Drodzy czytelnicy aplikacji Wattpad!
Właśnie zakończyłem pisać moja pierwszą, w życiu poważną książkę, jaką jest "Moja Nadzieja- Esperanza Mia". Powstała ona, na podstawie najlepszej telenoweli jaką w życiu oglądałem. Powiem szczerze, że wywarła na mnie tak wielkie emocje, że postanowiłem napisać na jej podstawie książkę. Jednak nie była ona zbyt popularna. Pisząc tę opowieść moim głównym zadaniem było jedno- wzruszyć czytelnika. I w kliku przypadkach się to udało, z czego jestem bardzo zadowolony. To iest główne zadanie telenoweli. Telenowela- jest to coś, co ma nie być super ciekawe, ma nie mieć wielkiego sensu, ma wzruszać. Życzę z całego serca wszystkim, którzy to czytali, którzy są w związkach (ja sam niestety jeszcze nie;(, miałem w związku z tym małe nieprzyjemności), aby ułożyło im się dokładnie tak pięknie jak Esperanzie i Tomasowi.
Może to dziwne, że chłopak nastoletni pisze powieści miłosne, ale ja jestem dość wrażliwy, taki mam charakter. Dziękuje serdecznie, że kiedy pisałem tę książkę, co oczywiście sprawiało mi wielką przyjemność:), było ze mną aż 700 osób! Łał to wielka liczba, mam nadzieję że będzie co raz większa. Dziękuje też za wszystkie pozytywne komentarze, gwiazdki, jest to bardzo miłe i uskrzydla. Będzie mi brakowało, dalej pisania tego:(, ale jak to mówi znane powiedzenie "Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło". Teraz robie sobie chwilową przerwę od Wattpad ale od dnia prawdopodobnie 4 grudnia zaczynam nową opowieść o podobnej tematyce:). Mam też w planie, napisać książki, mające inny gatunek literacki. Myślę, że ta pierwsza moja książka pozostanie moim takim małym dziełem. Ale się nagadałem, a zapomniał bym, jutro, za nim ostatecznie zamknę , tę pierwszą moją opowieść pojawi się dodatkowa, specjalna część, w której jak wcześniej już pisałem pojawią się teksty wszystkich piosenek z książki. A i jeżeli by chciał obejrzeć to co ja na YouTube, tą telenowelę, która wywarła na mnie tak ogromne wrażenie to proszę wpisać w wyszukiwarce "Historia miłości Esperanzy i Tomasa". W pierwszej playliście z serduszkiem, która wyskoczy wszystko jest. Także do zobaczenia w następnych produkcjach!
MarcinPiotrLisiak!!!
CZYTASZ
Moja Nadzieja- Esperanza Mia
RomanceMłoda i rezolutna studentka podczas poszukiwań swojej zaginionej sprzed laty matki poznaje swoją wielką miłość. Jednak wybranek jej serca okazuje się być księdzem...