdin sen iyi bi anne olsaydın oğlunu bırakıp gitmezdin.
🍷gitmedim.
🍷sen kötü birisin annemi babamı herseyimi elimden almaya çalıştın sen busun benim icin birşey ifade etmiyorsun.
🍷bak kızım edebini bozmadan otur beni sinir etme yoksa ceza vericem.
🍷ne cezası bana o bırakıp hittigin plun ceza vermedi sen nasl vereceksin aceba.
🍷otur şuraya dinle babaneni canım kızım
🍷bana kızım deme benim buraya gelmem hataydı. Iyi akşamlar size...
🍷torun otur oturduğun yerde hiç bir yere gitmiyorsun diyerekten indirdi bitane tokat o an anladım onu o bizi hiçbir zaman hak etmemişti..
UMARIM BEĞENİRSİNİZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEK
Teen Fictionbu hikaye gerçek bir hikayedir siz okurlarimla buluşmasini cok istiyorum